ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
شکست غیر منتظره میلان در شب عجیب داوری؛ مردود شدن گل به دلیل عجله داور!

شکست غیر منتظره میلان در شب عجیب داوری؛ مردود شدن گل به دلیل عجله داور!

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- روسونری در شرایطی که فرصت های خوبی از جمله یک پنالتی را از دست داد، با گل دقیقه 96 مغلوب اسپتزیا شده و نتوانست از تساوی اینتر استفاده کند.
ورزشی
شناسه خبر : 20220118104945841
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳:۵۹
۴
خبرگزاری آریا- روسونری  در شرایطی که فرصت های خوبی از جمله یک پنالتی را از دست داد، با گل دقیقه 96 مغلوب اسپتزیا شده و نتوانست از تساوی اینتر استفاده کند.
به گزارش آریا، میلان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت تکنیکی و چرخش تماشایی رافائل لیائو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او را پروودل با عکس العملی تماشایی مهار کرد. در دقیقه 24 این بار رافائل لیائو بعد از یک و دو با سائلماکرز صاحب بخت بسیار خوبی برای زدن گل اول روسونری شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.
اما در اواخر نیمه اول داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد و تئو هرناندز پشت توپ قرار گرفت. اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و پروودل به خوبی پنالتی این بازیکن را مهار کرد تا بهترین فرصت میلان از دست برود. اما در اوقات اضافی بالاخره میلان به گل اول دست یافت. رافائل لیائو از اواسط زمین اسپتزیا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای چیپ و تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا روسونری در نهایت با برتری 0-1 راهی رختکن شود.
میلان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 زلاتان در محوطه صاحب فرصت شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او راهی به دروازه اسپتزیا پیدا نکرد. اما بر خلاف جریان بازی این اسپتزیا بود که در دقیقه 64 به گل تساوی دست یافت. ورده از سمت چپ حرکت کرده و ارسالی دقیق و زمینی به داخل محوطه جریمه میلان داشت تا کوین آگودلو به راحتی دروازه این تیم را باز کند.
دقایقی بعد و روی ارسال تئو هرناندز بود که مسیاس از زاویه ای دشوار فرصت داشت دروازه اسپتزیا را باز کند، اما ضربه سر او دقیق نبود و راهی بیرون زمین شد. اما در حالی که به نظر می رسید این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام می رسد، دروازه میلان در دقیقه 96 باز شد. روی ارسال عرضی کوالنکو، گیاسی در سمت راست محوطه تک به تک شده و با باز کردن دروازه میلان، برتری تیمش را قطعی ساخت.
در جریان باخت 2-1 میلان مقابل اسپتزیا در هفته بیست و دوم سری آ، گل زیبای جونیور مسیاس به دلیل اشتباه داور مردود شد. این اشتباه می تواند به قیمت از دست رفتن اسکودتو برای میلان تمام شود. در شرایطی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، جونیور مسیاس در دقیقه 92 به زیبایی دروازه اسپتزیا را باز کرد اما به دلیل عجله داور در سوت زدن و آوانتاژ ندادن، این گل مردود شد. 
مارکو سرا داور جوان این مسابقه قبل از رسیدن توپ به مسیاس، سوت زد و پشت محوطه جریمه اسپتزیا، خطا روی ربیچ را اعلام کرد. پس از این اتفاق، بازیکنان میلان به داور اعتراض کردند و او نیز اشتباه خود را پذیرفت. میلان حدود دو دقیقه بعد از این صحنه، اسیر ضدحمله اسپتزیا شد و گل دوم را دریافت کرد تا عملاً برد تیم پیولی به یک شکست تلخ تبدیل شود. گفتنی است در جریان شکست 1-0 رم مقابل یوونتوس در نیم فصل اول سری آ نیز دنیله اورساتو به دلیل مشابه، گل آبراهام را مردود کرد چراکه زودتر خطای پنالتی روی مخیتاریان را اعلام کرده بود.
داور پس از مسابقه، شخصاً از پیولی و بازیکنان میلان عذرخواهی کرد. اتحادیه داوران ایتالیا نیز در پیامی از باشگاه میلان عذرخواهی کرد. باشگاه میلان، این عذرخواهی را پذیرفته چراکه میلانی ها باور دارند اشتباه داور غیرعمدی بوده است. پیش بینی می شود این داور برای چند هفته از قضاوت در سری آ محروم شود. مارکو سرا تا کنون فقط 11 بازی در سری آ قضاوت کرده و داوری کم تجربه در این سطح محسوب می شود.
استفانو پیولی پس از پایان این دیدار جنجالی، در مصاحبه ای با DAZN نظرش در مورد شرایط بازی را بیان کرد: می دانیم که اتفاقاتی که رقم خورد بی عدالتی بود. ما می توانیم خودمان را بابت نتیجه سرزنش کنیم، اما متاسفم که این را می گویم، مسئولیت این شکست را با داور تقسیم می کنیم. او حتی از ما عذر خواهی کرد. شاید تصمیم او فقط یک خطا نبود، این باعث شرمساری است. 
با این حال، باید در نیمه اول گل های بیشتری را به ثمر می رساندیم. شب بدی را تجربه کردیم و حالا باید به این اتفاق واکنش مناسب نشان بدهیم. می توانستیم برنده بازی باشیم، اما به هر شکل، این اتفاق نیافتاد و هضم آن سنگین است. می دانیم که شانس خوبی برای پیروزی داشتیم، گل لیائو باید باعث افزایش خودباوری ما می شد. از کسب سه امتیازی که به شدت به آن نیاز داشتیم باز ماندیم، اما فصل طولانی در پیش است.
محرومیت تونالی و زوج میانی باکایوکو - کرونیچ؟ واضح است که بازیکنان خصوصیات متفاوتی از هم دارند. باکایوکو عقب تر بازی می کرد و کرونیچ در بین خطوط جا به جا می شد. تجربه جدیدی برای آن ها محسوب می شد و طبیعی بود که این مکانیزم به شکل کامل عمل نکرد. بعد از چنین شکستی، باید در مقابل رقبای بزرگ تر عملکرد بهتری داشته باشیم. 

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد