ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
آمار جالب بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت ستین؛ ثبت 1005 پاس و مالکیت 82 درصدی

آمار جالب بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت ستین؛ ثبت 1005 پاس و مالکیت 82 درصدی

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- بارسا در حالی که به سه امتیاز بازی با گرانادا نیاز حیاتی داشت، به آن دست یافت و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
ورزشی
شناسه خبر : 20200120093212615
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۹
۱
خبرگزاری آریا- بارسا در حالی که به سه امتیاز بازی با گرانادا نیاز حیاتی داشت، به آن دست یافت و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
به گزارش آریا، تک گل بارسا را لیونل مسی به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان با 14 گل جایگاهش را مستحکم تر کند. او حالا در همه رقابت ها 17 گل برای بارسا به ثمر رسانده و از این حیث در فوتبال اسپانیا از کریم بنزمای 16 گله عبور کرد. تعداد گل های مسی در لالیگا نیز به 433 رسید. دقیقه 75 بازی بود که ریکی پویج بازیکن جوان بارسا توپ ربایی کرد و مسی صاحب توپ شد. همکاری او، گریزمان و آرتورو ویدال جواب داد و فوق ستاره آرژانتینی در نهایت با بغل پای راست خود توانست قفل دروازه گرانادا را باز کند. این اولین گل مسی در لالیگای امسال با پای راست بود. او در اولین حضور مربیانی چون تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیس انریکه و ارنستو والورده در بارسا توانسته بود گلزنی کند و شب گذشته را نیز برای کیکه ستین نیز به یادماندنی کرد.
بارسا با هدایت کیکه ستین امشب برابر گرانادا صاحب بردی خفیف شد ولی فوتبالی شبیه تر به سبک تیکی تاکای پپ گواردیولا را به نمایش گذاشت. کیکه ستین که هفته گذشته جانشین ارنستو والورده شد، در نشست های خبری خود روی حفظ توپ و بازگشت به فلسفه همیشگی بارسا تاکید کرده بود. این مهم در بازی شب گذشته به وضوح مشهود داشت.
بارسلونا 82 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت که از سال 2011 دومین رکورد این باشگاه در حفظ توپ محسوب می شود. یازده می 2011 و با هدایت گواردیولا، بارسا در زمین لوانته 84 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و تیم کیکه ستین تنها دو درصد با این رکورد فاصله داشت. در واقع بارسا پس از 326 بازی توانست در یک بازی درصد مالکیت بالاتر از 80 درصد را به ثبت برساند. بازیکنان بارسا 1005 پاس به یکدیگر دادند که 91.6 درصدشان صحیح بود. آنها 15 بار نیز شوتزنی کردند که 4 تای آنها دخل چارچوب بود.
ستین در پایان بازی راجع به عملکرد تیمش گفت: به نظرم خوب بود. شاید در نیمه اول کمی فاقد خودباوری بودیم. گرانادا خیلی خوب دفاع می کرد و کار راحتی نداشتیم. علاوه بر این، روز ناخوشآیندی بود و با باد شدید و زمین چمن خشک، گردش توپ سخت می شد. خوشحالم چون در نیمه اول تنها یک شوت به سمت دروازه مان زده شد و در نیمه دوم هم یک ضربه به تیر دروازه مان خورد که روی از دست دادن توپ شکل گرفت. به نظرم خیلی کار ها را خوب انجام دادیم و امیدوارم کم کم شناور تر بازی کنیم و در مقابل دروازه بهتر شویم.
او در مورد گل لیونل مسی که در دقیقه `76 به ثمر رسید نیز گفت: این کاری است که او در طول زندگی اش بارها انجام داده و این واقعیت است. بازی هایی مثل این وجود دارند که همه چیز گره می خورد، که مسی مثل همیشه در آخر با حرکتی فوق العاده ظاهر می شود. پاس پشت پای ویدال به مسی هم عالی بود. مشابه این حرکت بار ها در نیمه اول تکرار شد و نتیجه نداد، اما وقتی توپ نصیب مسی شد، احتمال موفقیت آن بیشتر می شود.
در حالیکه ارنستو والورده به خاطر سبک بازی تیمش بیشتر مورد انتقاد قرار می گرفت، ستین مجدداً بازی مالکانه را در دستور کار قرار داده است. بوسکتس در این باره افزود:
چیزی برای مقایسه وجود ندارد. هر مربی سبک بازی و نگرش خاص خود نسبت به فوتبال را دارد. دیدید که سرمربی از ما چه چیز هایی خواسته بود. اگر در موردش صحبت می کنیم، به نظر می رسد که در تصاحب توپ و مالکیت آن موفق بوده ایم. از کاری که ارنستو انجام داد راضی هستم و حالا همین نظر را نسبت به ستین دارم.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد