ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
زمانی: فدراسیون شنا با کدخدامنشی با برخی تیم‌ها همکاری کرد/ آزمایشگاهی که تست دادیم مورد تایید وزارت بهداشت است

زمانی: فدراسیون شنا با کدخدامنشی با برخی تیم‌ها همکاری کرد/ آزمایشگاهی که تست دادیم مورد تایید وزارت بهداشت است

خبرگزاری تسنیم
سرمربی تیم واترپلو رعد پدافند هوایی گفت: به نحوه برخورد فدراسیون با ما و سایر تیم‌ها معترض هستیم، چون برخی تیم‌ها با کدخدامنشی بازی کردند.
ورزشی
شناسه خبر : tn.ai
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۵
۱۴

امید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات رخ داده در لیگ برتر واترپلو و اعتراض به برخورد فدراسیون شنا در برگزار نشدن دو بازی تیمش اظهار داشت: در زمان قرعه‌کشی 5 تیم حضور داشتند. قرار شد همگی تست کرونا بدهند و قرنطینه شده و در یک هفته مسابقات برگزار شود. قرار شد وسط مسابقات هم تست کرونای دیگری انجام دهیم.

وی به تغییر زمان بندی مسابقات اشاره کرد و گفت: در جلسه قبل از شروع لیگ یعنی روزی که قرار بود تیم‌ها وارد قرنطینه شوند، تغییراتی در زمان‌بندی مسابقات بوجود آمد و قرار شد فاصله‌ای که روز آخر یعنی جمعه در لیگ داده بودند را برداشته و بازی فینال و رده بندی لیگ روز جمعه برگزار شود. تست PCR دیگری هم بین این مسابقات قرار دادند، یعنی تیمی که تست PCR می‌داد، وارد قرنطینه می‌شد و دو مسابقه برگزار می‌کرد و دوباره تست کرونا می‌داد و مسابقه ادامه پیدا می‌کرد.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی با بیان این مطلب که تست کرونای شاگردانش در بازی سوم فاقد اعتبار شناخته شد، عنوان کرد: تست کرونا داده و سپس در بازی اول تیم مقاومت را 20 بر یک شکست دادیم و برابر تیم نوفلاح نتیجه را با چهار گل اختلاف واگذار کردیم. پس از این دو بازی باید دوباره تست می‌دادیم تا در محل برگزاری مسابقات حاضر شویم. ساعت 8 شب تست دادیم و ساعت 11 صبح فردا هم بازی داشتیم که متاسفانه تست کرونای تیم ما پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته فنی مسابقات فاقد اعتبار تشخیص داده شد. بعد از بیست دقیقه فرصتی که به ما دادند. تیم دانشگاه آزاد محل مسابقه را ترک کرد و از بلندگو اعلام شد که زمان برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد، اما بدون اینکه به ما زمانی بدهند، بازی را مجددا برگزار کنند یا بخواهند تصمیم دیگری بگیرند، حدود ساعت 3، 4 بعدازظهر نتیجه بازی را 5 بر صفر به نفع دانشگاه آزاد اعلام کردند و عملا شانس فینالیست شدن تیم ما گرفته شد.

وی به کدخدامنشی که درخصوص یکی دیگر از تیم‌ها اتفاق افتاد، معترض شد و گفت: تیم ما که ترکیبی از بازیکنان سرباز و ملی‌پوش است، شانس رفتن به فینال را از دست داد و شاید دیگر چنین فرصتی برای تیم ما بوجود نیاید. نکته‌ای که اعتراض ما را به دنبال داشت، این بود که تست کرونای یکی دیگر از تیم‌ها فاقد اعتبار تشخیص داده شد، اما نمی‌دانم چگونه هماهنگی انجام شد و آزمایشگاهی در مسابقات از بازیکنان تست سریع گرفت، در حالی که تست PCR با تست سریع متفاوت است، چون جواب تست PCR چند ساعت زمان لازم دارد تا اعلام شود. قرار بود در جریان مسابقات این تست گرفته شود، اما از آن تیم تست سریع گرفته و مسابقه‌شان برگزار شد و خیلی جالب است که فردای آن روز که دو تیم نوفلاح و مقاومت که بازی کرده بودند، تست مقاومت مورد قبول واقع نشد، یعنی بعد از بازی تست‌شان فاقد اعتبار بوده است و نوفلاح هم که با تست سریع بازی کرده بود. در واقع شرایطی برای تیم‌های دیگر فراهم شد تا هماهنگی برای انجام مسابقه‌شان انجام شود، در حالی که برای تیم ما که مدعی عنوان قهرمانی بود، این هماهنگی فراهم نشد و تیم ما راهی بازی رده بندی شد.

 

زمانی درباره بازی با نفت امیدیه و دیر اعلام کردن تایید یا عدم تایید تست کرونای شاگردانش اظهار داشت: بازی آخر مرحله مقدماتی تیم ما با نفت امیدیه تستی را شب به مسئول کمیته فنی مسابقات ارائه دادم چیزی به ما نگفتند و فردا ساعت 12 که ما 14 و 30 بازی داشتیم اعلام کردند که این تست فاقد اعتبار است. گفتند در آزمایشگاه‌هایی که از طرف فدراسیون اعلام شده است انجام نشده است. این در حالی است که آزمایشگاهی به ما اعلام نکردند و پس از این موضوع، سریع دو فایل برای ما ارسال و آزمایشگاه‌های مورد تائیدشان را همان لحظه به ما اعلام کردند. فکر نمی‌کنم یک ساعت مانده به آغاز مسابقه می‌توانستم کاری انجام دهم فقط کاری که کردم درخواست تست رپید دادم و حتی کیت‌هایش را فراهم کردم، اما لحظه‌ای که رسیدم ساعت 15 و نیم ساعت از زمان برگزاری مسابقات گذشته بود و بار دیگر بازی ما را 5 بر صفر اعلام کردند و راهی بازی رده بندی شدیم.

زمانی با گلایه از شرکت تیمش در لیگی که فقط دو بازی انجام داده و قهرمانی را از دست داده است، خاطرنشان کرد: در لیگی شرکت کردیم که بازی اول را 20 بر یک بردیم، بازی دوم را شکست خوردیم، بازی‌های سوم و چهارم را به دلیل مشکل تست کرونا 5 بر صفر اعلام کردند و راهی بازی رده بندی و 16 بر 6 پیروز شدیم. تیمی که قهرمان شد، دو بازی برگزار کرد و دو بازی دیگرش به دلیل شرایط کرونا 5 بر صفر به ثبت رسید و در فینال هم پیروز و قهرمان شد. متاسفانه بازیکنان تیم ما که هر کدام شاید یک سال بعد از نرفتن به المپیک و برگزار نشدن انتخابی المپیک منتظر بودند توانایی خودشان را نشان دهند مقام سوم را کسب کردند. شاید در بوجود آمدن بخشی از این اتفاقاتی مقصر مجموعه ما بود، اما درباره سایر تیم‌ها کدخدامنشی و با آنها همکاری شد.

سرمربی تیم واترپلو رعد پدافند هوایی همچنین از معتبر بودن آزمایشگاهی که تست کرونای شاگردانش گرفته شده، گفت: احساس من بر این است که این شرایط همکاری و  مساعدت با تیم‌ها در مورد ما شکل نگرفت و از این فرصتی که پیش آمد نتوانستیم استفاده کنیم. آزمایشگاهی که در آن تست دادیم مورد تائید وزارت بهداشت است. دانشگاه علوم پزشکی تهران این تست را به ما داده و در سامانه هم ثبت شده اشت. یعنی هر کسی می تواند با وارد کردن رمز عبور وارد شود و اطلاعات و درستی و نادرستی تست‌های کرونا را ببیند، اما رمز عبور در دسترس فدراسیون ما نبود حتی آزمایشگاه آمد و رمز عبور را زد اما متاسفانه فدراسیون این آزمایش را مورد تائید قرار نداد و گفت جزو آزمایشگاه های مورد تائید ما نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد