ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
پورموسوی: پیراهن مشکی‌ام را به طالب دادم / امیدوارم بازی قابل ملاحظه مقابل استقلال به نمایش بگذاریم

پورموسوی: پیراهن مشکی‌ام را به طالب دادم / امیدوارم بازی قابل ملاحظه مقابل استقلال به نمایش بگذاریم

خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش، روند پیشرفت آنها از هفته ابتدایی لیگ بیستم را قابل ملاحظه توصیف کرد.
اجتماعی
شناسه خبر : 1004904
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱:۱۲
۲

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش، روند پیشرفت آنها از هفته ابتدایی لیگ بیستم را قابل ملاحظه توصیف کرد.

سیروس پورموسوی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری صنعت نفت آبادان مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بازی خارج از خانه داشتیم برخی از بچه‌ها برای اولین بار در ورزشگاه تختی آبادان به میدان می‌رفتند که این برای آنها هم جذاب و هم حساس بود. از طرفی هم به دنبال این بودیم که دومین بازی خانگی این فصل را با برد پشت سر بگذاریم. با احترامی که برای تیم ذوب آهن به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران می‌دانستیم حریف سرسختی پیش رو داریم. بچه‌ها می‌دانستند که می‌خواهیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم که خداراشکر توانستیم در دقایق پایانی بازی به آنچه که در ابتدای بازی هم استحقاقش را داشتیم برسیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص پنالتی تیمش توضیح داد: در نیمه اول بازی کاملا از نظر مالکیت، تعداد پاس و تنوع تاکتیک در دست ما بود و دفاع حریف با توجه به فشاری که ما از دقیقه اول بازی به آنها وارد کرده بودیم مطمئنا دچار اشتباه شد. تیمی که زیر فشار باشد طبیعی است که جایی دچار اشتباه می‌شود و یک خطا انجام دادند که منجر به پنالتی شد. اگر پنالتی هم نمی‌شد ما فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم.

پورموسوی درباره دومین پیروزی در بازی خانگی ادامه داد: خداراشکر که مردم آبادان با برد ما خوشحال می‌شوند و مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که کرونا به وجود آورده را فراموش می‌کنند که این هم مایه خوشحالی ماست. بعد از بازی که از استادیوم خارج می‌شدیم آن تعداد هوادارانی که در خارج از محوطه بودند خوشحال بودند و به بچه‌ها انگیزه دادند که در بازی آینده هم بتوانیم به همین شکل ادامه بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که چطور تیمش را با توجه به تغییرات زیاد در نقل و انتقالات تابستانی هماهنگ کرده است، گفت: از نتایج راضی هستیم و جا دارد که از تمامی همکاران و بازیکنان تشکر کنم چون وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند. مشکلاتی که ما داشتیم مانند ورود دیرهنگام به نقل و انتقالات و تغییرات زیاد در تیم و همینطور بسته بودن پنجره نقل و انتقالات از مشکلاتی بود که ذهن ما را درگیر کرده بود و ناخواسته روی آنها متمرکز بودیم که خداراشکر توانستیم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم امتیازات را جمع آوری کنیم و این مسائل را به فراموشی بسپاریم.

پورموسوی ادامه داد: وقتی در بازی اول آن مشکل برایمان پیش آمد و پنجره بسته ماند، به تعدادی از جوانان بازی دادیم که 18 یا 19 ساله بودند. آن زمان گفتند که چون مجبور هستیم به جوانان بازی دادیم. در بازی مقابل پرسپولیس ما با بازیکنان باتجربه شروع کردیم که طبیعی بود در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس با آن ترکیب به زمین برویم اما در چهار تعویضی که داشتیم چهار بازیکن جوان را به میدان فرستادیم. مقابل شهرخودرو در بازی سوم هم همین اتفاق افتاد و در بازی دیروز هم چنین اتفاقی افتاد که خوشحالیم جوانان خیلی خوبی داریم و یک میکس خیلی خوبی از نفرات را در اختیار داریم. هدف ما این است که به فوتبال خدمت کنیم و نتیجه اهمیت دارد اما تلاش داریم تا جوان‌سازی هم داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت باکنایه به برخی سرمربیان که بازیکنان جوان را در دقایق پایانی به میدان می‌فرستند، گفت: بازیکنان جوان ما نشان دادند که لیاقت دارند و ما هم مانند برخی دوستان نیستیم که بازیکن جوان را در دقیقه 85 به میدان بفرستیم. این را گفتم چون برخی از دوستان یکطرفه به قاضی می‌روند و می‌گویند که صنعت نفت بازیکنان مسن دارد در صورتیکه در هر بازی به صورت حداقل ما 5 بازیکن جوان در ترکیب داریم. ما تیم مسن نیستیم و یک تیم باتجربه همراه با بازیکنان جوان داریم.

سیروس پورموسوی درباره شرایط طالب ریکانی در فصل جدید گفت: دیروز از من سوال کردند که خط حمله گلزنی نمی‌کند و طالب گلزنی می‌کند که به آنها گفتم طالب مهاجم ماست. طالب را یک خط به جلوتر آورده‌ایم. در این 4 بازی ما سه بازی او را به عنوان مهاجم در ترکیب داشتیم و فقط در بازی دیروز هافبک بود. بحث دیگر هم تلاش اوست که در خدمت تیم است و مهم‌تر از همه شکل و کار تیمی است که در 20 دقیقه آخر از سیستم 2-4-4 لوزی به سیستم 2-4-4 خطی تغییر تاکتیک دادیم. چون حریف در محوطه جریمه خودش جمع شده بود تغییر سیستم دادیم و بازی را به کناره‌ها بردیم تا از خلاقیت بازیکنان از جمله طالب ریکانی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که ظاهرا پیراهن مشکی‌اش را به این بازیکن اهدا کرده تا روند موفقی داشته باشد، به شوخی پاسخ داد: بله، بعد از مصاحبه‌ای که داشتم طالب این پیراهن را درخواست کرد و من هم آن را به او دادم(باخنده.)

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درخصوص رویارویی با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر هم اظهار داشت: فکر می‌کنم نسبت به بازی اولی که پنجره بسته بود کیفیت خوبی نداشتیم اما الان بازیکنان آمادگی جسمانی بیشتر و همینطور هماهنگی بیشتری دارند. مطمئنا به دنبال این هستیم نشان بدهیم تیمی که در هفته اول شکست خورد صنعت نفت نبوده و نسبت به بازی قبلی پیشرفت کرده‌ایم. حقیقتا در بازی نیمه اول روز گذشته اصلا از بازیکنانم رضایت نداشتم و در نیمه دوم بهتر شدیم. امیدواریم که یک بازی قابل ملاحضه مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.

سیروس پورموسوی در پاسخ به این سوال که برابر استقلال انگیزه خاصی دارد یا خیر گفت: مسلما بازی کردن برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تنها برای بازیکنان ایجاد انگیزه نمی‌کند و دو بازی در سال ویترین شما می‌شود. خودم به عنوان کسی که در ورزش کار می‌کنم علاقه دارم که عملکردم مقابل 30 - 40 میلیون هواداری که بازی را تماشا می‌کنند به چشم بیاید.

پورموسوی با اشاره به بازی فصل گذشته مقابل استقلال با تیم پارس جنوبی جم که پایه‌گذار روند نزولی این تیم و در نهایت سقوط به لیگ دسته اول شد اظهار داشت: بله، بخشی از انگیزه شخصی من برای بازی مقابل استقلال می‌تواند این باشد. در آن شرایط دلایلی که می‌گفتند و البته ما هیچوقت آن مستندات را ندیدیم بازی را لغو کردند اما من یکسری مستندات داشتم که در کنفرانس خبری هم نشان دادم اما به ان استناد نکردند، به هر حال بازی برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه جذاب است.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد