ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
توافق شخصی ده لیخت با یوونتوس/ مانولاس به ناپولی پیوست

توافق شخصی ده لیخت با یوونتوس/ مانولاس به ناپولی پیوست

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- ماتیاس ده لیخت، ستاره 19 ساله خط دفاع آژاکس و تیم ملی هلند، اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، فوتبالش را در تورین دنبال خواهد کرد.
ورزشی
شناسه خبر : 20190627105407664
پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۸
۱۷
خبرگزاری آریا- ماتیاس ده لیخت، ستاره 19 ساله خط دفاع آژاکس و تیم ملی هلند، اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، فوتبالش را در تورین دنبال خواهد کرد.
به گزارش آریا، بیانکونری برای تقویت ترکیب تیمِ مائوریتزیو ساری، نهایت تلاشش را خواهد کرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس و ماتیاس ده لیخت بر سر قراردادی 5 ساله با حقوق سالانه 8 میلیون یورو به اضافه 4 میلیون یورو پاداش(مجموع 12 میلیون یورو) به توافق رسیده اند. همچنین قرار شد بند فسخ 150 میلیون یورویی در قرارداد ده لیخت قرار بگیرد که این عدد می تواند هرسال حتی بیشتر هم شود. پاری سن ژرمن و لئوناردو هر روز و هر ساعت در تلاش هستند که بازیکن را به فرانسه بکشند. قوانین لیگ فرانسه اجازه نمی دهد هیچ بازیکنی بند فسخ داشته باشد و همین مسئله باعث شده که تیم فرانسوی به دنبال راه حل باشد. با این حال، آنها در حال از دست دادن زمان هستند. یوونتوس با ده لیخت به توافق شخصی رسیده و رایولا ساعتی قبل این موضوع را به آژاکس اعلام کرد تا دو باشگاه بر سر رقم انتقال با هم مذاکرات را شروع کنند.
تضمینی وجود ندارد که مذاکرات یوونتوس و آژاکس خیلی سریع به پایان برسد. تیم هلندی علاقه مند است برای فروش ماتیاس ده لیخت از 75 میلیون یورو شروع کند، زیرا پاری سن ژرمن این عدد را به آنها پیشنهاد داده بود. رومئو آگرستی می گوید آژاکس احتمالا با رقم کمی بیشتر از 70 میلیون یورو هم رضایت خواهد داد. لازم به ذکر است که خبرنگاران هلندی، تقریبا انتقال را تمام شده می دانند. به جز پاری سن ژرمن، بارسلونا هم در کورس رقابت بود که در نهایت از رقبا عقب افتاد و ترجیح داد گزینه های دیگر را دنبال کند. لازم به ذکر است که ده لیخت در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن بود اما استعفای مدیر این تیم یعنی آنترو هنریکه باعث شد که توافقات قبلی به هم بخورد و یوونتوس از وضعیت سواستفاده کند.
این روزها اخبار نقل و انتقالات رم فقط  در مورد فروش بازیکنان است! پاتریک شیک نیز ممکن است همچون ادین ژکو، کوستاس مانولاس و الشعراوی با آ اس رم وداع کند. او پیشنهادات متنوعی پیش روی خود می بیند. به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ آخرین پیشنهاد ارائه شده برای پاتریک شیک از سوی المپیک مارسی است. این تیم فرانسوی می خواهد در انتقالی قرضی، این مهاجم اهل جمهوری چک را به فرانسه بیاورد. رم فعلا نسبت به این انتقال متقاعد نشده و در اصل مذاکرات میان دو باشگاه متوقف شده است. به نظر می رسد جالوروسی، تمایل زیادی نسبت به جدایی شیک ندارد. رمی ها بر این باور هستند که با خروج ژکو، شیک سرانجام زیر نظر فونسکا ارزش هایش را نشان می دهد.
میلان با وجود مقاومت آرسنال در برابر فروش توریرا، نهایت تلاشش را خواهد کرد. پس از ابراز تمایل پاری سن ژرمن به جذب جانلوییجی دوناروما، میلان به مذاکره با این باشگاه فرانسوی ادامه می دهد اما در یک سو، به اهداف دیگرش هم نیم نگاهی دارد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، هدف مالدینی تحویل تیمی قوی به مارکو جامپائولو است. از این رو به عنوان اولین هدف، تئو هرناندز به شدت مورد توجه این تیم ایتالیایی قرار گرفته است. تئو پس از دیدار با مالدینی در ایبیزا، اکنون بیشتر به میلان نزدیک شده است. فرمول این انتقال می تواند به صورت قرضی با بند خرید اجباری یا اختیاری باشد. فعلا وضعیت سبایوس در اولویت نیست زیرا روسونری اول می خواهد کار انتقال هرناندز را قطعی کند.
در سوی دیگر مهم ترین هدف روسونری در خط هافبک، لوکاس توریراست. این هافبک اروگوئه‌ای، امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد نه میلان با او تماس گرفته و نه خبری در مورد علاقه میلان دارد. او همچنین اشاره کرد با وجود اینکه عادت به شرایط انگلیس برایش آسان نبوده اما از اینکه بخشی از تیم آرسنال محسوب می شود، خوشحال است. با این حال میلان تلاش دارد توریرا را جذب کند. اولین پیشنهاد آن ها می تواند قرضی با بند خرید اجباری در حدود 35 میلیون یورو باشد. توپچی ها در حال حاضر قصد فروش ستاره خود را ندارند زیرا تنها یک سال از پیوستن توریرا به آرسنال می گذرد.
ناپولی علاقه ای ندارد فابین رویز، ستاره اسپانیایی خط هافبک خود را از دست بدهد. ناپولی و فابین رویز همچنان می خواهند به همکاری ادامه دهند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، طرفین بر سر تمدید قرارداد تا سال 2024 به توافق رسیده اند و حقوق رویز بالا خواهد رفت. از همه مهمتر، بند فسخِ بازیکن برداشته خواهد شد. وجود این بند در قرارداد فابین رویز باعث شده بود که تیم هایی مثل رئال مادرید، شرایط وی را بررسی کنند. ناپولی نمی خواهد تحت هیچ شرایط رویز را از دست بدهد و بعد از پایان مسابقات یوروی جوانان، قرار است با وی تمدید کند.
لئوناردو با رفتن به فرانسه، می خواهد از تیم سابق خود بازیکن بگیرد. علاقه پاری سن ژرمن به دوناروما، وارد فاز جدیدی شد. لئوناردو که با بازگشت به فرانسه، دوباره نگاه ویژه ای به خرید از سری آ دارد، برای خرید جانلوییجی دوناروما وارد عمل شده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تیم فرانسوی امروز مذاکراتش را با میلان بر سر انتقال ادامه داده است. میلان ارزش دوناروما را 50 میلیون یورو می داند اما احتمال ورود آرئولا به معامله وجود دارد. پاری سن ژرمن، ارزش دروازه بان 26 ساله خود را 30 میلیون یورو ارزیابی کرده است. طرفین در حال مذاکره هستند تا راهی برای انتقال پیدا کنند. یک ایده جذاب می تواند انتقال آرئولا به میلان به اضافه 20 میلیون یورو پول باشد.
مدافع محبوب آ اس رم فوتبالش را در سری آ و ناپولی دنبال خواهد کرد. ناپولی به طور جدی به دنبال جذب کوستاس مانولاس، مدافع 27 ساله یونانی رم بود و با وجود مخالفت اولیه اورلیو دی لورنتیس، به هدف خود رسید. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دو باشگاه رم و ناپولی برای معاوضه مانولاس-دیاوارا به توافق رسیدند. طبق این توافق، کوستاس مانولاس در انتقالی 34 میلیون یورویی، از رم به ناپولی می‌پیوندد. مانولاس در ناپولی دستمزد سالانه 4.5 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد و دریافتی او در ناپولی نسبت به رم با جهش مهمی مواجه شده است. آمادو دیاوارا، هافبک جوان اهل گینه ناپولی نیز در بخشی از این انتقال راهی رم می‌شود.
هافبک جوان تیم ملی اتریش می‌تواند زیر نظر آنتونیو کونته به فوتبالش ادامه دهد. کار انتقال والنتینو لاتسارو به اینتر تقریبا تمام شده است و هافبک راست 23 ساله اتریشی هرتابرلین کارش را در سری آ دنبال خواهد کرد. به گزارش فابریتزیو رومانو، اینتر برای خرید لاتسارو از هرتابرلین با این تیم به توافق رسیده و طبق این توافق، نراتزوری باید مبلغ 22 میلیون یورو به علاوه پاداش را به تیم آلمانی پرداخت کند. اینتر با بازیکن برای عقد قراردادی پنج ساله نیز توافق کرده و وی به زودی در تست پزشکی اینتر حضور خواهد یافت. لاتسارو علاوه بر بازی در پست هافبک راست، توانایی بازی در پست‌های مدافع و وینگر راست را نیز دارا است.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد