ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد/ کرونا همه چیز را بر هم زد

کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد/ کرونا همه چیز را بر هم زد

خبرگزاری مهر
کشتی ایران با توجه به اتفاقات رخ داده و رویدادهای پیش رو، سال بسیار سخت و حساسی را پیش رو دارد و باید به عنوان پرچمدار ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میدان برود.
ورزشی
شناسه خبر : 0
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰:۱۰
۲۵

هادی حبیبی یکی از ملی‌پوشان اسبق کشتی آزاد ایران که مدتی به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی هم در این عرصه حضور داشت در سال جدید به خبرنگار مهر گفت: سال ۹۸ در حالی برای تمامی ایرانیان به پایان رسید که همه درگیر شیوع ویروس کرونا بودند و زندگی همه تحت تاثیر این بیماری ناگوار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کشتی ایران هم در سال گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت تا اینکه پس از مدتها سرانجام رئیس جدید فدراسیون کشتی انتخاب شد. طبیعتا بعد از هر رفت و آمدی در عرصه مدیریت، تغییر و تحولات و تنش های فراوانی هم بوجود خواهد آمد که کشتی هم از این مساله مستثنی نبود. به هر حال مسیری که کشورهای دیگر دنیا برای المپیک در حدود ۴ سال طی می کنند کشتی ایران در حدود ۶ ماه آغاز کرده و این موضوع کار را بسار سخت خواهد کرد.

آزادکار اسبق تیم ملی ادامه داد: در کنار اینکه کشتی ایران زمان زیادی را سال گذشته به دلیل عدم انتخاب فوری رئیس فدراسیون از دست داد، ویروس کرونا هم ضربه دیگری به آن شد و همه دیدیم تمامی اردوهای تیم ملی در آستانه حضوردر المپیک لغو شد. هر چند این اتفاق برای تمامی کشورهای قاره آسیا و حتی جهان رخ داد اما تفاوت امکانات و شرایط آنها با ما بسیار زیاد است و طبیعتا ما فشار و سختی بیشتری را تحمل وخواهیم کرد.

حبیبی افزود: سه سهمیه در کشتی آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی هنوز باقیمانده که باید در مسابقات گزینشی کسب شود. ضمن اینکه روند برگزاری اردوهای تیم ملی هم دستخوش تغییر شد و زمان زیادی از دست رفت. در نتیجه من فکر می کنم متولیان کشتی ایران در سال جدید، روزهای سخت و حساسی را پیش رو دارند و باید با تمام توان در جهت گذر از این شرایط بحرانی و سرنوشت ساز تلاش کنند.

سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد در خصوص دعای لحظه تحویل سال و آرزوی همیشگی خود برای مردم ایران گفت: امسال هم مثل تمامی سالها برای تمامی مردم ایران سلامتی را آرزو کردم. البته امسال را در شرایطی آغاز کردیم که ویروس کرونا تمام زندگی مردم ایران و حتی جهان را تحت تاثیر قرار داد و روزهای سخت و ناگواری را برای ما رقم زد. فقط امیدوارم هر چه سریعتر سایه شوم این بیماری از سر مردم کشورمان کنار برود تا دوباره مثل همیشه در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی وطمنان گام برداریم.

وی در پایان اظهار داشت: برای کشتی ایران هم که همواره افتخار آفرین ورزش کشورمان در میادین جهانی و المپیک بوده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر چه سریعتر روند طبیعی و عادی برنامه های کشتی آغاز شود. ما به عنوان اعضای خانواده بزرگ کشتی هر چه داریم از این ورزش است و هیچگاه نمی توانیم خودمان را جدا از آن بدانیم. در نتیجه با تمام وجود آرزو می کنم کشتی ایران بتواند با گذر زا این روزهای تاریخی و حساس به یک آرامش و ثبات مطلوب دست یابد.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد