ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
بهترین راهنمای خرید کولرگازی های سامسونگ ( از صفر تا 100 )

بهترین راهنمای خرید کولرگازی های سامسونگ ( از صفر تا 100 )

خبرگزاری ایلنا
امروزه وجود مدل ها و تکنولوژی های مختلف کولرگازی باعث شده هریک از آن ها با قابلیت های مختلف، امکانات متعددی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و همین امر باعث سردرگمی افراد درهنگام خرید شده است.
اجتماعی
شناسه خبر : 1176377
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷:۳۵
۲۲۱

امروزه وجود مدل ها و تکنولوژی های مختلف کولرگازی باعث شده هریک از آن ها با قابلیت های مختلف، امکانات متعددی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و همین امر باعث سردرگمی افراد درهنگام خرید شده است.

لازم است قبل از خرید کولرگازی در ارتباط با مدل های مختلف و کارایی آن ها اطلاعات کسب کنید. در این مطلب سعی کرده‌ایم مواردی که در هنگام خرید با آن‌ها مواجه می‌شوید و برایتان سوال ایجاد می‌کنند را توضیح دهیم.

اهمیت برند کولر گازی هنگام خرید

برند کولر گازی یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. انواع کولرهای گازی ها با ظاهری زیبا، اما کیفیت و طول عمر پایین در بازار به فروش می رسد و متاسفانه برخی فروشندگان، با راهنمایی اشتباه افراد را ترغیب به خرید کالاهایی بی کیفیت و طول عمر پایین می کنند.

در میان برندهای موجود در بازار، شرکت سامسونگ با تولید انواع کولرهای گازی، به خوبی نیاز مصرف کننده را شناسایی کرده و بر حسب نیازهای موجود، نمونه و مدل های مختلفی را در بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. کولرگازی سامسونگ در تنوع و مدل های مختلفی عرضه شده اند و از جنبه های مختلفی می توان آنها را بررسی کرد و متناسب با نیاز و شرایط محیطی خود آنها را خریداری نمود.

راهنمای خرید کولر گازی سامسونگ

در این مطلب قصد داریم به بررسی کیفیت کولرگازی سامسونگ و امکانات آن بپردازیم. شرکت سامسونگ در تولید سیستم های تهویه مطبوع از برندهای مشهور و باکیفیت موجود در بازار است.

طراحی کولرگازی سامسونگ به شکلی است که تهویه مناسبی را در محیط ایجاد می کند.

از جمله مزایای برند سامسونگ، ۱۰ سال ضمانت برای کمپرسور دیجیتال آن است. همچنین محصولات سامسونگ دارای کارایی و کارکرد مناسب هستند و این نکته را باید در نظر گرفت که کولرگازی سامسونگ با ظاهر شیک و منحصر به فرد و عملکرد بالای خود باعث جذب هرچه بیشتر مشتریان به این برند شده است.

 

امکانات کولرگازی سامسونگ

کولرگازی سامسونگ با به کارگیری طراحی های جدید و منحصربفرد خود توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. کولرگازی سامسونگ اولین محصولی است که مجهز به طراحی مثلثی بدون باد یا  wind-free است و به این شکل امکان سرمایش بدون پرتاب باد مستقیم را ایجاد کرده است.

کنترل هوشمند، حالت خنک کنندگی سریع، فیلتر های full HD، حالت خواب پیشرفته، صرفه جویی در مصرف انژی و بازدهی بالا در کنار طراحی بسیار زیبا از جمله ویژگی های است که کولرگازی های سامسونگ را از سایر برندهای رقیب خود متمایز می کند. در ادامه می توانید ویژگی هر یک از مدل های کولرگازی های سامسونگ را مطالعه نمایید.

77

  • کمپرسور اینورتر در کولرگازی سامسونگ

کولرگازی سامسونگ با استفاده از کمپرسور اینورتر از روشن و خاموش شدن های پیاپی دستگاه جلوگیری می کند و از انرژی کمتری برای تهویه بهینه استفاده می کند. همچنین این محصول یکی از بهترین رتبه های بهره وری انرژی یعنی EER 5.2 را در میان کولرگازی ها بدست آورده است.

کمپرسورهای هوشمند اینورتر کولرگازی سامسونگ با استفاده از تنظیم هوشمند توان مصرفی، محیط را در سریعترین زمان به دمای مطلوب رسانده و همچنین در مصرف برق صرفه جویی می کند.

  • گاز مبرد R410 در کولرهای گازی سامسونگ

عموما در کولرهای گازی، از گازهای R22 و R410 به عنوان گار مبرد استفاده می شود اما در مدل های جدید کولرگازی سامسونگ از گاز مبرد  R410استفاده شده است که از جمله دلایل این انتخاب می توان به سازگاری این گاز با محیط زیست و همچنین باعث بالا رفتن بازدهی کولرگازی سامسونگ اشاره کرد.

·ظرفیت کولر گازی سامسونگ

ظرفیت سرمایشی کولرگازی سامسونگ معادل با 2500w است و این ظرفیت هنگام عملکرد گرمایش به 2650w می رسد. چنین سیستم تهویه ای نه تنها در فصل های گرم عملکرد آن به بهترین شکل خواهد بود؛ بلکه در روزهای سرد سال نیز به عنوان یک سیستم سرمایشی بی نظیر عمل خواهد کرد.

قابلیت حالت خنک کننده طبیعی کولرگازی سامسونگ با بهرمندی از جریان هوای بادی که توسط پره ها ایجاد می شود؛ در طول روز هوایی سالم و بدون یون های منفی و حتی گرد و غبار را در فضای اطراف ایجاد میکند. ظرفیتی که برای کولر گازی سامسونگ تعریف شده برابراست با : ظرفیت های 9000 متناسب با متراژ 12 تا 20 مترمربع، ظرفیت 12000 برای متراژهای 20 تا 30 مترمربع، کولرگازی سامسونگ با ظرفیت 18000 در محیط 30 تا 45 مترمربع، ظرفیت 24000 در مکان هایی با متراژ 45 تا 60 مترمربع و کولرگازی سامسونگ با ظرفیت 30000 برای متراژهایی با 60 تا 75 مترمربع تعبیه شده است.

·طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند

کولر گازی سامسونگ با طراحی منحصر به فرد توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. طراحی سه گوش کولرگازی سامسونگ ورودی هوای عریض تر و طویل تری نسبت به سایر مدل ها دارد، به همین دلیل امکان گردش هوای سریع تری را ایجاد می کند.

عرض افزایش یافته در این محصول و زاویه خروجی هوا، پره های v شکل و یک فن بزرگتر این امکان را ایجاد کرده اند که هوا را سریع تر، و به وسعت گسترده تری خنک کند و فضای بیشتری از مکان مورد نظر تحت تاثیر قرار گیرد.

 

سیستم تهویه ی هوا در کولرگازی سامسونگ

·قابلیت خنک کردن محیط با سرعت بالا

کولر گازی سامسونگ از حالت سرمایش سریع استفاده می کند و هوای منزل شما را به سرعت خنک می کند، پس از خنک شدن فضا و رسیدن به دمای مناسب به طور خودکار به حالت سرمایش آسوده (Comfort Cool) می رود تا دمای محیط را در حالت مطلوب حفظ کند. بنابراین، نیازی به تغییر تنظیمات به طور دستی یا کم و زیاد کردن دستگاه نیست.

  • حالت تک کاربر (Single User)

 با استفاده از قابلیت تک کاربره، کولر گازی سامسونگ برای خنک کردن محیط از ظرفیت کمپرسور کمتری استفاده می کند و باعث کنترل مصرف انرژی و کاهش مصرف برق می شود و دمای محیط را به تعادل می رساند. با استفاده از این قابلیت کولر گازی سامسونگ به دور از نگرانی از مصرف برق و سرد شدن بیش از اندازه محیط، از روزهای گرم تابستانی در کنار کولرگازی سامسونگ لذت ببرید.

  • خواب راحت با Good Sleep 

معمولا استفاده از کولرگازی هنگام خواب باعث سرد شدن بیش از اندازه ی محیط و اختلال در خواب می شود. قابلیت خواب راحت Good Sleep کولرگازی سامسونگ شرایط هوایی ایده آل را در محیط ایجاد می کند. با سیستم کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار حرارت و همچنین کاهش صدا، باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد و در مقایسه با حالت خنک کنندگی عادی تا ۳۶% در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

·بهره مندی از قابلیت  Virus Doctor

کولرگازی سامسونگ برخوردار از فیلتر Virus doctor and easy است. عملکرد این فیلتر به صورت مرحله‌ای ابتدا گرد و خاک، آلاینده‌ها، مواد حساسیت زا و در نهایت باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد.

نحوه‌ی این فرایند به گونه‌ای است که در مرحله ی اول یک فیلتر و در مرحله‌ی بعد، از Virus doctor استفاده می‌شود و باعث ایجاد هوای تمیز و سالم می شود.

78

  • تمیز کردن خودکار

اختلاف دمای میان هوای داخل و بیرون کولرگازی باعث ایجاد رطوبت در داخل دستگاه می شود و هر جا که رطوبت و نم باشد، باعث ایجاد باکتری و آلودگی می شود. این قابلیت در کولر گازی سامسونگ باعث می شود پنل داخلی بصورت مرتب توسط خود کولرگازی سامسونگ تمیز شود و هوایی مطبوع را در محیط ایجاد کند.

 

فناوری های هوشمند در کولر گازی سامسونگ

·اطمینان از نصب و راه اندازی کولرگازی:

Smart installation نصب و راه اندازی هوشمند یک ویژگی عیب یابی خودکار است که کمک می کند از نصب و راه اندازی درست کولر توسط نصاب، اطمینان حاصل کنید. این ویژگی به طور خودکار به بررسی کولرگازی و خطاهای احتمالی هنگام نصب مانند ارتباط ناموثر با یونیت بیرونی، مشکلات مربوط به یکپارچگی لوله هوا و جریان ضعیف گاز مبرد می پردازد .

 

  • خطایاب خودکار Smart cheek

 خطا یاب خودکار برنامه ی هوشمندی است که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود و در صورت عدم دسترسی به ریموت کنترل با استفاده از گوشی همراه خود می توانید کولرگازی سامسونگ را تنظیم کنید. این قابلیت به کدهای خطا به همراه راه حل آن را بر روی گوشی هوشمند شما ارسال می کند.

 

انواع اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

همانطور که اشاره شد، سامسونگ از برندهای محبوب در سراسر دنیاست به همین دلیل با تولید انواع کولرهای گازی سعی دارد نیاز مشتریان خود را برطرف کند و با تنوع محصولات، سهم بیشتری از بازار را از آنِ خود کند. کولرگازی سامسونگ در ظرفیت های مختلفی از جمله 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 تولید می شوند که هرکدام از این ظرفیت ها در مدل های مختلف و متنوعی تولید شده اند و با توجه به متراژ و کاربرد کولرگازی سامسونگ در محیط مورد نظر شما بهتر است تهیه و خریداری شوند.

در ادامه به معرفی هریک از ظرفیت های کولرگازی های سامسونگ می پردازیم:

کولر گازی سامسونگ در ظرفیت 9000

کولر گازی سامسونگ 9000 (Samsung split air conditioner 9000) یکی از انواع اسپلیت های سامسونگ است. این ظرفیت کوچکترین کولرگازی سامسونگ است و اغلب برای محیط کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در عین ظرافت و کوچکی دارای مزیت های بسیار خوبی است که به صورت موردی به آن اشاره می کنیم:

  • کم حجم و با ابعاد کوچک
  • کمپرسور روتاری قدرتمند
  • بهره مندی از گاز مبرد   R410
  • کم مصرف و مقرون به صرفه
  • دارای بدنه مستحکم و با استقامت بالا
  • قابلیت حالت خواب یا SLEEP
  • قابلیت توربو TURBO
  • قابلیت ریموت کنترل از راه دور
  • فیلتر Full HD برای جلوگیری از انتشار ذرات گرد و غبار

معرفی کولر گازی سامسونگ ظرفیت 12000

کولرگازی سامسونگ با ظرفیت 12000 یکی از پر فروش ترین کولرهای گازی برند سامسونگ محسوب می شود که دارای قیمت مناسبی نسبت به کارایی آن می باشد. کولرگازی های 12000 سامسونگ در 4 مدل زیر تولید می شوند:

  • کولرگازی سامسونگ 12000مکس
  • کولرگازی 12000 مدل AR12MQ
  • کولرگازی سامسونگ مدل 12000AR13 K گود
  • کولرگازی 12000Boracay

از جمله ویژگی های کولرگازی سامسونگ 12000:

  • ظرفیت سرمایش، گرمایشی 12000
  • سیستم virus doctor برای ازبین بردن انواع آلودگی
  • صفحه نمایشگر ال ای دی با قابلیت روشنایی در شب
  • فیلتر ضد باکتری
  • صرفه جویی در انرژی تا 50 درصد
  • سیستم تمیز کننده فیلتر
  • قابلیت راه اندازی مجدد خودکار outo start
  • خنک کنندگی سریع
  • سیستم رطوبت گیر
  • سیستم توربو turbo

معرفی کولرگازی سامسونگ 18000

کولر گازی سامسونگ ۱۸۰۰۰ با طراحی مثلثی منحصر به فرد، عملکرد آن را بهبود می بخشد و هوای خنک گسترده تری را در محیط خانه ایجاد می کند. در طراحی مثلثی این مدل کولر گازی سامسونگ، دهانه خروجی هوا طوری تنظیم شده است که که جریان هوای خنک کننده اول به کف اتاق برسد، همچنین با تیغه های اضافی و یک فن بزرگتر این امکان وجود دارد که هوای خنک بیشتری تولید کند و عمل خنک سازی سریع تر انجام شود. ویژگی های کولرگازی سامسونگ مشابه با کولرگازی 12000 می باشد.

معرفی کولرگازی سامسونگ 24000

کولر گازی سامسونگ در ظرفیت 24000 که مناسب مکان هایی با متراژ 45 تا 60 مترمربع می باشد در مدل های: کولرگازی 24000 سامسونگ سری AR25JCF، کولرگازی 24000 سامسونگ  AR24MQFR، کولرگازی 24000 سامسونگ  AR25KPFSدر بازار موجود است که شامل جدبدترین مدل های کولرگازی سامسونگ می باشند. از جمله ویژگی های کولرگازی 2400 سامسونگ:

  • تا 60% صرفه جویی در مصرف انرژی در حالت کارکرد
  • دارای فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار
  • سیستم شستشوی اتوماتیک
  • روکش محافظ فین ها
  • محافظ کمپرسور در مقابل صدمات ناشی از نوسانات برق
  • سیستم Good Sleep II
  • سرمایش سریع Turbo Cooling
  • صرفه جویی در مصرف انرژی Energy Saving
  • Smart Inverter Compressor کمپرسور هوشمند با قابلیت کارکرد تا دمای 46 درجه سانتیگراد در مناطق معتدل
  • تایمر 24 ساعته

خرید با اطمینان کولرگازی سامسونگ

چنانچه به دنبال خرید کولرگازی سامسونگ هستید، فروشگاه اینترنتی آلندهوم توانسته با تضمین 5 سال خدمات پس از فروش کالا، 18 ماه گارانتی محصولات، امکان پرداخت حضوری درب منزل و تضمین اصالت کالا، اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب نماید. همچنین می توانید پیش از خرید محصولات مورد نظر خود، با کارشناسان فروشگاه آلندهوم تماس بگیرید و از مشاوره های لازم در مورد اصالت کالا، نحوه ارسال و… بهرمند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد