ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری هدف تأمین اجتماعی است

ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری هدف تأمین اجتماعی است

باشگاه خبرنگاران جوان
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره‌برداری از توان بهترین و مجرب‌ترین متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست.
اجتماعی
شناسه خبر : 7642333
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲:۰۵
۷

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است؛ اظهار کرد: از ۳۰ خدمتی که برای غیرحضوری شدن آن‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم تاکنون ۲۰ خدمت به صورت غیرحضوری به مردم ارائه می‌شود و انتظار می‌رود به روند ارتقاء کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به صورت پایدار ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استان‌ها وضعیت سامانه‌های خدمات غیرحضوری مرور می‌شود، گفت: در هرکدام از این سامانه‌ها باید وضعیت خدمت رسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و بتوانیم ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری داشته باشیم.

سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود که نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحد‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.

علی‌اکبر ربیع‌زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای ارتقاء خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از تمام ظرفیت مجموعه‌های این سازمان و سایر شرکت‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی مسئولیت دریافت نظرات و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف را برعهده دارد، گفت: نقطه نظراتی که درباره خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در سامانه CRM ثبت می‌شود به دقت توسط واحد‌های تخصصی بررسی می‌شود.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ پرداختند.

براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است به مرور ۳۰ خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه می‌شود و با تکمیل این طرح حدود ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد. این خدمات از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد