ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
محبی: قائمشهر پاداش که نداد هیچ، قراردادمان را هم ندادند/ تقوی گفته بود ماشینش را هم می‌فروشد!

محبی: قائمشهر پاداش که نداد هیچ، قراردادمان را هم ندادند/ تقوی گفته بود ماشینش را هم می‌فروشد!

خبرگزاری تسنیم
مدعی سنگین وزن کشتی آزاد معتقد است: سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید از تیم‌ها ضمانت محکم‌تری بگیرند، آنها علاوه بر اینکه پاداشی بابت سومی و بردهایشان نگرفتند، یک سال است همچنان به دنبال قراردادشان هستند.
ورزشی
شناسه خبر : tn.ai
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹:۳۷
۴

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیگیری طلب فصل گذشته‌شان از تیم هیئت کشتی قائمشهر، اظهار داشت: کار به کمیته انضباطی کشیده شد، یکی از بچه‌ها به دادگاه هم شکایت کرد اما چیز خاصی گیرش نیامد. به نظر من باید کمیته انضباطی و سازمان لیگ از تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت می‌کنند، ضمانت بگیرند که طبق تعهداتشان عمل کنند. این قراردادی که ما داریم تضمین لازم را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: تعداد کمی از بچه‌های ما پولشان را گرفته‌اند، 50 درصد پول‌مان مانده است. ما فقط به خاطر مهدی تقوی آمدیم، حتی آن وقت گفت اگر مشکلی پیش آمد ماشین خودم را می‌فروشم و پول شما را می‌دهم اما حالا جواب‌مان را نمی‌دهد. آنها می‌گویند که با صادق‌زاده که مدیر تیم بود، دچار مشکل شده‌اند. تقوی می‌گوید باید سراغ پول‌مان را از صادق‌زاده بگیریم و صادق‌زاده می‌گوید از تقوی و این وسط ما مانده‌ایم با پولی که نگرفته‌ایم.

محبی با اشاره به نقش پررنگ کشتی‌گیرانی که پول‌شان را از این تیم دریافت نکرده‌اند، در سومی تیم قائمشهر خاطر نشان کرد: من، ارشک (محبی)، بهمن تیموری و علی شعبانی در سومی تیم قائمشهر نقش زیادی داشتیم. قرار شد علاوه بر قرارداد به ما پاداش هم داده شود اما بعد از کشتی پاداش که ندادند هیچ، نصف پول‌مان را هم ندادند. همان روز که کشتی داشتیم بچه‌ها به من گفتند برایشان کشتی نگیریم تا پول بدهند، گفتم زشت است کشتی‌گیر با دوبنده بایستد تا اگر پول را ریختند، روی تشک برود ولی الان یک سال از لیگ گذشته و لیگ جدید شروع شده و ما هنوز به پول‌مان نرسیده‌ایم.

محبی که سال گذشته از مدعیان سنگین وزن تیم ملی بود، در مورد وضعیت کنونی‌اش گفت: با تیم فولادین ذوب در لیگ هستم و بعد از آن قرار است در ارتش‌های جهان کشتی بگیرم. بعد از جدایی از اردوی تیم ملی آزاد زیاد هم از تمرین و کشتی فاصله نگرفتم. شرایط امسال شرایط خاصی بود، این برای اولین بار بود که در فاصله چند هفته بعد از المپیک، جهانی در 10 وزن برگزار شد و هیچ وقت چنین اتفاقی نیفتاده است. حالا باید ببینیم کادرفنی چه برنامه‌ای برای آینده دارد.  

این کشتی‌گیر کرمانشاهی که در سال‌های 2017 و 2019 سابقه ملی‌پوش شدن را دارد، در مورد دو مدال برنز و طلای امیرحسین زارع در المپیک و جهانی و همچنین رقابت مدعیان سنگین وزن برای حضور در مسابقات پیش رو خاطر نشان کرد: بعد از المپیک امیرحسین زارع را در اردو دیدم و به او مدالش را تبریک گفتم. به هرحال رقابت در چند وزن آخر تیم ملی آزاد رقابت سنگینی وجود دارد و همه مدعی هستند. شاید در هیچ یک از کشورهای مدعی کشتی چنین وضعیتی وجود نداشته باشد. مثل 86 کیلو که دو مدعی برجسته داشت که حالا کامران قاسم‌پور وزنش را تغییر داده است. یا وزن 97 کیلو که چندین مدعی دارد، وزن 125 کیلو هم به همین شکل است. امیدوارم از دل رقابت بهترین نفر عازم مسابقات شود.

 

انتهای پیام/

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد