ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز از سال گذشته تعطیل شدند/ نمی‌توانیم به مردم بگوییم به جای حل مشکلات‌، آب‌نمای میلیاردی برای‌تان احداث کردیم/ استان خوزستان یک استان ملی است

پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز از سال گذشته تعطیل شدند/ نمی‌توانیم به مردم بگوییم به جای حل مشکلات‌، آب‌نمای میلیاردی برای‌تان احداث کردیم/ استان خوزستان یک استان ملی است

خبرگزاری ایلنا
نماینده مردم اهواز و باوی گفت: چرا باید در این گرانی افسار گسیخته اموال مردم استان خوزستان به زیر آب برود؛ چه کسی پاسخ آن‌ها را می‎‌دهد.
اجتماعی
شناسه خبر : 1003408
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰:۵۵
۵

نماینده مردم اهواز و باوی گفت: چرا باید در این گرانی افسار گسیخته اموال مردم استان خوزستان به زیر آب برود؛ چه کسی پاسخ آن‌ها را می‎‌دهد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سیل استان اهواز و پسماند فاضلاب این شهر که مشکلات فراوانی را برای ساکنان این شهر و شهرستان‌های اطرافش به وجود آورده است، گفت: بارها تذکر دادیم مردم  استان خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز از مشکلات زیر ساختی به طور جد در مشکل هستند.

نماینده مردم اهواز و باوی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که امروز مردم اهواز در بخش آب و فاضلاب با آن رو به رو هستند مربوط به عدم انجام اقداماتی است که باید در سنوات گذشته انجام  می‌شد.

وی ادامه داد: حدود ۳ ماه پیش تذکری را در سطح ملی درباره وضعیت استان خوزستان و اهواز دادم مبنی بر این که الویت‌بندی کارها باید مطابق نیاز مردم صورت گیرد چرا که منابع محدود، و نیازها نامحدود است.

یوسفی یادآور شد: بسیار تلاش شد و اعتباراتی را در سطح ملی جذب کردیم تا مشکلات مردم خوزستان و اهواز برطرف شود و بنا بود در گذشته مساله فاضلاب اهواز خاتمه پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد. تاکید ما این است که با نگاه ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به وضعیت استان خوزستان دارند و  اعتباراتی که به این استان  اختصاص پیدا کرد، هرچه زودتر معضلات و مشکلات این استان بر طرف شود.

وی با بیان این که بارها به وزرای محترم نیرو و کشور در خصوص اهواز تذکراتی را دادم، گفت: اگر منابع استان خوزستان ملی و متعلق به کل مردم ایران است و مردم غیورش همیشه به مرزداری از کشور شهره هستند باید به مشکلاتشان هم ملی نگاه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم مردم خوزستان و اهواز در بحث زیر ساخت‌ها دچار مشکلات جدی هستند، در ایامی با سیل و آب گرفتی و در ایامی دیگر با گرد و غبار دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان این‌که سوء مدیریت و عدم اولویت‌بندی باعث مشکلاتی برای مردم اهواز و خوزستان شده است، اظهار داشت: منابعی به شهرداری‌های استان  آمد اما درست مدیریت نشد و من بارها در این مورد تذکر دادم.

یوسفی تاکید کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی وظیفه شهرداری اهواز است و این کار باید انجام می‌شد اما متاسفانه پروژه‌ها از سال‌های گذشته تعطیل شد و به سمت کارهای غیر ضروری رفت. اگر برای نیازهای اصلی مردم که یکی از آن‌ها احداث جمع آوری شبکه آب‌های سطحی است، منابع نداریم؛ به سمت کارهای غیر ضرور هم نباید برویم.

وی ادامه داد: واقعا درد آور است که در این گرانی‌های لجام گسیخته، اموال مردم با یک بارندگی زیر آب برود. چه کسی پاسخگوی  این درد مردم است؟ حالا به آنها بگویم برایتان نورپردازی و  آب نماهای میلیاردی احداث کردیم؟

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد