ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد/ توماس توخل جانشین احتمالی

فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد/ توماس توخل جانشین احتمالی

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- فرانک لمپارد پس از یک سال و نیم هدایت چلسی، دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
ورزشی
شناسه خبر : 20210125174746753
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸:۲۲
۱۹
خبرگزاری آریا- فرانک لمپارد پس از یک سال و نیم هدایت چلسی، دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
به گزارش آریا، فرانک لمپارد که در فصل 20-2019 با دست های بسته برای چلسی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گرفت، در فصل 21-2020 لیگ برتر چندان خوب نتیجه نگرفت و این مسئله منجر به اخراج او از هدایت چلسی شد. وب سایت چلسی اعلام کرد امروز چلسی در تصمیمی سخت، فرانک لمپارد را از هدایت این باشگاه برکنار کرده است.
باشگاه چلسی اعلام کرد ممنون زحمات فرانک لمپارد در مدت زمان سرمربیگری او در این باشگاه است اما نتایج و عملکرد اخیر، انتظارات را برآورده نکرده و چاره ای جز قطع همکاری در میانه فصل نماند. باشگاه چلسی همچنین اشاره کرد اکنون زمان خوبی برای قطع همکاری با اسطوره ای چون فرانک لمپارد نبود اما تغییر، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.  انتظار می رود طی ساعات آینده توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی منصوب شود.
ساعاتی پیش نشریه تلگراف خبر از اخراج فرانک لمپارد داد. گزارش شده بود که لمپارد ظرف 24 ساعت آینده از این تیم اخراج خواهد شد چرا که امروز از سوی لمپارد به بازیکنان برنامه تمرینی داده نشده بود. چلسی در آخرین بازی خود در FA Cup برابر لوتون 3-1 پیروز شد ولی تصمیم به برکناری لمپارد از قبل گرفته شده بود.
بیانیه رسمی اخراج لمپارد
باشگاه چلسی مطابق گمانه زنی ها تایید کرد که با فرانک لمپارد قطع همکاری کرده است و به این ترتیب یکی از اسطوره های باشگاه که از یک سال و نیم پیش هدایت چلسی را برعهده گرفته بود، دیگر به کار خود ادامه نخواهد داد. در بیانیه چلسی آمده است:« برکناری فرانک لمپارد یک تصمیم دشوار بود که از سوی مالک باشگاه و با موافقت اعضای هیئت مدیره اتخاذ شد. از زحمات لمپارد در مدت زمانی که مشغول کار بود، قدردانی می کنیم ولی نتایج و عملکرد اخیر تیم، انتظارات را برآورده نکرده و چاره ای جز قطع همکاری در میانه فصل نماند. اکنون زمان خوبی برای قطع همکاری با اسطوره ای چون فرانک لمپارد نبود اما تغییر، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.»
رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی نیز در اقدامی نادر با انتشار بیانیه پس از اخراج لمپارد، این تصمیم را بسیار دشوار خواند و از زحمات اسطوره این باشگاه سپاسگزاری کرد. رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی پیش از این هرگز چنین اقدامی را پس از برکناری هیچ یک از مربیانش انجام نداده بود و حالا مدعی شده که با قلبی سنگین مجبور به برکناری برترین گلزن تاریخ باشگاه از سمت مربیگری این تیم شده است.
آبراموویچ در بیانیه‌ای که روی سایت رسمی چلسی منتشر شد اعلام کرد:« این تصمیمی بسیار سخت برای باشگاه بود خصوصا که من رابطه شخصی فوق العاده‌ای با فرانک دارم و بیشترین احترام را برای او قائل هستم. او مرد بزرگی است و بالاترین اخلاق کاری را دارد. با این حال ما باور داریم که تغییر سرمربی در شرایط فعلی بهترین تصمیم بوده است. از طرف تمام اعضای باشگاه، هیئت مدیره و شخصی، می‌خواهم از فرانک برای کاری که به عنوان سرمربی تیم انجام داد سپاسگزاری کنم و برایش در آینده آرزوی موفقیت دارم. او یکی از اسطوره‌های مهم این باشگاه است و جایگاهش هرگز از دست نخواهد رفت. هر زمان که تصمیم به بازگشت به استمفوردبریج داشته باشد به گرمی از او استقبال خواهد شد.»
لمپارد تابستان 2019 جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی شد و فصل گذشته توانست این تیم را چهارم کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. پس از خریدهای گران قیمت تابستانی، انتظارات از او بالا بود ولی در عمل چلسی روند سینوسی فصل گذشته را ادامه داده تا در نهایت منجر به برکناری لمپارد شود.
توماس توخل اخیرا و پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت پی اس جی از این باشگاه اخراج شد. دلیل برکناری اختلاف نظر او با سران باشگاه به خصوص لئوناردو مدیر ورزشی بود. توخل دو سال متوالی تیم را قهرمان لیگ فرانسه کرد و فصل گذشته پاریسی ها را به فینال لیگ قهرمانان رساند و در نهایت نایب قهرمان شدند. توخل سابق هدایت دورتموند را هم دارد و اگر هدایت چلسی را قبول کند اولین حضورش در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.
رومن آبراموویچ، مالک چلسی، در خصوص تصمیم اخراج لمپارد گفت:
این تصمیم برای باشگاه خیلی سخت بود. من رابطه شخصی خوبی با فرانک دارم و نهایت احترام را برای او قائلم. لمپارد مردی با کمالات بالا است و نهایت تعهد کاری را دارد اما به خاطر نتایج و عواقب اخیر، معتقد بودیم بهترین تصمیم تغییر سرمربی است. از طرف همه اعضای باشگاه، هیئت مدیره و شخص خودم، از فرانک بابت کارهایش به عنوان سرمربی باشگاه تشکر می کنم و برایش بهترین ها را در آینده آرزو دارم. لمپارد نمادی مهم از باشگاه بزرگ چلسی است و وجهه او هرگز تغییر نخواهد کرد. درهای استمفورد بریج همیشه به روی لمپارد بازخواهد بود و آماده استقبال از او با آغوشی باز هستیم.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد