ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
مصدومیت دو ستاره رئال مادرید در بازی های ملی؛ بیل و مودریچ به ال کلاسیکو می رسند؟

مصدومیت دو ستاره رئال مادرید در بازی های ملی؛ بیل و مودریچ به ال کلاسیکو می رسند؟

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- رئالی ها بعد از تعطیلات بازی های ملی، چند بازی حساس از جمله ال کلاسیکو را در پیش دارند و غیبت احتمالی بیل و مودریچ ضربه بزرگی برای تیم زیدان خواهد بود.
ورزشی
شناسه خبر : 20191014100540888
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲:۱۰
۹
خبرگزاری آریا- رئالی ها بعد از تعطیلات بازی های ملی، چند بازی حساس از جمله ال کلاسیکو را در پیش دارند و غیبت احتمالی بیل و مودریچ ضربه بزرگی برای تیم زیدان خواهد بود.
به گزارش آریا، در جریان تساوی 1-1 ولز و کرواسی در مرحله مقدماتی یورو 2020، گرت بیل و لوکا مودریچ مصدوم شدند. مصدومیت لوکا مودریچ، جدی تر از گرت بیل به نظر می رسد. رئال مادرید نگران وضعیت دو ستاره خود است. گرت بیل و لوکا مودریچ با مصدومیت به مادرید برمی گردند. هنوز نوع و شدت مصدومیت این دو بازیکن مشخص نیست اما به نظر می رسید لوکا مودریچ دچار مصدومیت سنگینی شده است. او قادر به راه رفتن نبود و به کمک اعضای کادر پزشکی تیم ملی کرواسی، زمین را ترک کرد. اخبار تکمیلی در مورد مصدومیت این دو بازیکن طی ساعات آینده منتشر خواهد شد. در آستانه دیدار حساس با بارسلونا، زیدان احتمالا دو مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.
ولز در کاردیف میزبان کرواسی بود و پس از اینکه کروات ها در دقیقه 9 با گل نیکلا ولاشیچ پیش افتادند، این گرت بیل بود که در آخرین دقیقه نیمه اول کار را به تساوی کشید تا شاگردان رایان گیگز همچنان به صعود به رقابت های یورو 2020 امیدوار باقی بمانند. اما در دقایق پایانی این دیدار، دو ستاره رئال مادرید، گرت بیل و لوکا مودریچ، دچار آسیب دیدگی شدند و این می تواند کار را برای زین الدین زیدان در هفته های پیش رو دشوار کند. مودریچ که با تکل هری ویلسون دچار آسیب دیدگی شد، مجبور شد در دقایق پایانی زمین را ترک کند. او در دقیقه 86 جای خود را به میلان بادلی داد.
در مقابل، بیل به دلیل اینکه ولز هر سه تعویضش را انجام داده بود، تا پایان در زمین ماند اما لنگ لنگان به بازی ادامه داد و مشخص بود که از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا احساس ناراحتی می کند. در نیمه اول این دیدار، دنیل جیمز، بازیکن منچستریونایتد نیز از ناحیه سر دچار مصدومیت شد اما مشکلی برای ادامه کار نداشت و در زمین ماند. رئالی ها بعد از تعطیلات بازی های ملی، چند بازی حساس از جمله ال کلاسیکو را در پیش دارند و غیبت احتمالی بیل و مودریچ ضربه بزرگی برای تیم زیدان خواهد بود؛ هرچند هنوز مشخص نیست مدت دوری آنها از میادین چقدر خواهد بود.
دور هشتم از مرحله مقدماتی یورو 2020 با انجام چند بازی در گروه های مختلف برگزار شد. در گروه سوم، هلند در مقابل میزبانش بلاروس به برتری 2-1 رسید. هر دو گل هلند توسط جورجینیو واینالدوم  به ثمر رسید. آلمان نیز با وجود اخراج امره جان در دقیقه 13، موفق شد با 3 گل میزبانش استونی را شکست دهد. ورنر و گوندوغان و البته گل به خودی بازیکن حریف این برد را رقم زدند. در این گروه هلند و آلمان هر دو با 15 امتیاز بالانشین هستند. در گروه پنجم، مجارستان با 1 گل آذربایجان را شکست داد و ولز در خانۀ خود کرواسی مدعی را با نتیجه 1-1 متوقف ساخت. نیکولا ولاسیچ برای کروات ها و گرت بیل برای ولز گلزنی کرد. در این گروه کرواسی با 14 امتیاز صدرنشین، مجارستان هم با 12 امتیاز دوم است.
در گروه هفتم، لهستان با گل های فرانکوفسکی و میلیک 2-0 توانست مقدونیه را شکست دهد و صعودش را قطعی کند. اتریش هم با برد 1-0 مقابل اسلوونی 16 امتیازی شد و در ردۀ دوم ایستاده است. در گروه نهم نیز بلژیک با 2 گل قزاقستان را مغلوب ساخت، بتشوایی و مونیه گلزنان بلژیک بودند. روسیه هم با برد 5 گله مقابل قبرس، بعد از بلژیک صعودش را از این گروه قطعی کرد. اسکاتلند هم باخت سنگین دیگری را به سن مارینو تحمیل کرد و 6-0 پیروز شد.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد