ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
شکست منچستريونايتد و آرسنال در شب پيروزي ليورپول/ برد رئال مادريد با هت تريک بنزما

شکست منچستريونايتد و آرسنال در شب پيروزي ليورپول/ برد رئال مادريد با هت تريک بنزما

خبرگزاری آریا
خبرگزاري آريا- در يکي از مسابقات هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس، عصر يکشنبه و از ساعت 17 (به وقت تهران) اورتون در ورزشگاه گوديسون پارک ميزبان منچستريونايتد بود که اين مسابقه در پايان با برتري 4-0 اورتون به پايان رسيد تا شانس هاي يونايتد براي رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا کمتر از قبل شود.
ورزشی
شناسه خبر : 20190421223050570
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳:۱۱
۱۳

خبرگزاري آريا- خبرگزاري آريا- در يکي از مسابقات هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس، عصر يکشنبه و از ساعت 17 (به وقت تهران) اورتون در ورزشگاه گوديسون پارک ميزبان منچستريونايتد بود که اين مسابقه در پايان با برتري 4-0 اورتون به پايان رسيد تا شانس هاي يونايتد براي رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا کمتر از قبل شود. 

به گزارش آريا، منچستريونايتد بازي را ضعيف آغاز کرد و مخصوصا از سمت چپ که دالوت و مارسيال در آن حضور داشتند، مورد حمله قرار گرفت. آن‌ها خيلي زود گل اول را دريافت کردند ولي پس از گل واکنش مناسبي نداشتند تا اندکي بعد اختلاف دو برابر شود. يونايتدي‌ها به سختي مي‌توانستند تعداد پاس‌هاي پياپي خود را در نيمه زمين حريف دو رقمي کنند و از آن سو اين اورتون بود که براي زدن گل‌هاي بيشتر تلاش مي‌کرد. سولسشر در بين دو نيمه يانگ و مک توميناي را به جاي جونز و فرد به زمين فرستاد تا شايد شوکي به تيمش وارد کرده باشد ولي گل سوم برخلاف تصورات در دقيقه 56 از راه رسيد و از آن لحظه نتيجه بازي مشخص بود. گل چهارم اورتون آب سردي بر پيکر نيمه جان يونايتد بود و در ادامه تا حدي اين اورتون بود که با حريف مدارا کرد و ترجيح داد به جاي زدن گل‌هاي بيشتر، گلي دريافت نکند. 

هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس با دو بازي در ساعت 19:30 ادامه پيدا کرد. تيم ليورپول که مهمان کارديف بود توانست با دو گل در نيمه دوم از سد اين تيم پايين جدولي بگذرد تا 88 امتيازي شود و به صدر جدول بازگردد. 

وينالدوم در دقيقه 57 با يک شوت زيبا گل نخست را براي ليورپول بثمر رساند. جيمز ميلنرهم در دقيقه 81 موفق شد ضربه پنالتي که به دليل خطا روي صلاح بدست آمده بود را گل کند. 

در ديگر بازي تيم آرسنال ميزبان کريستال پالاس بود که در نهايت با نتيجه 2-3 بازي را به اين تيم واگذار کرد. پالاس در نيمه اول با گل بنتکه پيروز شد اما اوزيل در ابتداي نيمه دوم بازي را مساوي کرد. پالاس در دقايق 61 و 69 روي اشتباه مدافعان آرسنال توسط زاها و مک ارتور به گل هاي بعد هم دست يافت. اوباميانگ در دقيقه 77 اختلاف را کم کرد اما در نهايت توپچي ها پس از مدت ها در خانه شکست خوردند. 

آرسنال با اين نتيجه 66 امتيازي باقي ماند و در رده چهارم قرار گرفت.

تيم هاي رئال مادريد و اتلتيک بيلبائو از ساعت 18:45 در هفته سي و سوم لاليگا به مصاف هم رفتند که اين بازي با سه گل به سود رئال ميزبان تمام شد. رئال با اين پيروزي 64 امتيازي شد و توانست فاصله 4 امتيازي اش با اتلتيکو در رده دوم را حفظ کند. 

در حالي که نيمه اول با بازي پاياپاي دو تيم دنبال شد و هيچ کدام نتوانستند موقعيت جدي خلق کنند اين رئال بود که در دقيقه 47 روي سانتر آسنسيو و با ضربه سر بنزما به گل رسيد. بازي در ادامه با برتري نسبي رئال دنبال شد و بازيکنان اين تيم توانستند بازي را کنترل کنند و در دقيقه 77 روي کرنر ارسالي مودريچ و پس از اشتباه دروازه بان حريف با ضربه سر بنزما به گل دوم خودشان هم رسيدند. اين پايان کار نبود و رئال در دقيقه 90 روي خروج بي موقع دروازه بان بيلبائو توسط بنزما که دروازه خالي را باز کرد به گل سوم هم رسيد. 

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد