ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
آلوارو موراتا پس از چهار سال به تورین بازگشت

آلوارو موراتا پس از چهار سال به تورین بازگشت

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- آلوارو موراتا پس از چهار سال به تورین بازگشت و دوباره پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را به تن خواهد کرد.
ورزشی
شناسه خبر : 20200923222035218
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱:۱۴
۹
خبرگزاری آریا- آلوارو موراتا پس از چهار سال به تورین بازگشت و دوباره پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را به تن خواهد کرد.
به گزارش آریا، آلوارو موراتا مهاجم 27 ساله اسپانیایی دوباره برای یوونتوس به میدان می رود و شاگرد آندره آ پیرلو، هم تیمی سابق خود شد. با تایید وب سایت یوونتوس، آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید در انتقال قرضی یک ساله به ارزش 10 میلیون یورو رسما به یوونتوس پیوست. یوونتوس می تواند در تابستان 2021 با پرداخت 45 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید، قرارداد او را از حالت قرضی به دائمی تبدیل کند. قرارداد قرضی موراتا با یوونتوس به شرط پرداخت 10 میلیون یوروی دیگر تا پایان فصل 22-2021 نیز قابل تمدید است. در صورت تمدید قرارداد قرضی برای سال دوم، یوونتوس با پرداخت 35 میلیون یورو می تواند قرارداد وی را دائمی کند. این انتقال در صورت دائمی شدن مجموعا 55 میلیون یورو برای یوونتوس هزینه خواهد داشت.
موراتا طی سال های 2014 تا 2016 عضوی از یوونتوس بود و در 93 بازی برای بیانکونری توانست 27 گل و 18 پاس گل به ثبت برساند. در سال 2016 و در پی درخشش موراتا در پیراهن یوونتوس، رئال مادرید با پرداخت 30 میلیون یورو به یووه، این مهاجم اسپانیایی را بازخرید کرد.
آلوارو موراتا به زودی به تورین باز می گردد تا بار دیگر با پیراهن یوونتوس به میدان برود. مهاجم اسپانیایی که زمانی هم تیمی آندره آ پیرلو بود، حالا او را به عنوان مربی خودش می بیند. به نقل از رومئو آگریستی، یوونتوس برای سال اول انتقال قرضی آلوارو موراتا، 10 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید می پردازد و در پایان فصل آینده، می تواند او را با رقم 45 میلیون یورو به طور کامل خریداری کند. یوونتوس همچنین می تواند برای سال دوم نیز موراتا را به صورت قرضی در تیمش نگه دارد اما برای سال دوم هم باید 10 میلیون یورو بپردازد. با این حال در چنین حالتی، اگر یوونتوس در پایان سال دوم قرارداد موراتا را دائمی کند، 35 میلیون یورو می پردازد.
به این ترتیب، اگر یوونتوس در پایان سال دوم، قرارداد موراتا را دائمی کند، برای انتقال قرضی سال دوم مبلغی پرداخت نخواهد کرد و با همان 45 میلیون یورو می تواند قرارداد را دائمی کند اما اگر بخواهد در پایان فصل دوم، آلوارو موراتا را به اتلتیکو مادرید پس بدهد، باید جمعا برای دو سال قرضی، 20 میلیون یورو بپردازد.
از طرفی ادین ژکو مهاجم 34 ساله آاس رم یکی از عجیب ترین موردهای نقل و انتقالاتی طی سه سال گذشته بوده و در سه سال متوالی، انتقال او به تیم های چلسی، اینتر و یوونتوس در لحظات پایانی منتفی شد. به نقل از اسکای ایتالیا، کار انتقال ادین ژکو مهاجم آاس رم به یوونتوس تمام شده بود اما با قطعی نشدن انتقال آرکادیوش میلیک به جالوروسی به دلیل سنگ اندازی اورلیو دی لورنتیس رییس ناپولی، یوونتوس به سراغ آلوارو موراتا رفت و انتقال او را قطعی کرد. به این ترتیب انتقال ادین ژکو به یوونتوس منتفی شد و کاپیتان آاس رم در این تیم خواهد ماند. اما این نخستین باری نیست که انتقال ژکو به تیمی جدید، در لحظات پایانی منتفی می شود.
در ژانویه 2018، چلسی در آستانه جذب ادین ژکو قرار گرفته بود و توافق میان چلسی و رم برای انتقال 30 میلیون یورویی ژکو انجام شده بود اما این بازیکن خواستار امضای قراردادی 3.5 ساله بود که چلسی در لحظات پایانی خواسته وی را نپذیرفت و انتقال ژکو به جمع آبی های لندن، منتفی گردید. در تابستان 2019، آنتونیو کونته سرمربی اینتر اصرار زیادی برای جذب ادین ژکو داشت و نراتزوری برای جذب این مهاجم باتجربه با رم برای پرداخت مبلغ 10 میلیون یورویی به توافق رسید اما ادین ژکو به شکلی ناگهانی تصمیم گرفت قراردادش را با رم تمدید کند و به این ترتیب انتقال او به اینتر منتفی شد. ادین ژکو که در هفته اول سری آ برابر هلاس ورونا به میدان نرفت، در هفته دوم سری آ مقابل یوونتوس قرار می گیرد.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد