ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
بحران در استقلال خوزستان/ غیبت 9 بازیکن در تمرینات و قهر زهیوی

بحران در استقلال خوزستان/ غیبت 9 بازیکن در تمرینات و قهر زهیوی

خبرگزاری ایلنا
استقلال خوزستان این روزها در شرایط بحرانی قرار دارد. پورموسوی، سرمربی این تیم در این باره توضیحاتی ارائه کرده است.
ورزشی
شناسه خبر : 405229
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۱۷
۱۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هنوز زمان زیادی از قهرمانی استقلال خوزستان نگذشته و خوشحالی قهرمانی در بین مردم خوزستان از بین نرفته بود و این بار همه انتظار داشتند تیم قهرمان خوزستانی در باشگاه‌های آسیا خوش بدرخشد. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم باانگیزه و جوان استقلال خوزستان نیز در شرایط چند سال گذشته فولاد دیگر تیم خوزستانی پس از قهرمانی قرار بگیرد اما این روزها خبرهای ناخوشایندی از این تیم به گوش می‌رسد که چندان باب میل هواداران و فوتبالی‌ها نیست. شرایط به گونه‌ای پیش رفته که بازیکنان تاثیرگذار این تیم که در سال گذشته از ارکان اصلی موفقیت این تیم بوده‌اند سکوت خود را شکسته و هر کدام به شیوه‌ای مشکلات این تیم را فریاد زده‌اند.

رحیم زهیوی؛ جوان خوش‌آتیه سوسنگردی که از استقلال خوزستان به تیم‌ملی رسید، در سال گذشته بازی‌های درخشانی از خود به جای گذاشت تا جایی که چندین تیم خوب لیگ برتری خواهان جذب وی بودند اما مدیرعامل این باشگاه در همان ابتدای فصل نقل و انتقالات خیال همه را راحت کرد و گفت زهیوی فروشی نیست.

زهیوی اما این روزها پس از خط خوردن از لیست نهایی تیم‌ملی کشورمان تصمیم خود را گرفته و می‌گوید حاضر نیست در تمرینات تیم باشگاه استقلال خوزستان شرکت کند تا زمانی که تکلیف طلبش از این باشگاه مشخص نشود و از سویی دیگر مردم و مسوولان باشگاه را به جرم اینکه دوست داشتند بار دیگر در این تیم توپ بزند، به مانعی برای پیشرفتش معرفی می‌کند.

از طرف دیگر، بیت‌سعید دیگر بازیکن استقلال خوزستان نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش، قفل سکوت خود را شکست و به شدت از مسوولان استان و تیم گلایه کرد و آنها را به بی‌توجهی به تیم و بازیکنان و مردم ورزش‌دوست خوزستان متهم کرد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با تایید این خبرها گفت: تا زمانی که به تیم ما نگاه ملی نداشته باشند و مسوولان استان و فدراسیون به چشم یک نماینده به ما نگاه نکنند وضعیت ما همین است و تغییری نخواهد کرد.

سیروس پورموسوی با اشاره به اینکه مطالبات از سال گذشته باقی مانده و علاوه بر حقوق، خبری از پرداخت پاداش بازیکنان هم نیست، بیان داشت: شرکت صنعتی گروه فولاد ملی ایران که در 5 سال گذشته همواره به تیم ما کمک می‌کرده به مشکل مالی برخورده و این شرکت هم دیگر نمی‌تواند به ما کمک کند و از سویی دیگر مسوولان استان از جمله استاندار و نماینده مردم در مجلس نیز قول دادند به ما سر بزنند تا در خصوص مشکلات صحبت کنیم اما متاسفانه هنوز این امر اجرایی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته 6 نفر از بازیکنان اصلی تیم در تمرینات حاضر نشده‌اند افزود: به سه نفر از بازیکنان تیم‌مان که در اردوی تیم ملی بوده‌اند به مدت 5 روز استراحت داده‌ایم و امیدواریم مشکلات مالی در این 5 روز حل شود تا بازیکنان به تمرینات برگردند وگرنه با این شرایط و فشار مالی علاوه بر این 9 بازیکن، بازیکنان دیگر هم روزهای آینده در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد تیم قهرمان سال گذشته با بحران‌های شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر زودتر و تا قبل از بازی هفته پنجم در مقابل پدیده مشهد، مطالبات بازیکنان پرداخت نشود باید در انتظار اتفاقات ناخوشایندی بود. اتفاقاتی که ممکن است در خوزستان رقم بخورد.

 

 

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد