ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
از انتقاد به زیدان تا عملکرد ضعیف پرز در بازار نقل و انتقالات؛ رئال مادرید در سراشیبی

از انتقاد به زیدان تا عملکرد ضعیف پرز در بازار نقل و انتقالات؛ رئال مادرید در سراشیبی

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از قهرمانی این تیم در رقابت های لالیگا 2019/20 اعلام کرد که در تابستان امسال خبری از خرید بزرگ نخواهد بود.
ورزشی
شناسه خبر : 20200808205506204
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷:۱۷
۱۳
خبرگزاری آریا- رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از قهرمانی این تیم در رقابت های لالیگا 2019/20 اعلام کرد که در تابستان امسال خبری از خرید بزرگ نخواهد بود.
به گزارش آریا، با فروش اشرف حکیمی و سرخیو رگیلون که احتمالاً همان مسیر را در پیش خواهد داشت و در شرایطی که خبری از بازگشت مارتین اودگارد هم نیست، به نظر می رسد رئال مادرید برخلاف سایر تیم های مدعی و بزرگ اروپا، گامی برای تقویت و بهبود ترکیب تیم برای فصل آینده برنخواهد داشت و حفظ برخی بازیکنان پا به سن گذاشته و نا آماده مطمئناً یک گام رو به عقب برای تیم زیدان خواهد بود و دیگر نمی توان ترکیب رئال مادرید را بی نقص خواند.
فلورنتینو پرز توضیح داد که به علت شرایط بد اقتصادی ناشی از بحران ویروس کرونا سخت است که از بازیکنان درخواست کاهش دستمزد کرد و همزمان خرید بزرگی انجام داد. با اینحال با مشاهده عملکرد رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا این سوال به وجود می آید که آیا نباید رئال مادرید به فکر تقویت ترکیب تیم باشد؟ تیمی که در مجموع تمام بازی های امسال 99 گل به ثمر رساند که 9 گل هم از فصل گذشته کمتر است و به وضوح ضعف گلزنی تیم را نشان می دهد. با وجود قهرمانی در لالیگا و پشت سر گذاشتن بارسلونا، اما این تیم در اروپا فاصله زیادی با تیم های آماده حال حاضر دارد.
فصل جاری لیگ قهرمانان برای رئال مادرید با شکست سنگین مقابل پاری سن ژرمن شروع شد و در ادامه با کسب نتایج نه چندان خوب مقابل تیم بروخه، این تیم به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شد. بازی مرحله حذفی مقابل منچسترسیتی اما به وضوح نقاط ضغف تیم زیدان را نمایان کرد. این دومین سال متوالی بود که رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها حذف می شود، تیمی که از فصل 2010/11 همواره تا نیمه نهایی رقابت ها پیش رفته بود. عوامل زیادی در ناکامی رئال مادرید دخیل است، اما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، حتی با وجود نتیجه گیری مقابل تیم های لالیگا، این تیم مشخصاً مشکل گلزنی داشته است.
جای خالی یک فوق ستاره در ترکیب رئال مادرید که بتواند در بازی های مهم تفاوت ها را رقم بزند نیز حس می شود. ادن هازارد به همین منظور و برای درخشش در بازی های بزرگ خریداری شد اما حالا برای دیدن عملکردی قابل قبول از او باید حداقل تا فصل آینده صبر کنیم. سرخیو راموس هم دیگر بازیکن تأثیر گذاری است که می تواند در چنین شب های حساسی، تفاوت ها را رقم بزند اما او هم در 34 سالگی به علت محرومیت بازی را از روی سکوها تماشا کرد.
با وجود زین الدین زیدان روی نیمکت، رئال مادرید هرگز تیمی از پیش باخته نیست و سرمربی فرانسوی بارها عملکرد معجزه آسایی از خود نشان داده و در شرایط سخت و بحرانی تیم را به ساحل آرامش هدایت کرده است؛ قهرمانی لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا هم آخرین دستاورد او در مادرید بوده اما با اینحال باز هم کمبودی در ترکیب تیم احساس می شود. فصل گذشته انقلابی در ترکیب رئال مادرید صورت نگرفت و خرید هایی هم که انجام شد، چندان موفق ظاهر نشدند و برای فصل 2020/21 هم با توجه به بحران اقتصادی موجود و شرایط پیچیده بازار نقل و انتقالات، بعید به نظر می رسد که تغییر خاصی در تیم صورت بگیرد. جمعه شب کوین دی بروین تفاوت ها را رقم زد و در تیم رئال مادرید هیچکس هم سطح او بازی نکرد.
خرید کیلیان ام باپه در تابستان امسال ممکن نیست، اما او تنها بازیکن درخشان موجود در دنیای فوتبال نیست و رئال مادرید برای اینکه مجدداً اروپا را تحت سلطه خود داشته باشد، به تعدادی خرید بزرگ نیاز دارد تا سطح ترکیب تیم را ارتقا ببخشد. عملکرد لوس بلانکوس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا به حد کافی خوب نبوده است.
رافائل واران به علت عملکرد بسیار بدی که مقابل منچسترسیتی داشت، در پایان بازی از هم تیمی های خود عذر خواهی کرد اما نمی توان مدافع فرانسوی را تنها عامل حذف رئال مادرید مقابل منچسترسیتی دانست. سرزنش واران در این شرایط راحت ترین کار موجود است، در حالیکه انتقاد هایی به نحوه تعویض های زیدان در این مسابقه وجود دارد. سرمربی فرانسوی 8 دقیقه مانده به پایان مسابقه و در حالیکه تیمش به دو گل نیاز داشت، دست به سه تعویض همزمان زد که دیگر دیر شده بود و کاری از دست لوکا یوویچ، لوکاس واسکز و فده والورده بر نیامد.
اما شگفتی بزرگ در تصمیمات زیدان، عدم استفاده از وینیسیوس جونیور بود که باعث ناراحتی و حتی عصبانیت بازیکن جوان برزیلی شده است. به اعتقاد خیلی ها وینیسیوس در این مسابقه که هازارد از شرایط آرمانی به دور بود، می توانست نقش تعیین کننده تری داشته باشد. تبعات این تصمیم ممکن است فراتر از این هم برود، چرا که علاقه پاری سن ژرمن به وینیسیوس می تواند برای او وسوسه انگیز باشد.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد