ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
بارسلونا با انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید موافقت کرده است؛ مهاجم اروگوئه ای به زودی راهی مادرید می شود

بارسلونا با انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید موافقت کرده است؛ مهاجم اروگوئه ای به زودی راهی مادرید می شود

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- دادستانی ایتالیا یک پرونده قضایی در خصوص ماجرای تقلب لوییس سوارز در راه کسب اخذ پاسپورت ایتالیا باز کرده است.
ورزشی
شناسه خبر : 20200923223454941
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶:۲۰
۴
خبرگزاری آریا- دادستانی ایتالیا یک پرونده قضایی در خصوص ماجرای تقلب لوییس سوارز در راه کسب اخذ پاسپورت ایتالیا باز کرده است.
به گزارش آریا، لوییس سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای که به زودی از بارسلونا به اتلتیکو مادرید می پیوندد، می خواهد از مزایای شهروندی اروپا استفاده کند و به همین دلیل برای اخذ پاسپورت ایتالیا اقدام کرد اما با دردسرهایی در این راه روبرو شده است.
 لوییس سوارز برای گرفتن پاسپورت ایتالیا، هفته گذشته با حضور در دانشگاه پروجا در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرد و نمره ای عالی گرفت. به نظر می رسید که سوارز تا چند هفته دیگر پاسپورت ایتالیایی خود را دریافت کند اما روز گذشته با منتشر شدن نوارهای صوتی، اتهامی مطرح شد که نمره امتحان سوارز از قبل مشخص شده و در واقع این مهاجم اروگوئه ای در آزمون تقلب کرده است. کسب نمره عالی سوارز در امتحان زبان ایتالیایی در حالی است که او حتی قادر به استفاده از افعال ایتالیایی و صحبت کردن نیست.
حالا کوریره دلاسرا گزارش داده دادستانی ایتالیا تحقیقات خود در خصوص آزمون مشکوک سوارز در دانشگاه پروجا را آغاز کرده است. جوزپه چینه، دادستان این پرونده از دادگستری پروجا، اسناد مربوط به این ماجرا را درخواست کرده است. طبق قوانین شهروندی ایتالیا، کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به افراد غیر شهروند اروپا کمک کند تا گواهی نامه یا مدارک شهروندی جعلی یا دستکاری شده کسب کند، مورد مجازات قرار می گیرند. لا استامپا گزارش داده باشگاه یوونتوس که به جذب سوارز علاقه مند بود، هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته و مقصر نیست اما پنج مسئول دانشگاه پروجا تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.
لوئیس سوارز امروز تمام وسایلش در کمپ تمرینی بارسا را جمع کرد و با هم تیمی هایش وداع گفت. بالاخره لحظه وداع رسید و لوئیس سوارز پس از شش سال از بارسا جدا شد. ستاره اروگوئه ای که در پایان فصل گذشته در فهرست مازاد باشگاه کاتالان قرار گرفت، شب گذشته توانست مجوز انتقال به اتلتیکو را دریافت کند و امروز با فسخ قراردادش راهی باشگاه مادریدی خواهد شد. سوارز امروز در کمپ تمرینی خوان گامپر بارسلونا حاضر شد تا با هم تیمی هایش خداحافظی کند.
طبق ادعای اسپورت، این خداحافظی بسیار احساسی بوده و تقریبا همه بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته و منقلب شده بودند. سوارز که با اشک و گریه از هم تیمی هایش خداحافظی کرده بود، توسط دوربین ها هنگام خروج از کمپ و در حالی که پشت فرمان نیز گریه می کرد، شکار شد که این نشان می داد جدایی از بارسا برایش یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی ورزشی اش محسوب می شود. سوارز بارسا را به مقصد شهر مادرید ترک خواهد کرد و حداقل دو سال آینده را در پایتخت فوتبال اسپانیا و برای اتلتیکو توپ خواهد زد.
قرارداد سوارز با اتلتیکو دو ساله با دستمزد 9 میلیون یورویی به ازای هر فصل به علاوه پاداش خواهد بود. سوارز به زودی در تستهای پزشکی اتلتیکو شرکت می‌کند و حتی ممکن است در بازی روز یکشنبه اتلتیکو مقابل گرانادا بتواند اولین بازی خود با پیراهن روخی بلانکو را انجام دهد.
بارسلونا که قصد داشت مانع انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید شود، با مدیر برنامه های این بازیکن بر سر این انتقال به توافق رسید. به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر انتقال لوییس سوارز به توافق رسیدند. شب گذشته اعلام شد که جوزپ ماریا بارتومئو قصد ندارد با فسخ قرارداد لوییس سوارز و انتقال مجانی او به اتلتیکو مادرید، یکی از رقبایش را تقویت کند. پس از اعلام این خبر که لوییس سوارز از این تصمیم مدیریت بارسلونا عصبانی است و می خواهد خودش آینده اش را تعیین کند، جلسه ای بین بارتومئو و مدیر برنامه های سوارز برگزار شد. حال به گفته رومانو، این جلسه کاملاً خوب پیش رفته است و هیچ مشکلی برای پیوستن سوارز به اتلتیکو مادرید وجود ندارد. همچنین به گفته جانلوکا دی مارتزیو، اتلتیکو مادرید بابت این انتقال پولی به بارسلونا پرداخت نخواهد کرد، بلکه بندهای پاداشی را در قرارداد این بازیکن در نظر خواهد گرفت.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد