ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
دنبال آقای گلی نیستیم؛ پیکان موفق باشد کافی است / امیدوارم شرایطی باشد که بازی‌های ما هم پخش مستقیم داشته باشد

دنبال آقای گلی نیستیم؛ پیکان موفق باشد کافی است / امیدوارم شرایطی باشد که بازی‌های ما هم پخش مستقیم داشته باشد

خبرگزاری ایلنا
مهاجم تیم پیکان درباره برتری پرگل مقابل تیم ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم تا در هفته‌های آتی به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.
اجتماعی
شناسه خبر : 812502
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵:۴۴
۲۵

مهاجم تیم پیکان درباره برتری پرگل مقابل تیم ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم تا در هفته‌های آتی به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.

فراز امامعلی در گفت و گو با ایلنا درباره برتری پرگل تیم پیکان تهران در بازی هفته چهارم مقابل ماشین سازی تبریز گفت: خداراشکر می‌‌کنم که بعد از چند هفته بالاخره مزد زحماتمان را گرفتیم. بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما از نظر فنی و تاکتیکی آنچه که مدنظر کادرفنی بود را پیاده کردیم و اگر بازی‌های گذشته ما را نگاه کنید هم خوب بازی کردیم اما با بدشانسی گلزنی نکردیم و نتیجه مطلوب را به دست نیاوردیم.

او ادامه داد: از نظر تاکتیکی فوتبال بدی بازی نکردیم و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم تا در هفته‌های آتی به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم. 

امامعلی درباره اینکه بعد از دو هفته محرومیت با دو گل مقابل ماشین سازی شروع خوبی داشت گفت: این به حرکات تاکتیکی و تلاش بازیکنان ما بستگی دارد که من توانستم گلزنی کنم. خوشحالم که توانستم دو گل بزنم و فرقی ندارد که من گلزنی کنم یا سایر بازیکنان نکته این است که بیشتر برنده باشیم و روز به روز به موفقیت نزدیک شویم.

مهاجم تیم پیکان با اشاره به اینکه بازی مقابل ماشین سازی پخش زنده نداشت، عنوان کرد: یکسری از تیم‌ها مانند ما که نه شبکه‌ای داریم و نه استان خاصی هستیم؛ در بین بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی فرصت کمی پیدا می‌شود که علاقه مندان به فوتبال بازی ما را تماشا کنند. واقعا به نظرم دیشب یکی از بازی‌هایی بود که تماشاگران حاضر در ورزشگاه از آن لذت بردند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانند بازی‌های ما را پخش کنند و به نوعی به ما هم بها بدهند، به نظرم بازی‌های ما هم پخش زنده داشته باشد بد نیست.

امامعلی درخصوص اینکه گفته می‌شود ماشین سازی که استقلال را شکست داده چطور از پیکان 6 گل دریافت کرد، گفت: ماشین سازی واقعا تیم قابل احترامی است. بالاخره هر تیمی تاکتیک و شرایط خودش را دارد. به نظرم آنالیز خوبی از وضعیت آنها داشتیم و بین نیمه هم با نتیجه دو بر یک برنده شدیم تا در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. به هر حال این تلاش همه بازیکنان بود که موفق شدیم برنده شویم و به اهداف کادرفنی را در بازی پیاده کنیم.

بازیکن تیم پیکان درباره حضور موثر بازیکنان این تیم در جدول گلزنان گفت: خداراشکر من، مهران موسوی، سعید واسعی و شهریار مغانلو که سه گل زده، چهار نماینده پیکان در جدول گلزنان هستیم. به نظرم صرف نظر از خودم، ما دنبال آقای گلی و اینکه بخواهیم روی آمار فردی مانور بدهیم توجه نمی‌کنیم و همه روی این مسئله متمرکز هستند که تیم موفق باشد. هر کاری که به نفع تیم باشد را انجام می‌دهیم.

مهاجم پیکان تهران درخصوص بازی خارج از خانه برابر فولاد خوزستان در هفته پنجم اظهار داشت: مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت. به اهوازمی‌رویم تا دست پر برگردیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد