ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
سرمربی کبدی جوانان : پاداش طلا نمی‌دهند اما طلا می‌گیریم

سرمربی کبدی جوانان : پاداش طلا نمی‌دهند اما طلا می‌گیریم

خبرگزاری ایسنا
سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران، سکه پاداش نمی‌دهد گفت: برعکس مسئولان که دیگر به کسانی که طلا می‌گیرند، سکه نمی‌دهد ما قول می‌دهیم که در مسابقات قهرمانی جهان طلا بگیریم.
ورزشی
شناسه خبر :
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۴
۴

به گزارش ایسنا، اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از بیستم آبان ۱۳۹۸ به میزبانی ایران برگزار می‌شود وتیم ایران برای حضور موفق در این مسابقات به صورت مداوم اردوهای خود را برگزار می‌کند. آخرین اردوی تیم ملی ۲۷ مهر به میزبانی تهران آغاز می‌شود که تا نهم آبان ماه ادامه دارد. در این اردو ۱۴ بازیکن حضور دارند  که ۱۱ آبان ماه به کیش، محل برگزار ی مسابقات اعزام می‌شوند  و بیستم آبان رقابت خود را آغاز می‌کنند.

جواد موسوی نسب، سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در مورد وضعیت آمادگی ملی‌پوشان به ایسنا گفت: خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب است و مصدومی نداریم. طبق آخرین تست‌ها، وضعیت بدنی بازیکنان هم خوب است و به ۷۵ درصد آمادگی رسیدم. تلاش می‌کنیم تا زمان مسابقات آمادگی بیشتری را به دست بیاوریم.

او به اردوی پایانی تیم ملی که از ۲۷ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود اشاره و بیان کرد: در این اردو بیشتر به دنبال شبیه‌سازی مهاجمان حریف و انجام تاکتیک‌ها هستیم علاوه براین برنامه‌های تفریحی را هم در نظر داریم. از طرفی برنامه‌های تشویقی فدراسیون و بازدید وزیر و مسئولان ورزش هم می‌توانند در انگیزه بازیکنان تاثیر مثبت داشته باشد.

موسوی نسب در مورد شناخت از حریفان ایران در این مسابقات گفت: در رده جوانان شناخت خاصی نداریم اما حریف اصلی‌مان هند است که برخی از بازیکنانش در لیگ ستارگان  مشغول بازی هستند  به همین دلیل با کمک لژیونرهایمان در این کشور فیلم بازی بازیکنان هند را گرفتیم و شناسایی‌شان کردیم تا برای نوع حملات و کارهای دفاعی و تاکتیکی شان برنامه‌ریزی کنیم.

او در این مورد افزود: از آنجایی که بازیکنان هند در لیگ ستارگان مشغول بازی هستند این تیم هنوز تمریناتش را آغاز نکرده است. البته  پنج روز دیگر که لیگ‌شان تمام می‌شود کمپ تمرینی خود را برگزار می‌کنند. از این نظر جلوتر از هند هستیم چون اردوها و هماهنگی بیشتری داریم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در مورد نداشتن بازی تدارکاتی بیان کرد: به دلیل شرایط کشور بازی تدارکاتی نداشتیم. امیدوارم این موضوع خیلی روی کارمان تاثیر گذار نباشد. کدام مربی از انجام دادن بازی تدارکاتی خوشحال نمی‌شود؟ ما باید تیم را قبل از مسابقات در بازی‌های غیررسمی محک بزنیم و این حق طبیعی مربی است.

او در این مورد افزود: ۱۲ نفر از بازیکنان تیم بزرگسال‌مان هم در لیگ ستارگان هند بازی می‌کنند که پنج روز دیگر به ایران برمی‌گردند و از آنجایی که سه ماه درگیر لیگ بودند دچار فرسودگی شدند و نمی‌توانیم با آنها بازی کنیم. البته با تیم ملی ب ، چند تیم شهرستانی و تیم ملی عراق بازی داشتیم اما مسابقه‌ای که بازیکنان در آن محک جدی بخورند، نداشتیم.

موسوی نسب در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده تا در صورت قهرمانی به آن‌ها تعلق بگیرد؟ گفت: فدراسیون قول داد در صورت قهرمانی حدود ۴۰ درصد این بازیکنان را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کند و آنها را به لیگ ستارگان بفرستند اما پاداش نقدی تعیین نشده و به ما گفتند که وزارت ورزش و جوانان پاداش می‌دهد با این حال وزارت اعلام کرد که دیگر سکه به قهرمانان نمی‌دهد.  بر عکس مسئولان که دیگر به کسانی که طلا می‌گیرند، سکه نمی‌دهد ما قول می‌دهیم که در مسابقات طلا بگیریم.

انتهای پیام

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد