ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
در آستانه ديدار با ليورپول؛ مصدوميت دو ستاره پاري سن ژرمن در بازي هاي دوستانه

در آستانه ديدار با ليورپول؛ مصدوميت دو ستاره پاري سن ژرمن در بازي هاي دوستانه

خبرگزاری آریا
خبرگزاري آريا- ستاره هاي پاري سن ژرمن، در ديدارهاي دوستانه شب گذشته تيم هاي ملي کشورشان دچار آسيب ديدگي شدند.
ورزشی
شناسه خبر : 20181121091004337
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱:۵۷
۵۹
خبرگزاري آريا- ستاره هاي پاري سن ژرمن، در ديدارهاي دوستانه شب گذشته تيم هاي ملي کشورشان دچار آسيب ديدگي شدند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، برزيل و فرانسه ديشب در ديدارهايي دوستانه مقابل کامرون و اروگوئه قرار گرفتند و مهمترين اتفاق نيمه اول اين ديدارها، آسيب ديدگي ستاره هاي تيم پاري سن ژرمن بود. نيمار که بخش زيادي از نيم فصل دوم فصل قبل را به دليل آسيب ديدگي از دست داده بود و به سختي به جام جهاني رسيد، در اين فصل نمايش هاي خوبي براي پاريسي ها ارائه داد و در ديدار قبلي برزيل برابر اروگوئه هم عملکرد قابل قبولي داشت. اما در ديدار ديشب سلسائو برابر کامرون، در حالي که تنها دقايقي از بازي سپري شده بود، از ناحيه کشاله ران پاي راست دچار آسيب ديدگي شد و علي رغم تلاش کادر پزشکي برزيل، بعد از بازگشت به زمين، بلافاصله دوباره از همان ناحيه مصدوم شد و جاي خود را ريچارليسون، ستاره اورتون داد. هنوز مشخص نيست که ميزان مصدوميت او چقدر است اما احتمالا حداقل براي يکي دو هفته نمي تواند در ميادين حضور پيدا کند.
در اين ديدار که در ورزشگاه اختصاصي باشگاه انگليسي ام کي دانز برگزار شد، نيمار تنها 8 دقيقه در زمين حضور داشت اما در نهايت سلسائو با تک گل ريچارليسون در دقيقه 45، توانست در اين ديدار پيروز شود. برزيلي ها که بازي را بهتر آغاز کرده بودند، در بيشتر دقايق نيمه اول تيم برتر ميدان بودند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه کامرون پيش رفتند اما ضربات روبرتو فيرمينو و ريچارليسون، نتوانست قفل دروازه حريف را باز کند. تا اينکه در دقيقه 45، سرانجام ريچارليسون توانست برزيل را پيش بيندازد. روي ضربه کرنر ويليان از سمت چپ دروازه کامرون بود که ريچارليسون بالاتر از بازيکنان حريف ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه کامرون فرستاد. در نيمه دوم هم برتري با سلسائو بود و حتي گابريل ژسوس در همان دقايق ابتدايي مي توانست اختلاف را به دو گل افزايش بدهد اما ضربه او به تير دروازه برخورد کرد. برتري شاگردان تيته تا پايان بازي ادامه داشت و اين تيم چند بار ديگر هم تا زدن گل دوم پيش رفت اما در نهايت اين اتفاق رخ نداد و بازي با همان يک گل به پايان رسيد.
در ديدار فرانسه-اروگوئه نيز، امباپه دچار آسيب ديدگي شد. در دقيقه 31 بازي بود که او در تلاش براي عبور از دروازه بان اروگوئه، با تکل او مواجه شد و فرودي بسيار خطرناک روي دست راستش داشت؛ به طوري که از همان لحظه اول مشخص بود که کاپيتان خروس ها در اين ديدار دچار آسيب ديدگي شده است. امباپه در نهايت 5 دقيقه بعد جاي خود را فلورين توون داد تا نگراني هاي کادر فني پاري سن ژرمن، در فاصله يک هفته تا ديدار حساس مقابل ليورپول در ليگ قهرمانان اروپا، افزايش پيدا کند.
در حالي که مطبوعات سرگرم خبرِ درگيري نيمار و کاواني در جريان بازي دوستانه برزيل و اروگوئه بودند، حالا شرايط براي باشگاه پاري سن ژرمن حتي بدتر به نظر مي رسد. نيمار، ديشب در جريان بازي دوستانه سلسائو با اروگوئه مصدوم شد. ستاره برزيلي در همان دقايق ابتداييِ بازي پس از زدن شوت، به نظر مشکلِ گرفتگي ماهيچه پيدا کرد. ديگر ستاره باشگاه پاري سن ژرمن يعني کيليان ام باپه هم چند دقيقه بعد، در جريان بازي دوستانه فرانسه و اروگوئه از ناحيه کتف مصدوم و به بيرونِ‌ زمين هدايت شد. توماس توخل در حالي 2 ستاره اصلي تيمش را مصدوم مي بيند که هفته آينده بايد در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا، در ديداري حساس به مصاف ليورپول برود.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد