ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
لزوم مشارکت سازمان های دولتی در امور امنیتی کشور

لزوم مشارکت سازمان های دولتی در امور امنیتی کشور

خبرگزاری ایلنا
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه یکی از شاخص های تامین امنیت مطلوب مشارکت همه دستگاه ها و سازمان ها در امور امنیتی کشور است، گفت: سازمان های دولتی با تشکیل یگان های حفاظتی یاریگر پلیس در تامین امنیت پایدار و حفاظت و حراست از اموال و سرمایه های ملی و مردمی باشند.
اجتماعی
شناسه خبر : 985487
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰:۱۵
۱۲

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه یکی از شاخص های تامین امنیت مطلوب مشارکت همه دستگاه ها و سازمان ها در امور امنیتی کشور است، گفت: سازمان های دولتی با تشکیل یگان های حفاظتی یاریگر پلیس در تامین امنیت پایدار و حفاظت و حراست از اموال و سرمایه های ملی و مردمی باشند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در گردهمایی و رزمایش پلیس و یگان های حفاظت از سازمان های دولتی ضمن درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای پرافتخار ناجا و جانبازان عزیز گفت: امسال با درایت و هدایت سردار "حسین اشتری" هفته ناجا در اولین روز از ماه ربیع الاول و با شعار "با هم برای امنیت و سلامت" فعالیت خود را آغاز کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در پیام تبریک خود به مناسبت هفته ناجا پدرانه، فرزندان خود را در عرصه خدمت مورد لطف و عنایت قرار دادند که این برای ما باعث دلگرمی است.

وی ادامه داد: شعار هفته ناجا از فرمایش پیامبر اکرم(ص) برگرفته شده و این امر نشان از اهمیت "سلامت " و " امنیت" به عنوان دو نیاز اولویت دار در جوامع بشری خصوصا کشور ایران اسلامی دارد.

سردار شرفی تصریح کرد: ما امروز با ایثار و فداکاری و خون پاک شهدای عزیزمان در دنیا از بهترین امنیت و ابزار بازدارنده برخوردار هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه صاحبان اندیشه برای امنیت داخلی شاخص های بسیاری مطرح کرده اند که یکی از این شاخص ها توانمندی و قابلیت های پلیس هر کشور است، گفت: اگر شما از دروازه شهر و یا کشوری وارد شدید که کارکنان پلیس با رعایت سه مولفه دقت، صحت و سلامت ماموریت خود را به خوبی انجام می دهند و در تمام امور در کنار مردم است باید نتیجه بگیریم که آن کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار شرفی مشارکت را از شاخص های ایجاد امنیت دانست و افزود: یکی از شاخص های تامین امنیت مشارکت همه دستگاه ها در امور امنیتی است که مصداق و نمونه آن را در این میدان می بینیم و این رزمایش نمونه ای از این مشارکت‌هاست.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اگر همه افراد جامعه اعم از ساختار های رسمی و غیر رسمی در کنار هم در جهت یک هدف گام بر دارند و با هم همدل و هم راستا شوند  بایستی نتیجه بگیریم که آن کشور از امنیت کافی برخوردار است.

سردار شرفی در ادامه گفت: یگان حفاظت از سازمان های دولتی و اجرایی طبق ماده 110 و بر اساس مواد قانونی برنامه‌های توسعه سوم، چهارم و پنجم کشور شکل گرفت و این رویکرد به خاطر این بود که ثابت کند اکنون دنیا در حال تحول است و ساختار دولتی، نظامی و رسمی در جوامع بین المللی کلاً تحت تاثیر تحولات عظیم قرار می گیرد، در این شرایط تمامی امکانات و فناوری و علوم و فنون و تکنولوژی باید به روز رسانی شود.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: انتظار داریم بعضی از سازمان ها به متناسب سازی ساختار سازمانی خود با حجم ماموریت های خود قدم های خوبی بردارند و نسبت به توانمند سازی ساختار انسانی خود اقدامات لازم را انجام دهند و بنده به سهم خودم از همه دستگاه های اجرایی، ستاد کل و نیروی انتظامی و کلیه کارکنان یگان های حفاظت که با تمام توان در راه خدمت به این نظام مقدس هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است، در این رزمایش "دکتر ولی اله میرزایی" مدیرکل امنیتی وزارت کشور، "سردار علیرضا زارع" مدیر امور یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، "سید جواد حاج حسینی" جانشین حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و تنی چند از روسای سازمان های دولتی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا و کارکنان ساعی یگان های حفاظت، اجرای سناریوی حفاظت از شخصیت ها و انجام حرکات رزمی قدرتی و رژه خودرویی از برنامه های دیگر این رزمایش بود.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد