ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
علیزاده: به صبانور می‌باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم/ چند نفر خوب کشتی نگرفتند

علیزاده: به صبانور می‌باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم/ چند نفر خوب کشتی نگرفتند

خبرگزاری تسنیم
سرمربی پیشین تیم‌های ملی فرنگی نوجوانان و امید عملکرد ضعیف چند کشتی گیر و ابتلای چند نفر به کرونا را دلیل پیروزی نزدیک بازار بزرگ در دور برگشت لیگ فرنگی عنوان کرد.
ورزشی
شناسه خبر : tn.ai
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷:۰۸
۴

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشاد علیزاده که میهمان برنامه امروز دایره طلایی بود، درمورد پدرش که یکی از قهرمانان سابق کشتی ایران بوده، اظهار داشت: پدرم سال‌های سال عضو تیم ملی کشتی فرنگی بود. در همین وزن 74 کیلوگرم که من هم کشتی می‌گرفتم. او در المپیک 1976 مونترال کانادا هم شرکت کرد و در 4-5 مسابقه جهانی حضور داشت. نایب قهرمان مسابقات راه‌آهن‌های جهان شد. بعد از دوران قهرمانی‌اش هم تمام تلاشش را کرد و زندگی اش را گذاشت که ما به عنوان فرزندانش در کشتی و ورزش موفق باشیم. دستش را به خاطر تمام محبت‌هایش می‌بوسم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
مربی تیم بازار بزرگ در مورد کشتی‌های نزدیک تیمش با رقبای مدعی در در دور برگشت لیگ کشتی فرنگی تصریح کرد: تیم بازار بزرگ حدود 6 سال است که در لیگ فرنگی و باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند و همیشه هم قهرمان بوده چه در لیگ داخلی و چه خارجی. امسال نفرات شاخص تیم ملی فرنگی‌مان در تیم‌های مختلف پخش شدند و ملی‌پوشان در عضویت تیم‌های صبانور، دانشگاه آزاد، سیناصنعت و هم فولاداکسین بودند. ما با ترکیبی از کشتی گیران باتجربه و جوان در لیگ شرکت کردیم. شاهد رقابت‌های خیلی خوبی بودیم. در کشتی آخر با صبانور هم این مسابقه برای ما یک کشتی تشریفاتی محسوب می‌شد. اگر به صبانور می‌باختیم باز هم به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کردیم. متاسفانه دو سه تا از کشتیگیران که انتظار بیشتری از آنها می‌رفت، در این مسابقه کشتی‌های خوبی نگرفتند. تیم مقابل با تمام قدرت در این مسابقه حضور پیدا کرد و کشتی جذابیت خیلی بالایی داشت با امتیاز مثبت بیشتر درنهایت ما برنده شدیم. محمد الیاسی، میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی هم البته کشتی‌های بسیار خوبی برای ما گرفتند.



وی با اشاره به مشکلات بازاربزرگ در دور برگشت لیگ کشتی فرنگی گفت: رضا گرایی که به کرونا مبتلا شده بود به مرحله ضربدری و فینال می‌رسد. علاوه بر گرایی، در همین دور برگشت هم یک سری کشتی گیران مان از جمله حسین اسدی و مهدی علیاری را به خاطر ابتلا به کرونا نداشتیم. ضمن اینکه علیرضا نجاتی به تازگی کرونایش خوب شده اما شرایط خوبی برای کشتی گرفتن نداشت و صلاح دیدیم به او استراحت دهیم. بازار بزرگ در مرحله ضربدری و فینال با قدرت بیشتری شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و امید در سال گذشته که تیم‌هایش عملکرد درخشانی در مسابقات جهانی داشتند، خاطرنشان کرد: از سال 2017 که من را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کردند توانستیم با تلاش بچه‌ها و همکاران خوبم دو سال متوالی در کرواسی و بلغارستان قهرمان جهان شویم که برای اولین بار در تاریخ این اتفاق رخ می‌داد. در المپیک جوانان که کشتی 4 دوره در آن شرکت کرده بود و طلا نداشتیم برای اولین بار هر دو کشتی گیر ما طلا گرفتند. بعد من را به عنوان سرمربی امید انتخاب کردند که آنجا هم تیم قهرمان جهان شد و بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند. درحال حاضر مسعود هاشم‌زاده که خودش از کشتی گیران خوب کشورمان و قهرمان آسیا بوده سرمربی نوجوانان شده و می‌تواند در رده نوجوانان موفقیت‌های زیادی کسب کند

علیزاده در پایان تاکید کرد: تشکر ویژه‌ای از علیرضا دبیر و نصیرزاده دارم برای اینکه توانستند در این شرایط سخت با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مسابقات لیگ را برگزار کنند.

انتهای پیام/

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد