ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
توقف رئال مادريد مقابل لگانس در لاليگا/ پيروزي ارزشمند آرسنال برابر واتفورد در ليگ برتر انگليس

توقف رئال مادريد مقابل لگانس در لاليگا/ پيروزي ارزشمند آرسنال برابر واتفورد در ليگ برتر انگليس

خبرگزاری آریا
خبرگزاري آريا- از هفته سي و دوم رقابت هاي لاليگاي اسپانيا، رئال مادريد ميهمان لگانس بود که در نهايت با تساوي يک بر يک متوقف شد.
ورزشی
شناسه خبر : 20190416085646896
سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰:۱۰
۳۱
خبرگزاري آريا- از هفته سي و دوم رقابت هاي لاليگاي اسپانيا، رئال مادريد ميهمان لگانس بود که در نهايت با تساوي يک بر يک متوقف شد.
به گزارش آريا، رئال مادريد مالکيت بيشتر زمان بازي را در اختيار داشت اما حملات لگانس هم خطرناک بود. در دقيقه 8، در اولين خطر جدي، ضربه پاي چپ آسنسيو از درون محوطه جريمه به خوبي توسط دروازه بان مهار شد. در دقيقه 14، لگانس موفق شد روي يک ضربه آزاد خطر جدي ايجاد کند اما ضربه سر بريتويت از فاصله کمي از کنار دروازه به بيرون رفت. در اين دقايق، بازي جذاب دنبال مي شد. پس از آنکه ضربه خطرناک مودريچ در دقيقه 16 از کنار دروازه به بيرون رفت، در دقيقه 18، ضربه سر خاوير اراسو خطرناک بود و با اختلاف کمي از کنار دروازه رئال مادريد به بيرون رفت.
پس از آن، بازي تا دقايق پاياني نيمه اول آرام دنبال مي شد. رئال مادريد مالک توپ بود اما خطري روي دروازه ها ايجاد نشد. ضربات ايسکو و آسنسيو در دقايق 41 و 42 براي رئال مادريد بي دقت و بي ثمر بود اما در آخرين دقيقه نيمه اول، لگانس با يک گل رئال مادريد را مجازات کرد. در آشفتگي خط دفاعي رئال مادريد، بريتويت در محوطه جريمه پاس رو به عقبي را براي جاناتان سيوا مهيا کرد و او از پشت محوطه جريمه با يک ضربه پاي چپ دقيق دروازه را باز کرد.
رئال مادريد در نيمه دوم، در اولين خطر جدي اش به گل تساوي رسيد. در دقيقه 51، با پاس عمقي مودريچ، بنزما در محوطه جريمه صاحب موقعيت شد. ضربه اول او توسط دروازه بان برگشت داده شد و او خودش در ريباند موفق شد با يک ضربه پاي راست دروازه را باز کند. در دقيقه 60، با پاس مودريچ، شوت پاي راست ايسکو از پشت محوطه جريمه با اختلاف کمي از کنار دروازه لگانس به بيرون رفت. ميزبان عقب کشيده بود و رئال مادريد بيش از 70 درصد از مالکيت توپ را در اختيار داشت. در دقيقه 63 روي يک ضد حمله، ضربه سر سيلوا زاويه مناسب را نداشت و در مرکز دروازه، در اختيار ناواس قرار گرفت.
در دقيقه 68، آسنسيو صاحب يک موقعيت خوب شد اما ضربه پاي چپ او از درون محوطه جريمه به خوبي توسط دروازه بان مهار شد. در دقيقه 74، با پاس عمقي بنزما، آسنسيو در زاويه بسته صاحب موقعيت شد اما ضربه پاي راست او به خوبي توسط دروازه بان مهار شد. دقايق پاياني بازي بدون خطر جدي روي دروازه ها دنبال شد و يک تساوي ديگر حاصل کار شاگردان زيدان در ورزشگاه لگانس بود.
دقيقه 45، جاناتان سيلوا براي لگانس: در آشفتگي خط دفاعي رئال مادريد، بريتويت در محوطه جريمه پاس رو به عقبي را براي جاناتان سيوا مهيا کرد و او از پشت محوطه جريمه با يک ضربه پاي چپ دقيق دروازه را باز کرد.
دقيقه 51، کريم بنزما براي رئال مادريد: با پاس عمقي مودريچ، بنزما در محوطه جريمه صاحب موقعيت شد. ضربه اول او توسط دروازه بان برگشت داده شد و او خودش در ريباند موفق شد با يک ضربه پاي راست دروازه را باز کند.

تيم‌هاي واتفورد و آرسنال به مصاف هم رفتند که در پايان ميهمان به بردي بسيار ارزشمند رسيد. در شبي که خدا با توپچي‌ها يار بود و واتفورد پس از هديه دادن گل به آرسنال، کاپيتان خود را نيز روي يک برخورد اخراج شده ديد، تيم عجول و بي دقت امري با خوش شانسي از تيم ده نفره گراسيا نباخت تا سه امتيازي فوق العاده باارزش را در راه کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا کسب کند. حالا آرسنال با يک بازي کمتر در رده چهارم قرار دارد. واتفورد عالي بازي کرد.
واتفورد 0-1 آرسنال | پير امريک اوباميانگ (10) | روي اشتباه محض دروازه بان واتفورد که در دور کردن توپ تعلل کرد و البته پافشاري اوباميانگ با بهره گيري از سرعت بالايش، توپي که مي‌خواست دور شود پس از برخورد به پاي اوبا وارد دروازه شد.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد