ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
حدیدی: استقلال رای کمیته استیناف را زیر سوال نبرید/ در کمیته انضباطی به دفاعیات ما توجه کافی نشد

حدیدی: استقلال رای کمیته استیناف را زیر سوال نبرید/ در کمیته انضباطی به دفاعیات ما توجه کافی نشد

خبرگزاری ایلنا
رییس هیات مدیره باشگاه گل گهر پاسخ اظهارات عضو هیات مدیره استقلال را داد.
ورزشی
شناسه خبر : 1184825
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲:۰۰
۳

رییس هیات مدیره باشگاه گل گهر پاسخ اظهارات عضو هیات مدیره استقلال را داد.

رییس هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر در گفت‌وگو با ایلنا در مورد اظهارات یکی از اعضای هیا‌ت‌مدیره‌ باشگاه استقلال مبنی بر اینکه "شنیده‌ام فشارهایی به کمیته استیناف برای شکستن رای پرونده بازیکن خارجی گل‌کهر وارد شده است" گفت: تا امروز باشگاه گل‌گهر به‌جهت احترام به‌ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و اینکه همواره سعی کرده تا دفاعیات خود را از طریق مسیرهای قانونیِ پیش‌بینی‌شده پیگیری کند، به مباحث‌ این‌چنینی که مصداقِ زیر سوال بردن استقلال کمیته‌‌‌‌‌هایی هم‌چون استیناف است ورود نکرده است، اما جای این گلایه‌ جدی وجود دارد که چرا عضو هیات‌مدیره یک باشگاه، چنین مطالبی را بر زبان می‌آورد.‌ آیا با توجه به اینکه کمیته استیناف، بالاترین مرجع صیانت از قانون در فدراسیون فوتبال است، طرح چنین مسائلی در رسانه‌‌‌ها، خود مصداق بی‌قانونی و ایجاد رویه‌های غلط در فضای فوتبال ایران نیست؟ چرا باید با اظهاراتی این‌چنینی بدعت‌های جدید به‌‌وجود بیاوریم و با استفاده از اهر‌م‌هایی نظیر پرطرفدار بودن و فشارهای رسانه‌ای به یک باشگاه شهرستانی که با ایجاد ساختارهای حرفه‌ای در حال کمک به فوتبال ایران است، ظلم کنیم.

اصغر حدیدی افزود: این پرسش را باید از آقایان پرسید که شنیده‌های آنها از چه منبعی نشات می‌‌گیرد و اگر در چنین مساله‌ی مهمی، مدرکی دارند که حرف آنها را اثبات می‌‌کند به‌رسانه‌ها ارائه کنند تا مشخص شود که قصدشان تهمت‌‌ زدن نبوده است! از کجا اطلاع دارند که چنین فشارهایی به‌ کمیته استیناف وارد شده، وقتی که این کمیته طبق قانون و با توجه وصف محرمانگی و بی طرفی، از هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد جزییات پرونده ، پیش از صدور رای معذور هستند. فارغ از این، مگر روزی که در رسانه‌‌ها متنی منتشر شد‌ که فایلی صوتی در مورد فشار به‌کمیته انضباطی وجود دارد ، مبنی بر اینکه نتیجه بازی‌‌های گل‌گهر سه بر صفر شود و علی‌رغم اینکه هنوز هم برای باشگاه گل‌گهر این شائبه‌ بزرگ در مورد این فایل صوتی وجود دارد، حرفی از سوی ما در مورد فشار به کمیته انضباطی و نقض استقلال این کمیته بیان شد؟

رییس هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر ادامه داد: آیا قبل و بعد از رای کمیته انضباطی که اتفاقا به‌ضرر باشگاه گل‌گهر هم بود، ما چنین حرف‌هایی را‌ به‌زبان آوردیم. تنها نکته‌ای که در طی همه‌ی این روزها از سوی باشگاه گل‌‌گهر بیان شده است بر این مبنا بوده که ما در مسیر جذب این بازیکن، طبق فرایندهای قانونی سازمان لیگ در خصوص نحوه تشریفات جذب بازیکن خارجی عمل کردیم و زمانی کادرفنی از او استفاده کرد که کارت‌بازی‌اش توسط سازمان لیگ صادر شد.

حدیدی تاکید‌ کرد: اعتراض باشگاه گل‌گهر به‌رای کمیته انضباطی نیز بر این اساس بود که اعتقاد داشتیم به‌دفاعیات باشگاه توجه کافی نشده است و خوشبختانه در کمیته محترم استیناف به این دفاعیات بهتر توجه شد. ضمن اینکه دفاعیات تازه‌ای انجام دادیم و مقالات و آرایی از دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردیم که در چنین موضوعاتی نباید نتایج بازی‌ها ۳ بر صفر شود.

رییس هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنیم به نظر ما و بر طبق دفاعیاتی که در ۱۶ بخش ارائه کردیم، این رای قابلیت نقض را دارد و یقین داریم که کمیته استیناف هم با توجه به قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی، به‌صورت دقیق این پرونده را بررسی کرده است و هر آرایی که صادر کند، چه به نفع یا ضرر ما در راستای عدالت خواهد بود. و قطعا اگر این رای هم به ضرر ما باشد، این حق را خواهیم داشت تا برای پیگیری این پرونده و دفاع از حقوقمان به دادگاه داوری ورزش (CAS) مراجعه کنیم.

 

انتهای پیام/
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد