ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
ایسکو گزینه منچسترسیتی برای جانشینی داوید سیلوا/ اولین پیشنهاد اینتر برای لوکاکو/ انتقال دائمی کواچیچ به چلسی

ایسکو گزینه منچسترسیتی برای جانشینی داوید سیلوا/ اولین پیشنهاد اینتر برای لوکاکو/ انتقال دائمی کواچیچ به چلسی

خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- جانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی از آمادگی اینتر برای ارائه نخستین پیشنهاد خود به منچستریونایتد برای جذب روملو لوکاکو خبر داده است.
ورزشی
شناسه خبر : 20190627101934700
پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱:۱۰
۴
خبرگزاری آریا- جانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی از آمادگی اینتر برای ارائه نخستین پیشنهاد خود به منچستریونایتد برای جذب روملو لوکاکو خبر داده است.
به گزارش آریا، بعد از جذب فن بیساکا، یونایتد درصدد خرید سه بازیکن دیگر است. روز چهارشنبه اکثر رسانه های بریتانیا از توافق 45 میلیون پوندی منچستریونایتد با کریستال پالاس برای جذب فن بیساکا خبر دادند، به این ترتیب این بازیکن جوان پنجمین خرید گرانقیمت تاریخ یونایتد خواهد شد. انتظار می رود انتقال او تا 24 ساعت آینده رسمی و نهایی شود. اما بعد از خرید این بازیکن 21 ساله، یونایتد در فکر سه خرید دیگر است. سولسشائر از وودوارد درخواست کرده تا فرآیند جذب سه بازیکن دیگر را سرعت ببخشد. تیم های لیگ برتری تا هشتم آگوست فرصت خرید بازیکن دارند. در لیست اولویت‌های یونایتد اکنون مگوایر و لانگاستف قرار دارند، به علاوه یک هافبک دیگر که گفته می شود آن بازیکن برونو فرناندز است.
انتظار می رود یونایتد به زودی پیشنهاد رسمی خود را برای خرید لانگاستف ارائه کند. اما تمرکز اصلی آنها روی خرید مگوایر است. بازیکنی که لسترسیتی برای فروش او 80 تا 90 میلیون پوند می خواهد و در عین حال منچسترسیتی نیز به جذب وی علاقه نشان داده است. اما وضعیت لوکاکو نیز هنوز مشخص نیست، این مهاجم بلژیکی بعد از آن که متوجه شد در فصل آینده مهاجم اصلی تیم نخواهد بود، خواهان ترک الدترافورد و پیوستن به اینتر و همکاری با کونته است، اما در این میان مسائل مالی مانع از پیشرفت در انتقال احتمالی لوکاکو به اینتر شده است.
یونایتد اصرار به رقمی در حدود 70 میلیون پوند برای فروش لوکاکو است. اما اینتر فعلاً نتوانسته راضی به پرداخت چنین رقمی شود. برخی رسانه های ایتالیا مدعی هستند اینتر پیشنهاد معاوضه دو بازیکن مختلف را به یونایتد ارائه کرده ولی شیاطین سرخ نسبت به این پیشنهادات علاقه ای نشان نداده و خواستار دریافت مبلغ موردنظر خود هستند. در چنین شرایطی اینتر ابتدا باید ایکاردی را به فروش برساند که فعلاً برای او مشتری پیدا نکرده است. با این وجود اگر هم لوکاکو در نهایت راهی اینتر نشود، یونایتد مشکلی با ماندن این بازیکن جدایی طلب ندارد و فقط در صورت دریافت رقم مدنظر، راضی به فروش وی می شود. در غیر اینصورت لوکاکو فصل بعد هم شماره 9 یونایتد را به تن می کند. گفتنی است سولسشائر از قدرت تمامی کنندگی و ذهنیت لوکاکو راضی است ولی او را مهاجم ایدئال خود برای سیستم و ترکیب دلخواهش تصور نمی کند.
داستان اینتر و روملو لوکاکو، حالا جدی تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. با توجه به علاقه مهاجم بلژیکی برای پیوستن به تیم آنتونیو کونته، سران اینتر طی روزهای آینده به طور رسمی با منچستریونایتد وارد مذاکره خواهند شد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اولین پیشنهاد رسمی ماروتا برای لوکاکو، انتقال 2 ساله قرضی با مبلغ 10 میلیون یورو و بند خرید اجباری 60 میلیون یورویی است که می تواند در مجموع، 70 میلیون یورو به منچستریونایتد برساند. سران تیم بریتانیایی شرایط را بررسی خواهند کرد و به زودی اولین ملاقات رسمی برگزار خواهد شد. مهاجم 26 ساله بلژیکی که در مسابقات فصل گذشته 15 گل ثبت کرد، در تابستان 2017 و با مبلغ 85 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شده بود.
چلسی تصمیم گرفته است که متئو کواچیچ را در تیم حفظ کند. محرومیت آبی پوشان لندن از خرید بازیکن باعث شد که گزینه های این تیم برای آینده کم باشد و به همین دلیل در نهایت سران چلسی قبول کردند که با رئال مادرید بر سر هافبک 25 ساله کروات به توافق برسند. رقم انتقال به طور دقیق مشخص نیست اما با پاداش به حدود 50 میلیون یورو خواهد رسید. کواچیچ به زودی قرارداد 5 ساله ای را با چلسی به امضا خواهد رساند تا در زمان محرومیت تیم از نقل و انتقالات، حداقل در تیم باشد. متئو کواچیچ به عنوان پدیده سری آ و در تابستان 2015 راهی رئال مادرید شد اما ترافیک بازیکن در خط هافبک تیم زیدان باعث شد که کوا با وجود کسب عناوین، به هیچ وجه از شرایطش در پایتخت اسپانیا راضی نباشد و در تابستان گذشته در ازای انتقال قرضی، به چلسی بپیوندد.
کواچیچ در چلسی، آنچنان فصل درخشانی را پشت سر نگذاشت که این مسئله با توجه به کمبود بازی در رئال مادرید، تا حدی طبیعی بود. حالا سران چلسی و البته فرانک لمپارد(سرمربی احتمالی تیم)، امیدوار هستند بتوانند متئو کواچیچ را به دوران درخشانش در اینتر بازگردانند. سران اینتر، احتمال بازگشت کواچیچ را چند هفته قبل بررسی کرده بودند.
منچسترسیتی شرایط ایسکو در رئال مادرید را زیر نظر دارد. به گزارش مارکا، پپ چشمانش را از ایسکو برنمی‌دارد. سرمربی سیتی هرگز علاقه‌اش به سبک بازی هافبک رئال مادرید را پنهان نکرده و او را بازیکنی کاملا هماهنگ با ایده های فوتبالی‌اش می داند. منچسترسیتی پیشتر هم برای خرید ایسکو اقدام کرده بود که با پاسخ منفی رئال مادرید رو به رو شد. با این حال اکنون احتمالا موضع کهکشانی‌ها در قبال فروش این ستاره 27 ساله عوض شده باشد.
در حالی که رئال مادرید تا همین جای کار، بالغ بر 300 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده، نیاز دارد برای رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا، چندین بازیکن را به فروش برساند. یکی از بازیکنانی که باشگاه حاضر خواهد بود در قبال پیشنهادی قابل توجه با جدایی‌اش موافقت کند، ایسکو است. بازیکنی که خودش فعلا تمایلی به جدایی نشان نداده و زیدان هم برای فصل بعد روی او حساب می‌کند. اگرچه احتمالا به عنوان یک ذخیره مطمئن چون روی کاغذ جایی برای ایسکو در ترکیب اصلی تیم دیده نمی‌شود.
رئال مادرید قیمت ایسکو را چیزی حدود 80 میلیون یورو می‌داند. رقمی که البته برای تیم ثروتمندی چون منچسترسیتی قابل پرداخت است. سیتیزن‌ها در این تابستان هنوز فعالیت خاصی نداشته‌اند اما به زودی بند فسخ 70 میلیون یورویی قرارداد رودری را فعال خواهند کرد. با توجه به اینکه داوید سیلوا هم اعلام کرده امسال آخرین فصل حضور او در منچسترسیتی خواهد بود، آبی‌های منچستر، ایسکو را گزینه‌ای ایده آل برای جانشینی جادوگر کوچک می‌دانند. اگر پپ و منچسترسیتی به طور جدی ابراز علاقه کنند، با توجه به در پیش بودن یورو 2020، بعید است ایسکو و حتی رئال مادرید مخالفتی با این انتقال داشته باشند. گرچه هنوز هیچ اقدام جدی از سوی سیتی صورت نگرفته است.
ویه را و جرارد گزینه های اصلی برای تصدی پست مربیگری باشگاه نیوکاسل هستند. تلگراف مدعی شده است هرچند این باشگاه هنوز هیچ اقدام رسمی برای جذب سرمربی جدید برنداشته است ولی استیون جرارد، میکل آرتتا و پاتریک ویه‌را سه هافبک بزرگ سابق فوتبال جزیره، در لیست گزینه های حضور روی نیمکت کلاغ ها هستند. همچنین این باشگاه به استخدام ادی هاو مربی موفق بورنموث علاقه دارد ولی مطمئن نیست او بخواهد با ترک بورنموث راهی نیوکاسل شده است. تلگراف از شن دایچ و استیو بروث هم به عنوان گزینه های دیگر باشگاه نام برده است.
نیوکاسل درصدد است تا بعد از جدایی بنیتس، یک مربی جوان را روی نیمکت خود داشته باشد و به همین دلیل به فکر استخدام ویه را، آرتتا یا جرارد است. ویه را در اولین فصل حضورش به عنوان مربی در اروپا، با نیس نتایج قابل قبولی گرفت. این وضعیت برای جرارد در رنجرز نیز مشابه بود. و آرتتا هم سه سالی است که در کنار پپ گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت می کند.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد