ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
استقلال - الشرطه؛ اولین بازی آسیایی آبی ها در شرایط کرونایی

استقلال - الشرطه؛ اولین بازی آسیایی آبی ها در شرایط کرونایی

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- استقلال و الشرطه در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.
ورزشی
شناسه خبر : 20200920135757505
یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰:۱۸
۱۳
خبرگزاری آریا- استقلال و الشرطه در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش آریا، استقلال در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در شرایط کرونایی برگزار می شود به مصاف الشرطه می رود.
حذف الوحده از جدول مسابقات، خبر خوبی برای استقلال و الشرطه به حساب می آمد. با این اتفاق شانس صعود این دو تیم خیلی بالا رفت چرا که از 3 تیم این گروه 2 تیم به مرحله حذفی صعود می کنند. استقلال قرار بود که در دو بازی ابتدایی خود در دوران پس از کرونا به مصاف الوحده امارات برود اما با انصراف این تیم، فرصت خوبی را به دست آورد تا فرصت هایی را که در تهران برای تمرین و آماده سازی از دست داد را جبران کند.
تکلیف نیمکت استقلال همچان مشخص نشده است و مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت، سکان هدایت آبی ها را در دست دارد. این بازی برای استقلالی ها بسیار حیاتی چرا که با شکست در این دیدار از دور مسابقات حذف خواهند شد، در صورت پیروزی به مرحله بعدی صعود می کند و بازی بعدی این تیم در مقابل الاهلی به جنگی برای صدرنشینی تبدیل می شود. استقلال در دو بازی ابتدایی مقابل الشرطه به نتیجه تساوی دست یافت و در بازی دوم هم مقابل الاهلی شکست خورد.
الشرطه با پیروزی مقابل الاهلی در هفته چهارم تمام توجهات را به خود جلب کرد، الشرطه از 4 بازی ای که در این رقابت ها انجام داده، بازی این تیم مقابل الوحده به دلیل حذف این تیم از جدول تاثیری در شرایطش نداشت و این تیم با 4 امتیاز از 3 بازی در رتبه دوم جدول حضور دارد، الشرطه اگر در این دیدار استقلال را شکست دهد صعود خود به مرحله بعدی را قطعی می کند و در صورت تساوی باید منتظر نتیجه بازی استقلال و الاهلی در هفته ششم باشد. بازی رفت این دو تیم در اربیل عراق برگزار شد که با نتیجه 1-1 به پایان رسید.
سرمربی استقلال امشب در غیاب علی کریمی و سیاوش یزدانی ترکیب خود را برای بازی با الشرطه آماده می کند. مجید نامجو مطلق امشب برای قطعی کردن صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ترکیب نسبتا کاملی را در اختیار دارد. استقلال امشب در شرایطی به مصاف الشرطه عراق می رود که آبی ها در صورت پیروزی می توانند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
در بازی امشب در غیاب رشید مظاهری، سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال است و احتمالا روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری و هروویه میلیچ خط دفاع استقلال را تشکیل می دهند. امشب در غیاب علی کریمی که به تازگی به اردوی استقلال اضافه شده، فرشید باقری در کنار مسعود ریگی زوج پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند.
همچنین فرشید اسماعیلی و احتمالا آرش رضاوند دو بازیکنی هستند که باید مهدی قائدی و شیخ دیاباته را در نوک خط حمله استقلال تغذیه کنند. در این بین استقلال بعد از مدت ها داریوش شجاعیان را هم در اختیار دارد اما بسیار بعید است این بازیکن در ترکیب اصلی به میدان برود.
بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال شب گذشته در قطر پول دریافت کردند. تیم استقلال در شرایطی امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق می رود که آبی ها می توانند در صورت پیروزی در این بازی صعود خود به مرحله حذفی این رقابت ها را قطعی کنند.
در این بین مدیران استقلال برای اینکه روحیه بازیکنان این تیم را به حداکثر برسانند، شب گذشته 20 هزار دلار پول بین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم تقسیم کردند. استقلالی ها امشب با نفرات کامل خود به مصاف الشرطه می روند و آبی ها امیدوار هستند با پیروزی در این بازی بتوانند جواز صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد