ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
امکان خرید تخفیف‌دار و غیرحضوری برای بازنشستگان کشوری فراهم شد+فهرست اجناس

امکان خرید تخفیف‌دار و غیرحضوری برای بازنشستگان کشوری فراهم شد+فهرست اجناس

خبرگزاری ایلنا
در ادامه اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری، تفاهم‌نامه‌ای بین این صندوق و فروشگاه مجازی یخچال وابسته به شرکت آوا پروتئین برای عرضه انواع محصولات پروتئینی با قیمت مناسب، امضا شد.
اجتماعی
شناسه خبر : 935859
یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰:۲۰
۹

در ادامه اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری، تفاهم‌نامه‌ای بین این صندوق و فروشگاه مجازی یخچال وابسته به شرکت آوا پروتئین برای عرضه انواع محصولات پروتئینی با قیمت مناسب، امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد با اشاره به اینکه این خدمت در راستای ارائه خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری به اعضای تحت پوشش اجرایی شده است، گفت: یکی از دغدغه‌های جدی صندوق بازنشستگی و کانون‌های بازنشستگی در حوزه رفاهی، تامین و استفاده از محصولات پروتئینی با قیمت مناسب توسط بازنشستگان با توجه به اهمیت آن در سبد خانوار و مشکل حضور در فروشگاه‌های سطح شهر، رفت و آمد و هزینه‌های موجود است.
 
مرتضایی فرد گفت: این تفاهم نامه با هدف تامین و ارسال محصولات تخفیف دار پروتئینی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری بین صندوق بازنشستگی کشوری و استارت آپ یا سامانه یخچال به امضا رسیده تا متقاضیان در استان تهران (مرحله آزمایشی) در صورت نیاز بتوانند انواع محصولات پروتئینی را با قیمت پایین تر از نرخ بازار با تماس تلفنی یا به صورت آنلاین سفارش و درب منزل تحویل بگیرند.
 
وی با بیان اینکه این خدمت جدید به صورت پایلوت و در گام نخست در سطح استان تهران ارائه می‌شود، گفت: باتوجه به میزان تقاضا در سایر استان‌های کشور، سامانه یخچال این امکان را خواهد داشت تا در "فازهای بعدی"، همین خدمات را از تامین محصولات سفارش داده شده تا ارسال و تحویل آن درب منزل بازنشستگان ارائه کند.
 
مرتضایی فرد با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه تلاش شده از سامانه فروش اینترنتی و شرکت برتر در حوزه محصولات پروتئینی استفاده شود، تصریح کرد: در بازدیدی که از سایت تولیدی این شرکت انجام شد نسبت به تولید بهداشتی محصولات پروتئینی و امکان ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن اطمینان حاصل شد؛ در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای پروتئینی خود را از این شرکت تامین می‌کنند.
 
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، یادآور شد: این سامانه از سه طریق یعنی سایت yakhchal.ir ، سامانه تلفنی 27674444 (021) و همچنین نرم افزار یخچال خدمات خود را ارائه می‌کند و به صورت یک روزه در شهر تهران قابلیت ارائه خدمات را دارد.
 
وی گفت: قیمت این محصولات پروتئینی با توجه به اینکه از محل تولید تامین می‌شود از قیمت بازار و فروشگاه‌ها کمتر بوده و بازنشستگان می‌توانند با هزینه مناسب و بدون مراجعه حضوری محصولات مورد نیاز را سفارش داده و تحویل بگیرند.
 
این خدمت قابل توسعه به کل کشور است
 
صالح، مدیرعامل استارت آپ و شرکت تولیدی یخچال با اشاره به اینکه این شرکت هم اکنون فروشگاه‌های 27 استان کشور را پوشش می‌دهد، گفت: این خدمت جدید در گام نخست در استان تهران و در گام‌های بعدی و با توجه به تقاضای بازار و استقبال بازنشستگان در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه سامانه یا فروشگاه آنلاینِ یخچال از بهمن ماه 97 به صورت رسمی با فروش گوشت‌های تنظیم بازار به شهروندان تهرانی معرفی شد، گفت: اکنون بسیاری از فروشگاه های معتبر و بزرگ کشور محصولات پروتئینی خود را از این سامانه تامین می‌کنند. تلاش ما در این تفاهم‌نامه عرضه مناسب‌تر محصولات مورد نیاز بازنشستگان از نظر قیمت و با کیفیت مناسب، درب منزل است.
 
صالح همچنین گفت: محصولات خریداری شده به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی و با هزینه حمل در تهران به مبلغ 8500 تا 12500 تومان در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد. سامانه تلفنی 24 ساعته است و هر زمان متقاضی درخواست خود را به هر یک از سه روش اعلام شده ثبت کند، براساس درخواست وی، محصولات ظرف یک روز بین ساعت 8 تا 12 ظهر یا بین 2 تا 6 روز برای متقاضی ارسال می‌شود.
 
وی ادامه داد: بازه زمانی بالاتر به معنی سپری شدن تاریخ انقضای محصول نیست، بلکه به معنی زمان مورد نیاز سفارش دهنده است که می‌تواند به انتخاب خود بازه بیشتری را انتخاب کند.
 
مدیر فروشگاه اینترنتی یخچال با بیان اینکه این سامانه در طول سال علاوه بر این خدمت، نسبت به ارائه بسته‌های حمایتی و رفاهی نیز اقدام می‌کند، گفت: این فروشگاه براساس میزان تقاضا و استقبال متقاضیان می‌تواند خدمات خود را توسعه داده یا تخفیف و شرایط ویژه‌تری را در این فرآیند عملیاتی کند.
 
وی تاکید کرد: تولید محصولات بهداشتی و با کیفیت بالا، مناسب بودن قیمت نسبت به بازار، خدمات‌رسانی غیرحضوری، سامانه ثبت درخواست تلفنی 24 ساعته، عرضه محصول بدون واسطه و به صورت مستقیم به مشتریان، بسته بندی سازگار با محیط زیست و قابلیت توسعه شبکه توزیع در کل کشور ازجمله ویژگی‌های این استارت آپ است.
 
لیست تخفیف محصولات سایت یخچال ویژه بازنشستگان کشوری (افزوده بر تخفیف‌های جاری)
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد