ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
صدرنشینی موقت میلان با پیروزی مقابل تورینو/ صعود چلسی به یک چهارم نهایی لیگ کاپ

صدرنشینی موقت میلان با پیروزی مقابل تورینو/ صعود چلسی به یک چهارم نهایی لیگ کاپ

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- روسونری که در شبی که چندان خوب بازی نکرده و موقعیت های زیادی نداشت، در همان دقایق ابتدایی توسط اولیویه ژیرو به گل رسید تا با یک بازی بیشتر از ناپولی، در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.
ورزشی
شناسه خبر : 20211027094137396
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲:۳۱
۳
خبرگزاری آریا- روسونری که در شبی که چندان خوب بازی نکرده و موقعیت های زیادی نداشت، در همان دقایق ابتدایی توسط اولیویه ژیرو به گل رسید تا با یک بازی بیشتر از ناپولی، در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.
به گزارش آریا، میلان خیلی زود یک گل زد و بدون اشتباه بازی را اداره کرد. تیم پیولی همچون 2-3 هفته اخیر نمایش مقتدرانه ای ارائه نداد اما بازهم با 3 امتیاز از زمین خارج شد تا حالا مدعی شماره یک اسکودتو به حساب آید. تورینو نتوانست خیلی میلان را اذیت کند و تیم یوریچ خیلی دیر و در دقایقی پایانی چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد که با واکنش های تاتاروشانو این موقعیت ها خنثی شد. البته میلان نیز فرصت های زیادی روی دروازه تورینو نداشت.
میلان بازی را بهتر آغاز کرده و در نهایت در دقیقه 14 موفق شد دروازه تورینو را باز کند. ارسال کرنر از سمت راست با اثرگذاری کرونیچ همراه شد و در دهانه دروازه این اولیویه ژیرو بود که با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه تورینو را باز کند. در دقیقه 20 ساندرو تونالی با ضربه ای والی دروازه تورینو را تهدید کرد، اما شوت او دقیق نبود و راهی به سمت دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد کالولو با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه میلان صاحب فرصت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند. در اواخر نیمه اول و روی ارسال ساندرو تونالی بود که میلان باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر کرونیچ دقیق نبود و در نهایت روسونری با تکیه بر همان یک گل برتری راهی رختکن شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم آندره بلوتی با نفوذ به پشت محوطه میلان فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما او اینقدر ضبر کرد که سیمون کیائر از راه رسیده و جلو ضربه زدن این مهاجم ایتالیایی را گرفت. در دقیقه 72 و روی ارسال تئو هرناندز بود که میلان فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما دخالت بی جای ژیرو فرصت ضربه زدن از اسماعیل بن ناصر را گرفت و این فرصت خوب به راحتی از دست رفت. دقایقی بعد تورینو موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه تاتاروسانو را سانابریا به خوبی مهار کرد و در ادامه نیز سیمون کیائر دروازه را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با همان تک گل اولیویه ژیرو به پیروزی دست یافت.

- چلسی و ساوتهمپتون در چارچوب دور چهارم لیگ کاپ انگلیس مقابل هم قرار گرفتند. چلسی در پایان توانست حریفش را در ضربات پنالتی شکست دهد تا مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. چلسی توانست با سناریویی که به شکلی عجیب در بازی قبل این تیم در لیگ کاپ هم رقم خورده بود، ساوتهمپتون را شکست دهد و به مرحله بعدی این تورنمنت صعود کند. 
چلسی در بازی مرحله قبل مقابل استون ویلا ابتدا از حریف پیش افتاد، گل تساوی را دریافت کرد، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و ریس جیمز پنالتی آخر را به گل تبدیل کرد تا آبی ها در نهایت حریفشان را با نتیجه 4-3 در ضربات پنالتی شکست دهند؛ دقیقا همین سناریو در بازی امشب مقابل ساوتهمپتون هم تکرار شد و البته که باز هم کپا آریزابالاگا در دروازه تیم توخل قرار داشت. 
چلسی 1-0 ساوتهمپتون؛ کای هاورتس (44): کرنر ارسالی حکیم زیاش با ضربه سر هاورتس وارد دروازه فورستر شد. 
چلسی 1-1 ساوتهمپتون؛ چه آدامز (47): واکر پیترز از سمت راست شروع به حرکت کرد و به داخل محوطه جریمه زد، ضربه او از میان پاهای کپا رد شد و مقابل دروازه خالی به آدامز رسید تا او گلزنی کند.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد