ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
نیمار و حواشی جدید در خصوص عدم تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن؛ منچستریونایتد و چلسی آماده ارائه پیشنهاد

نیمار و حواشی جدید در خصوص عدم تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن؛ منچستریونایتد و چلسی آماده ارائه پیشنهاد

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- شایعات زیادی پیرامون قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن شنیده می شود.
ورزشی
شناسه خبر : 20220626203857227
یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶:۵۰
۶
خبرگزاری آریا- شایعات زیادی پیرامون قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن شنیده می شود. 
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن در راستای پروژه بازسازی تیم، از چند هفته قبل کارش را با آوردن نفرات جدید در کادر مدیریتی و فنی شروع کرده است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن طی مصاحبه اخیرش در مورد نیمار صحبت کرد و حرف هایش به گونه ای بود که "غیر قابل فروش نبودن" وینگر 30 ساله برزیلی از آن برداشت شد. این موضوع باعث شد تا شایعات پیرامون خروج نیمار از پاری سن ژرمن، دوباره قوت بگیرد. 
بنا به ادعای خوزه آلوارز از ال چیرینگیتو، نیمار با قیمت 50 میلیون یورو به بارسلونا پیشنهاد شده است. ستاره سابق بارسلونا که سال 2017 با گران ترین انتقال تاریخ راهی پاری سن ژرمن شد، طی سال های اخیر و چند مقطع مختلف بارها به بارسلونا لینک شد و تا آستانه بازگشت هم رفت اما بازخرید او هیچ وقت رخ نداد. بارسلونا اما در این لحظه به فکر نیمار نیست و این وینگر برزیلی در میان گزینه های سران باشگاه قرار ندارد. بارسلونا در حال حاضر به دنبال راضی کردن بایرن مونیخ برای جذب روبرت لواندوفسکی است. 
شایعات زیادی پیرامون قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن شنیده می شود. ناصر الخلیفی با مصاحبه امروز خود به این حواشی دامن زد چراکه او با اطمینان و به طور قطعی روی ماندن نیمار در پاریس تاکید نکرد. به نقل از مارکا؛ ناصر الخلیفی تاکید کرد بازیکنان مازاد پاریس هیچ راهی جز ترک این باشگاه ندارند چراکه دوران سواستفاده این بازیکنان از باشگاه به پایان رسیده است. وقتی خبرنگاران از رئیس پاری سن ژرمن پرسیدند که آیا نیمار در پروژه باشگاه قرار دارد یا خیر؛ او با اطمینان پاسخ نداد و گفت: در مورد چنین چیزهایی نمی توان در جمع و به صورت عمومی صحبت کرد دقیقا مثل خریدها و فروش هایی که انجام خواهیم داد. به این موضوعات به طور خصوصی و خارج از دید عموم، درون باشگاه رسیدگی می شود. موضوع نیمار نیز خصوصی است.
صحبت‌های نه‌چندان مطمئن ناصر الخلیفی درباره آینده نیمار باعث شده ابهامات زیادی درباره این ستاره 30 ساله برزیلی پاری سن ژرمن مطرح شود. به گزارش RMC، نیمار تا چند هفته پیش هیچ برنامه‌ای برای ترک پاری سن ژرمن در فصل جام جهانی نداشت اما طی روزهای اخیر، او به این نتیجه رسیده باید در باشگاهی به میدان برود که دوستش داشته باشند. غیر از پاری سن ژرمن که از خروج نیمار بدش نمی‌آید، حالا خود بازیکن هم فرضیه جدایی از پی اس جی را در نظر می‌گیرد. 
نیمار فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت و در فصل 22-2021 در 28 بازی برای پاری سن ژرمن فقط 13 گل و 8 پاس گل ثبت کرد. همین نمایش‌های نه‌چندان درخشان باعث شد نیمار از سوی هواداران پاریسی‌ها مدام هو شود. مدیران پاری سن ژرمن خواستار شفافیت قصد نیمار هستند. پی اس جی با فروش نیمار مخالفت نمی‌کند و منتظر تصمیم بازیکن است. با وجود بررسی فرضیه پایان همکاری از سوی دو طرف، جدایی نیمار از پاری سن ژرمن از نظر مالی سخت خواهد بود. قیمت درخواستی پاری سن ژرمن و دستمزد بالای نیمار، موانع بزرگی در مسیر ترک پاریس خواهد بود، به‌خصوص این‌که او تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد. تیم‌های زیادی هم نیستند که بتوانند زیر بار چنین انتقال سنگینی بروند. بارسلونا در حال حاضر توان مالی لازم برای خرید این ستاره برزیلی را ندارد.
در میان لیگ برتری‌ها، منچستریونایتد شاید بتواند در صورت جدایی رونالدو اقدامی کند و چلسی هم دورادور جویای شرایط است. البته نیوکاسل هم توان مالی این انتقال را دارد که با توجه به نزدیک بودن جام جهانی، به‌نظر نمی‌رسد او از ایده انتقال به نیوکاسل استقبال کند. با تمام این تفاسیر، نیمار باید به‌زودی درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و شاید ماجرای نیمار، حساس‌ترین ماموریت مثلث ناصر الخلیفی، آنترو هنریکه و لوییس کامپوس باشد. 
با وجود شک و تردید ها در مورد ماندن نیمار در پاری سن ژرمن، قرارداد او در تاریخ 1 جولای (8 روز دیگر) به صورت خودکار تمدید می شود. نیمار در بهار 2021 قراردادی تا تابستان 2025 با پی اس جی امضا کرد که در آن دو بند تمدید قرارداد خودکار 12 ماهه (اولین مورد در اول جولای 2021 و دومی دقیقاً یک سال بعد) وجود داشت. این معنی می دهد که با فعال شدن دومین بند تمدید خودکار، قرارداد این بازیکن برزیلی با پاری سن ژرمن تا تابستان 2027، یعنی زمانی که او 35 ساله خواهد بود، اعتبار خواهد داشت.
شک و تردیدها در مورد آینده نیمار نمایندگان او را عصبانی کرده است. آنها مشکوک هستند که نیمار برای فروش است، به ویژه با توجه به اینکه باشگاه فرانسوی سال گذشته از او درخواست کرد که بماند. از آن زمان، رابطه این بازیکن 30 ساله با مائوریسیو پوچتینو بد شد اما حالا با اخراج سرمربی سابق تاتنهام، کریستوف گالتیه قرار است جایگزین او شود. با وجود گمانه زنی ها در مورد آینده نیمار بعید است که در صورت قرار گرفتن نام او در لیست فروش، باشگاه دیگری بتواند وینگر سابق بارسلونا را با توجه به دستمزد بالا و مدت قراردادش خریداری کند. ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی اخیرا برای پایان دادن به شایعات فروش نیمار کار خاصی انجام نداد و گفت:
در مورد چنین چیزهایی نمی توان در جمع و به صورت عمومی صحبت کرد. برخی ها می آیند و می روند. به این موضوعات به طور خصوصی و خارج از دید عموم، درون باشگاه رسیدگی می شود. موضوع نیمار نیز خصوصی است. نیمار که در سال 2018 با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، قاطعانه معتقد است که به باشگاهش تعهد کامل دارد و می خواهد بماند. با این حال، او به دلیل عملکردش در فصل گذشته مورد انتقاد و خشم هواداران پی اس جی قرار گرفت. 
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد