ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت

آفتاب
تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت در دنیای امروز با توجه به نیاز جامعه، می‌توان گفت رشته مدیریت و بیزینس به یکی از بالاترین اولویت‌های مراکز آموزشی تبدیل‌ شده است. رشته مدیریت و تجارت در کشور استرالیا و در واقع تحصیل در استرالیا علاقه‌مندان بسیاری داشته و دانشگاه‌های استرالیا جزء بهترین و پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های دنیا در امر ارائه رشته‌های به‌روز مدیریتی می‌باشند.
بین الملل
شناسه خبر : 591246
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰:۰۹
۱۵
آفتاب‌‌نیوز :
بنا بر اعلام گروه راد، در واقع رشته‌های مدیریت و بیزینس در کشور استرالیا بسیار گسترده می‌باشد و برای اعزام دانشجو به خارج کشور تقاضای زیادی دارد. معمولاً افراد مختلف با مدارک دانشگاهی مختلف به‌شرط داشتن سابقه کاری مدیریتی می‌توانند وارد دوره‌های متفاوتی از رشته‌های بیزینس شوند.

به‌طور مثال اگر فردی که رشته مهندسی را در مقطع لیسانس در کشور ایران و یا کشور دیگری سپری کرده باشد، می‌تواند برای مقطع فوق‌لیسانس در یکی از گرایش‌های رشته مدیریت و تجارت به‌شرط داشتن سابقه کاری مرتبط می‌تواند تحصیل کند. تقریباً اکثر دانشگاه‌ها داشتن سابقه کار در مدت‌زمان معلوم را جز الزامات اصلی ورود به رشته‌های مدیریت و تجارت قرار داده‌اند.

یکی از جذابیت‌های این رشته این است که رشته‌های این گروه تا حدی زیاد است که حتی با رشته‌های زیرگروه موسیقی و هنر نیز به‌صورت رشته‌های تلفیقی همانند (مدیریت بازرگانی+ موسیقی) ارائه می‌شوند. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته‌هایی همانند MBA با بسیاری از رشته‌های دیگر تلفیق می‌شود. به دلیل عدم نیاز به امکانات آموزشی خاص، این رشته‌ها در اغلب دانشگاه‌های استرالیا در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا ارائه می‌شوند.

بازاریابی، مدیریت، بازرگانی، اقتصاد، تجارت، حسابداری و دارایی از رشته‌های بارز این گروه آموزشی می‌باشند. بورسیه تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی که شامل دارا بودن مدرک زبان، معدل بالا دانشگاهی و کار مرتبط در رشته مدیریت در این کشور امکان‌پذیر است.

به‌طور تقریبی می‌توان گفت که اکثر دانشگاه‌های استرالیا رشته MBA را در لیست رشته‌های خود دارا می‌باشند اما بعضی از دانشگاه‌ها همانند دانشگاه ملبورن،UNSW و موناش رتبه‌دار هستند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که معمولاً هزینه دوره‌های MBA نسبت دیگر دوره‌های آموزشی بالاتر هست که البته سطح کیفی دوره‌هایی که در کشور استرالیا برگزار می‌شود. بسیار عالی و کاربردی است.

از مزیت‌های این دوره می‌توان به این نکته اشاره کرد که تحصیل در دوره MBA در کشور استرالیا نیازی به مدرک Gmat ندارد که این ویژگی برای دانشجویان حائز اهمیت است. باید خاطرنشان کنیم که افرادی که با پیش‌زمینه‌های تحصیلی مختلف وارد دوره MBA می‌شوند، قطعاً بعد از پایان تحصیل فرصت‌های شغلی بهتری را پیدا خواهند کرد و نکته آخر اینکه برای تحصیل در دوره نیز باید به لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم توجه داشت. برای اطلاع بیشتر در مورد هزینه تحصیل در استرالیا به سایت گروه راد مراجعه کنید.

منبع: ایسنا
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد