ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
انتقاد تند علی کریمی از مسئولان فدراسیون فوتبال: این روزها بعضی ها در فدراسیون فوتبال بدجوری ساکت هستند

انتقاد تند علی کریمی از مسئولان فدراسیون فوتبال: این روزها بعضی ها در فدراسیون فوتبال بدجوری ساکت هستند

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- علی کریمی به مسئولان سابق و فعلی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
ورزشی
شناسه خبر : 20200603004432469
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶:۰۸
۱۲
خبرگزاری آریا- علی کریمی به مسئولان سابق و فعلی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
به گزارش آریا، با بالاگرفتن خبر تعلیق فوتبال ایران، علی کریمی که از منتقدان جدی مسئولان سابق فدراسیون فوتبال بود، بار دیگر اعتراض خود را نشان داد. او با گذاشتن چند استوری اینستاگرامی، به مهدی تاج، محمدرضا ساکت و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال تاخت.
علی کریمی در استوری نخست نوشت: 12 سال با این ایرادهای اساسی ریخت و پاش کردند، الان هیچکدام شان نیستند که پاسخگو باشند. فدراسیون بی قانون ورشکسته.
کریمی در دومین استوری با کنایه به محمدرضا ساکت نوشت: این روزها بعضی ها در فدراسیون فوتبال بدجوری ساکت هستند. اصلا چقدر ساکت های فدراسیون زیاد شده. چرا؟  
و در نهایت با بازنشر یکی از پست های قدیمی اش در نقد فدراسیون فوتبال نوشت: چه تاریخی صحبت از تعلیق کردیم. همه خواب تشریف داشتند.
همانطور که می دانید، فدراسیون فوتبال در خطر تعلیق قرار گرفته است و اساسنامه این فدراسیون حسابی دردسر ساز شده است. احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات فوتبال، در این خصوص روی خط اخبار ورزشی آمد.
احمدرضا براتی درخصوص اشکالات اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که استحضار دارید، فدراسیون قبل از آغاز سال نو درصدد بود انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار کند، اما فیفا به این دلیل که اساسنامه فدراسیون ایران فاقد شرایط مورد نظر فدراسیون جهانی است، از برگزاری انتخابات ممانعت به عمل آورد و خواستار اصلاح اساسنامه موجود فدراسیون شد.
در همین راستا مجموعه فدراسیون بلافاصله اصلاح اساسنامه را در دستور کار قرار دادند و براساس جدول زمان‌بندی و نقشه راهی نهایتا که به تصویب فیفا رسید، قرار شد این کار با مشارکت همه اعضای مجمع و همکاری فیفا انجام شود و در اقدامی کم‌سابقه و شاید هم بی‌سابقه، فدراسیون فوتبال ایران مبادرت به اخذ نظرات اعضای محترم مجمع همومی فدراسیون فوتبال کرد. می دانید که فدراسیون براساس اساسنامه فعلی صرفاً 21 روز قبل از برگزاری مجمع باید مدارک مرتبط با مجمع را ارائه کند، ولی فدراسیون در یک اقدامی که هدفش جلب مشارکت اعضای مجمع بود، خواستار اخذ نظرات اعضا شد. بعد از جمع‌آوری نظرات اعضای جمع، پیش‌نویس اساسنامه با استفاده از نظرات ماخوذه و اخذ نظرات هیئت رئیسه آماده و در موعد مقرر برای فدراسیون جهانی، فیفا، ارسال شد.
البته استحضار داشته باشید ارسال اساسنامه به منظور تصویب آن در فیفا نیست، برای اینکه براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، تصویب اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فدراسیون است، اما از آنجایی ‌که باید استانداردهای مورد نظر فیفا و تعهدات بین المللی باید رعایت شود، پیش‌نویس اساسنامه برای فیفا ارسال می‌شود تا اگر فیفا نظری دارد، آنها را عنوان کند و بعد از تامین این نظرات، اساسنامه مجدداً به اعضای مجمع ارائه می‌شود.
پس در حال حاضر، خطری فوتبال ایران را در موضوع تعلیق تهدید نمی کند؟ وی در واکنش به این سوال گفت:
روز 9 خرداد ماه نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی به ایران واصل شد که در آن، به تعداد بسیار بسیار محدودی از موضوعاتی که مد نظر فیفا بود، اشاره شده بود. بازهم باید تاکید کنم عددهایی که در رسانه‌ها عنوان می‌شود، صرفاً گمانه‌زنی بوده و به هیچ عنوان این تعداد اشکالاتی که گفته می‌شود به اساسنامه وارد نشده و حتی این اعداد نزدیک به عدد واقعی هم نیست. بنابراین تعداد اشکالات و نظرات بسیار محدود است. فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند که نظر فیفا را تامین کند و نهایتاً با تعاملی که با فیفا خواهیم داشت، این مسئله انجام می‌شود. در نامه‌ای هم که ارسال شده، مطلقاً به چنین مسئله‌ای اشاره نشده و بازهم من تصور می‌کنم که این گمانه‌زنی و شاید هم شیطنت اشخاصی بوده که متاسفانه نسبت به منافع ملی کم‌توجهی می‌کنند. انشاالله که مشکلی برای فدراسیون وجود ندارد تا این لحظه هم چنین چیزی وجود ندارد.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد