ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
مصلح: نمی‌دانم چرا تست کرونایم دوباره مثبت شد/ امیدوارم با نویدکیا موفق شویم و به قهرمانی برسیم

مصلح: نمی‌دانم چرا تست کرونایم دوباره مثبت شد/ امیدوارم با نویدکیا موفق شویم و به قهرمانی برسیم

خبرگزاری ایلنا
مدافع سپاهان در مورد شرایط خودش و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.
ورزشی
شناسه خبر : 971208
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵:۲۵
۱۶

مدافع سپاهان در مورد شرایط خودش و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

شایان مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص درگیری‌اش به ویروس کرونا و وضعیت حال حاضر خودش اظهار داشت: حدود دو هفته قبل بود که این ویروس مبتلا شدم. چند بازیکن تیم ما درگیر این ویروس شده بودند ولی اینکه من کِی و کجا مبتلا شدم را خودم نمی‌دانم. هیچ علائمی هم هنگامی که جواب آزمایشم مثبت بود نداشتم ولی وقتی تست دادم به من گفتند از نوع شدیدش را گرفته‌ای. در دوران اوج بیماری 2-3 روز بدن درد شدید داشتم و با راه‌های درمانی و خوردن مایعات و مواد مفید و داروی امام کاظم (ع) کم کم بهتر شدم و الان چند روزی است که هیچ مشکلی ندارم و مشغول تمرینات انفرادی هستم.

وی افزود: وقتی تست من در ایران منفی شد به سمت قطر رفتم و در آنجا تست اولم مثبت بود و تست دومم منفی بود و تست بعدی مشکوک بود. نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود. اینکه می‌گویند کارشکنی شده است را بعید می‌دانم و به نظرم سختگیری بیش‌ از حد قطری‌ها باعث شده اینطور بشود. در هر صورت الان همچنان منتظرم و در قرنطینه هستم و نمی‌توانم تیم را در بازی امروز همراهی کنم.

مدافع سپاهان در مورد حضور نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان هم گفت: من با آقای نویدکیا کار نکردم و از زمانی که تمرینات شروع شد من درگیر ویروس کرونا بودم و در تمرینات نتوانستم حاضر شوم و منتظرم تا با ایشان همکاری کنم و امیدوارم همکاری خوبی باشد و سپاهان این فصل موفق شود.

وی در مورد دو بازی مقابل النصر توضیح داد: در بازی اول کنار بچه ها نبودم ولی در بازی دوم کنار تیم بودم. مشکل سپاهان در این دو بازی به نظرم همان مشکل فصل قبل است که موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم ولی نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم و بدشانس یا کم دقت هستیم و وقتی تیم موقعیت‌هایش را استفاده نکند ممکن است گل بخورد. خصوصاً در آسیا که یک غفلت باعث می‌شود حریف از آن حداکثر استفاده را ببرد. در هر دو بازی ما موقعیت های خوبی داشتیم و بهتر از حریف بودیم ولی بدشانسی در استفاده از موقعیت‌ها کار ما را خراب کرد.

مصلح در مورد دو دیدار پایانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: من در بازی امروز کنار تیم نیستم چون در قرنطینه هستم و با تیم تمرین نکردم و تمریناتم انفرادی بوده ولی تلاش می‌کنم در دیدار پایانی مقابل السد حضور داشته باشم و خودم را برسانم. در مورد این دو بازی باید بگویم دو بازی سخت داریم و کارمان برای صعود گره خورده است. السد یک امتیاز برای صعود می‌خواهد ولی ما باید 6 امتیاز بگیریم و در شرایطی که السد امتیازی نگیرد صعود می‌کنیم که کار سختی است. السد و الهلال به نظرم قوی‌ترین تیم‌های غرب آسیا هستند و می‌توانند تا مراحل پایان لیگ قهرمانان جلو بروند. العین هم که امروز با ما بازی دارد تیم خوبی است و تا قبل از اینکه گل بخورد کار حریف را سخت می‌کند و ولی گل می‌خورد شیرازه اش می‌پاشد و لازم است که مقابل این تیم زود به گل برسیم.

مدافع سپاهان در مورد هدفش در فصل جدید هم گفت: من سال قبل هم به هدف قهرمانی به سپاهان آمدم و نیم فصل هم قهرمان شدیم ولی در ادامه شرایط برای ما خوب پیش نرفت و به هدفمان نرسیدیم و امسال هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنم. امیدوارم مشکل بدشانسی ما در گل زنی برطرف شود و امسال بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد