ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
مصدومیت پشت مصدومیت؛ هازارد خیال بازگشت ندارد!

مصدومیت پشت مصدومیت؛ هازارد خیال بازگشت ندارد!

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- زمان بازگشت هازارد به میادین مشخص نیست چراکه مصدومیت کهنه او دوباره عود کرده است.
ورزشی
شناسه خبر : 20210306105423139
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵:۲۳
۱۹
خبرگزاری آریا- زمان بازگشت هازارد به میادین مشخص نیست چراکه مصدومیت کهنه او دوباره عود کرده است.
به گزارش آریا، ادن هازارد به دلیل مشکلات عضلانی حدود یک ماه از میادین دور بوده است. تمرینات ستاره بلژیکی برای بازگشت به میادین طبق برنامه پیش می رفت اما ظاهرا مشکل جدیدی برای او ایجاد شده است. به نقل از AS؛ ادن هازارد آخرین مرحله ریکاوری خود از یک مصدومیت عضلانی را سپری می کرد و انتظار می رفت طی هفته آینده به میادین برگردد.
در شرایطی که هازارد درگیر مصدومیت اصلی خود است، مصدومیت قبلی او از ناحیه مچ پا عود کرده است. اگرچه این ستاره بلژیکی از مصدومیت کهنه خیلی احساس درد نمی کند اما باشگاه رئال مادرید نمی خواهد روی او ریسک کند. هازارد فقط زمانی به میادین برمی گردد که 100% آماده باشد. عود کردن مصدومیت قبلی باعث شده که روند ریکاوری هازارد کند پیش برود و برای همین زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.
ادن هازارد هنوز چیز خاصی از خود از زمان انتقال به رئال مادرید نشان نداده است. بسیاری تصور می کردند بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، ادن هازارد می تواند جای خالی او را در ترکیب پر کرده و به ستاره اول کهکشانی ها تبدیل شود. اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ادن هازارد بسیاری از بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت و موارد دیگر از دست داده است. دیروز سالگرد اولین جراحی ادن هازارد در دالاس بود.
ستاره بلژیکی پس از شکستگی در ناحیه استخوان ران خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید 16 بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داد. در کل اولین سال برای هازارد خوب پیش نرفت، اما خود او تصور می کرد روزهای متفاوتی در انتظارش است. هازارد سال گذشته گفت: "اولین فصل من در رئال بد پیش رفت، اما لازم نیست فکر کنید همه چیز تمام شده است. این فصل به دنبال تطبیق یافتن با شرایط جدید بودم و باید در فصل دومم قضاوت می شوم. این به من بستگی دارد که سال آینده در فرم خوبی باشم."
اما فصل دوم نیز به علت مصدومیت های متوالی و البته ابتلای ستاره بلژیکی به ویروس کرونا در ماه نوامبر خیلی متفاوت با فصل اول نبوده است. ادن هازارد تا همینجای فصل نیز 20 مسابقه رئال مادرید را از دست داده و در مجموع در طول این یک سال و نیم، هرگز شاهد تاثیرگذاری یکی از گران قیمت ترین خریدهای رئال مادرید در این باشگاه نبوده ایم. حالا نیز ادن هازارد از تاریخ 30 ژانویه و بعد شکست 2-1 مقابل رئال مادرید لوانته مصدوم شده و در ترکیب این تیم حضور ندارد. کادر پزشکی رئال مادرید تلاش می کند تا هازارد را در اسرع وقت به زمین بازگردد.
اما این بار تلاش پزشکان با تمرکز بر بهبود شرایط روانی هازارد انجام می شود، زیرا آنها دلیل مصدومیت های اخیر او را یک مشکل آشکار کمبود اعتماد به نفس می دانند. پس تا زمانی که هازارد 100 درصد احساس آمادگی نکند، در ترکیب قرار نخواهد گرفت. بازگشت هازارد ممکن است برابر الچه و در تاریخ 13 مارچ رقم بخورد، اما عجله ای از این حیث وجود ندارد.
از حالا تا پایان فصل هر اتفاقی رخ دهد، رئال مادرید هنوز به هازارد اعتقاد دارد. گرچه برخی از هواداران صبر خود را در مورد این بازیکن را از دست داده اند، اما باشگاه مشکلاتی را که هازارد از زمان انتقالش به مادرید با آنها روبرو بوده را در نظر گرفته و می خواهد حداقل یک فصل دیگر به او زمان بدهد تا ارزش واقعی خود را ثابت کند. هدف مدیران رئال مادرید بازگشت ادن هازارد به روزهای اوج در کنار خرید یک بازیکن بزرگ مانند کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند است تا این باشگاه اینگونه دوباره به قدرت اول فوتبال اروپا تبدیل شود.
رئال مادرید در فاصله 10 روز با بازی حساس برابر اتلتیکو مادرید، هنوز در بحران کمبود بازیکن قرار دارد. آن ها در طول این فصل، 42 مصدوم داشتند و حالا 9 غایب در تیمشان دیده می شود. به نقل از مارکا، زیدان سرمربی رئال مادرید، مجبور به استفاده از ترکیبی غیر منتظره مقابل آتالانتا شد اما در نهایت، این بازی را 1-0 پیروز شدند. این در حالی است که کهکشانی ها در کورس قهرمانی لالیگا هم هستند ؛ زیدان امیدوار است تا زمان دربی مادرید، چند بازیکنش به آمادگی کامل برسند.
کریم بنزما تمرینات انفرادی با توپ را شروع کرده است. از سوی دیگر، فده والورده، ادن هازارد، رودریگو گوئس و آلوارو ادریوزولا هم علائم پیشرفت در مصدومیتشان دیده می شود. والورده، رودریگو و ادریوزولا، شانس بالایی برای حضور در دربی مادرید دارند؛ البته منابع خبری اعلام کردند که کریم بنزما هم آماده حضور مقابل اتلتیکو مادرید است. چند روز قبل از بازی، روی مهاجم فرانسوی آزمایشات لازم صورت می گیرد؛ زیرا این مصدومیت، ممکن است دوباره در آینده تکرار شود و به همین دلیل رئال مادرید قصد ندارد، روی بنزما ریسک کند.
یکی دیگر از نگرانی های زیدان است که اگر این بازیکنان برگردند، آیا آمادگی کامل برای 90 دقیقه بازی را دارند؟ این مسابقه، با بقیه بازی ها فرق دارد؛ علاوه بر پر برخورد بودن دربی مادرید، این را هم باید در نظر بگیریم که فشار تمرینات قبل از این بازی بسیار بالا است.کهکشانی ها برای قهرمانی، نیاز دارند که حتما در این بازی پیروز شوند.
بخش سخت تر ماجرا این است که زیدان باید تیمش را آماده کند تا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا، تکلیف صعودش به مرحله یک چهارم نهایی را هم مسجل کند. برای این دیدار، رئال مادرید برنامه دارد تا سرخیو راموس را برگرداند و کهکشانی ها را در راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراهی کند. در صورت صعود، دنی کارواخال هم آماده بازگشت می شود.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد