ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد؛ سیمونه اینزاگی و آندره آ پیرلو گزینه های هدایت یوونتوس

مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد؛ سیمونه اینزاگی و آندره آ پیرلو گزینه های هدایت یوونتوس

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- مائوریتزیو ساری پس از یک سال از سمت خود در یوونتوس اخراج شد.
ورزشی
شناسه خبر : 20200808204216843
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵:۲۲
۱۴
خبرگزاری آریا- مائوریتزیو ساری پس از یک سال از سمت خود در یوونتوس اخراج شد.
به گزارش آریا، مائوریتزیو ساری پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، از سمت خود برکنار شد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه از کار برکنار شد. یوونتوس از مائوریتزیو ساری که به همراه این تیم موفق به کسب نهمین عنوان قهرمانی متوالی در سری آ شد و برگی از تاریخ باشگاه را نوشت، تشکر کرد.
پس از مائوریتزیو ساری، فابیو پاراتیچی نیز ممکن است از یوونتوس اخراج شود. ناکامی یوونتوس مقابل لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد مائوریتزیو ساری شغلش در یوونتوس را از دست دهد. به نقل از اسکای ایتالیا؛ آندره آ آنیلی تصمیم به ایجاد یک انقلاب را در یوونتوس گرفته است. پس از اخراج ساری از سوی باشگاه یوونتوس، حالا فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در خطر اخراج از این باشگاه قرار دارد. در صورت جدایی فابیو پاراتیچی از یوونتوس، انتظار می رود فدریکو کروبینی به عنوان مدیر ورزشی بیانکونری برگزیده شود. کروبینی، دستیار مورد اعتماد پاراتیچی در یوونتوس است.
حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی، کاسه صبر آندره آ آنیلی را لبریز کرد. مائوریتزیو ساری با وجود کسب قهرمانی سری آ، از هدایت یوونتوس برکنار شد و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس که حامی بزرگ ساری بود نیز در آستانه جدایی از یووه قرار دارد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، حالا این باشگاه در پی استخدام سرمربی جدیدی است. سیمونه اینزاگی گزینه اصلی هدایت یوونتوس است و نامش فصل گذشته نیز در میان گزینه های سرمربیگری یووه وجود داشت اما یوونتوس برای جذب اینزاگی باید با لاتزیو به توافق برسد. دیگر گزینه که شاید یک سورپرایز باشد، آندره آ پیرلو است. پیرلو که اخیرا هدایت تیم زیر 23 سال یوونتوس را برعهده گرفت، ممکن است خیلی زود به تیم اصلی بیاید و سرمربی بیانکونری شود.
جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش داده یوونتوس در حال سپری کردن ساعات مهمی است. پس از حذف برابر لیون، مدیران یوونتوس در حال ارزیابی ادامه دادن همکاری با ساری یا اخراج او هستند. مائوریتزیو ساری عملا در خطر اخراج از یوونتوس است. در صورت اخراج ساری، سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو تنها گزینه جدی هدایت یوونتوس است. بیانکونری فصل گذشته نیز در نظر داشت سیمونه اینزاگی را استخدام می کند. هدف یوونتوس از استخدام سیمونه اینزاگی، ایجاد ثبات از نظر نظر فنی و تاکتیکی و البته درست کردن جو رختکن این تیم است. ساری با برخی از بازیکنان مهم و کلیدی یوونتوس رابطه خوبی نداشت. فصل جدید سری آ به زودی آغاز می شود و بیانکونری باید به زودی سرمربی فصل آینده خود را بشناسد. باشگاه یوونتوس  در راستای بهبود روند وضعیت انقلابی که فصل گذشته در تیم انجام شد، به دنبال ارزیابی های مهم است.
پیرلو، سرمربی جوان فوتبال ایتالیا گفت برای رسیدن به جایگاه زیدان و گواردیولا، باید تجربه کسب کرد: هرگز به مدیریت یک باشگاه فکر نکردم چون دوست داشتم همیشه در زمین چمن باشم. به بازیکنانم خواهم گفت که بازی برای یوونتوس چه معنایی دارد. از قبول این مسئولیت خوشحالم و حس سرزندگی می کنم. مسیر سرمربیگری پپ گواردیولا و زین الدین زیدان؟ هر کسی دوست دارد همان مسیری را طی کند که آن ها طی کردند اما شما باید برای رسیدن به آن جایگاه زحمت بکشید و تجربه کسب کنید. من معتقدم که مسیر درستی را آغاز کرده ام. نسل من اشتیاق زیادی برای فوتبال بازی کردن داشت و خیلی از آن ها سرمربی شدند. ما سخت کوش و باانگیزه هستیم که در شادی و لحظات سخت به مسیرمان ادامه می دهیم. این همان انگیزه ای است که باعث می شود ما رو به جلو حرکت کنیم.
پیرلو چندی قبل به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شد و همان وقت نیز در رسانه ها عنوان شد او در حال آماده شدن برای پذیرش هدایت تیم اصلی است، اما اتفاقات اخیر ممکن است زودتر از موعد انتظار او را به نیمکت یوونتوس برساند. همچنین از دیگر گزینه ها می توان از لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر نام برد که در حال حاضر بیکار است و می تواند خیلی سریع با بیانکونری به توافق برسد. علیرغم علاقه شدید یوونتوس به زین الدین زیدان، به نظر نمی رسد رئال مادرید حتی یک درصد هم تمایلی به قطع همکاری با این سرمربی موفق فرانسوی داشته باشد.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد