ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
نامجومطلق: به مطهری گفتم تو تأثیرگذارترین بازیکن من هستی/ 2 ساعت قبل از بازی گفتند نمی‌توانیم از شجاعیان استفاده کنیم

نامجومطلق: به مطهری گفتم تو تأثیرگذارترین بازیکن من هستی/ 2 ساعت قبل از بازی گفتند نمی‌توانیم از شجاعیان استفاده کنیم

خبرگزاری تسنیم
مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن تمجید از مهاجم گلزن تیمش دلایل عدم حضور داریوش شجاعیان در ترکیب آبی‌پوشان را بیان کرد.
ورزشی
شناسه خبر : tn.ai
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹:۰۴
۱۵

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر الشرطه عراق گفت: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و در کنفرانس خبری هم گفتم که دوری از شرایط مسابقه تا حدودی روی عملکرد ما تأثیرگذار بود، ولی در نیمه دوم وضعیت تغییر کرد و چند موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه هدر رفت. به‌عنوان مثال اگر ضربه مهدی قائدی تبدیل به گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد، ولی از دست دادن چند فرصت خوب در نهایت باعث شد که با بدشانسی دو امتیاز مهم از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا داریوش شجاعیان در این بازی به میدان نرفت؟»، تصریح کرد: ما روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.

نامجومطلق در مورد اینکه چرا علی کریمی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت، اظهار داشت: کریمی یک روز قبل از این بازی به تیم ما ملحق شد و بیش از 10 روز بود که تمرین فوتبالی نداشت. از طرفی کریمی یک مقدار دچار مصدومیت بود و وقتی دیدیم که شرایط مناسب نیست از این بازیکن استفاده کردیم. خوشبختانه کریمی نشان داد که فوتبالیست توانمند و بزرگی است و با حضورش روند بازی تغییر کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش  اینکه برخی معتقدند با توجه به ناآماده بودن دیاباته، ارسلان مطهری باید از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد: این موضوع خوبی است که باید در موردش صحبت کنم. اعتقاد من این است که مدت زمان حضور یک بازیکن در زمین چندان مهم نیست و مسئله مهمتر تأثیرگذاری یک فوتبالیست است. ما برای استفاده از مطهری در نیمه دوم برنامه داشتیم تا از خستگی تیم حریف استفاده کنیم. از طرفی مطهری هم بازیکنی است که هر وقت به زمین آمده تأثیر مثبت خودش را نشان داده است و این ثابت می‌کند که ارسلان از لحاظ فنی چه کیفیت بالایی دارد.

 

وی در ادامه افزود: من به توانایی‌های فنی این بازیکن ایمان دارم و حتی قبل از بازی هم به خودش گفتم که تو تأثیرگذارین بازیکن من هستی. خوشبختانه ارسلان بعد از ورود به زمین نشان داد که چه کیفیتی دارد و گل تساوی را هم به ثمر رساند. اگر ارسلان از اول بازی نکرد، این دلیل بر ضعف مطهری نیست. ما می‌دانیم در چه زمانی از مطهری استفاده کنیم و خوشبختانه این بازیکن هم تأثیر مثبت خودش را نشان می‌دهد.

نامجومطلق با بیان اینکه آبی‌پوشان با شرایط خوبی وارد قطر نشدند، تصریح کرد: همه می‌دانند که استقلال در آستانه این بازی‌ها وضعیت خوبی نداشت و تعدادی از بازیکنان ما تمرین نداشتند و در آخرین لحظات به تیم اضافه شدند. در این شرایط جمع کردن تیم واقعاً سخت بود و تعدادی از بازیکنان هم مصدوم بودند. ما واقعاً در این شرایط سخت به خاطر نام استقلال از خودمان گذشتیم تا این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بدتری پیدا نکند. از طرفی این اجازه را نداشتیم تا از بازیکنان جدید استفاده کنیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد قطعاً وضعیت بهتر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی حساس تیمش برابر الاهلی و شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از تیم حریف شناخت داریم و می‌دانیم که چیزی جز کسب پیروزی نمی‌تواند به استقلال کمک کند. انسان به امید زنده است و تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. از هواداران هم می‌خواهیم که تیم را دعا و حمایت کنند. ما در این مدت شرایط خیلی سختی را تجربه کردیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

انتهای پیام/

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد