ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
استان:  این وضعیت فولاد راضی کننده نیست/به آینده خوشبین هستم

استان: این وضعیت فولاد راضی کننده نیست/به آینده خوشبین هستم

خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: از نظر من بدون کسب نتیجه مطلوب، بازی هجومی و این وضعیت راضی کننده نیست و تنها زمانی راضی می‌شویم که این تغییرات با کسب نتایج همراه باشد.
ورزشی
شناسه خبر : 13970703000550
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۷
۲۰

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت‌ها در اهواز میزبان تیم ماشین سازی تبریز است و پس از آن در جام حذفی برابر پدیده میدان می‌رود.

برای اطلاع از شرایط این تیم با ایلی استان، سرمربی تیم فولاد خوزستان صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

 
* تیم فولاد با هدایت شما، دو بازی در جام حذفی و لیگ برتر را تجربه کرده و با زدن 8 گل، به نوعی هجومی تر شده و شیوه بازی شما تا اندازه ای مورد حمایت هواداران قرار گرفته است. دلیل اصلی این تغییر را چه می‌دانید؟

‌ قبل از هر چیزی از نظرات هواداران فولاد تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خود به انجام تغییراتی که با کمک تمامی اعضای کادر فنی صورت گرفته، به بهبود شرایط تیم کمک می‌کنند. اما از نظر من بدون کسب نتیجه مطلوب، این وضعیت راضی کننده نیست و تنها زمانی راضی می‌شویم که این تغییرات با کسب نتایج همراه باشد و تیم فولاد بتواند از نظر جایگاه در جدول ترقی داشته باشد. در این دو بازی یک چشم من به خاطر اینکه شاهد تغییر نگرش بازیکنان نسبت به کلیات کار بودم، اشک شوق بود و از طرف دیگر یک چشمم به دلیل عدم کسب نتیجه برابر سپاهان اشک حسرت بود.

*  شما چه برنامه ای برای شکل گیری سریع فولادی قدرتمند دارید؟

‌ بازیکنان باید هدف و استراتژی اصلی را متوجه شوند و در آن مسیر حرکت کنند. اما در یک چشم برهم زدن نمی‌توان انتظار این تغییر را داشت و باید در گذر زمان و با برنامه ریزی شرایط را تغییر داد. البته ما در این زمان کوتاه هم قدم‌های خوبی برداشته ایم و مطمئن هستم که هفته به هفته بهتر می‌شویم.

احساسم این است که بازیکنان تغییر استراتژی تیم را به خوبی احساس کرده‌اند و می‌خواهند که به آن دست یابند اما نیاز اصلی ما زمان است. در مرحله دوم ما باید روند پیشرفت تیم به گونه‌ای باشد که میزان مالکیت توپ نزد بازیکنان فولاد بالاتر برود و حفظ توپ کنیم. در وهله سوم ما دوست داریم که حرکت بیشتر بازیکنان را در طول ۹۰دقیقه مشاهده کنیم و بازی بدون توپ تیم فولاد از این چیزی هست بالاتر برود و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در همه این مراحل به خوبی عمل کنیم.

* فولاد هفته گذشته برابر سپاهان شکست خورد اما شما در کنفرانس خبری گفتید که تیم شما نتیجه را به قدرت تیم حریف واگذار نکرده است.

مسئولیت تیم فولاد در این بازی به عهده بنده بود و معتقدم که در این دیدار ما مقهور قدرت تیم سپاهان نشدیم و تنها به دلیل برخی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم. در این بازی برخی از بازیکنان ما مانند لوپز برای اولین بار مسابقات لیگ برتر ایران را تجربه کردند و نیاز به زمان دارند که از این بهتر بشوند. عملکرد ما در بیشتر دقایق خوب بود و با توجه به شرایط تیم تمام سعی و تلاشمان را کردیم که با دست پر به خانه بازگردیم اما سرنوشت ما در این بازی شکست بود.

* در نیمه دوم این بازی ایوب والی، کاپیتان تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتید و شاید به این دلیل بود که حضور لوپز و عملکرد او در خط دفاع بیشتر از بقیه به چشم آمد؟

‌ در خصوص لوپز نمی‌توانم تنها با دیدن یک بازی، عملکرد او را آنالیز کنم اما مطمئنم که این بازیکن از قدرت لازم برخوردار است و با قد و قواره خوبی که دارد می تواند روز به روز برای فولاد بهتر بازی کند. همه بازیکنان تیم ما برای رسیدن به اوج، نیاز به زمان دارند و کادر فنی نیز به این منظور در تلاش است که با انجام تمرینات هدفمند نهایت استفاده را از زمان ببرد. ما به عنوان مربی باید به بازیکنان اعتماد به نفس دهیم. خوشبختانه بازیکن‌های فولاد همه حرفه ای هستند و می توانم به همه آنها اعتماد کنم. قطعا در بازی برابر سپاهان اگر اشتباهی صورت گرفته تنها بر عهده یک بازیکن خاص نبوده و کل تیم و کل مجموعه اشتباه داشته است.

 * در خصوص بازی هفته هشتم مقابل ماشین سازی تبریز چه نظری دارید؟

‌ پس از بازگشت از اصفهان، نقاط ضعف خود را مررو کردیم و بر اساس مسئولیت های مشخص و تعریف شده برای هر بازیکن تمرینات را آغاز کردیم و با روند خوبی که مجموعه تیم دنبال می کند، به آینده بسیار خوشبین هستیم. روز شنبه در اهواز با تیم ماشین سازی تبریز بازی می کنیم، این بازی برای ما سخت است چراکه در این تیم نیز شاهد تغییراتی در کادر فنی بوده ایم. به هر حال بازیکنان فولاد مسئولانه کار خود را دنبال می کنند و من مطمئن هستم که در این بازی خیلی بهتر از آنچه برابر سپاهان بودند، به میدان خواهند رفت و سعی می‌کنیم که با برنامه ریزی خوب شرایط تیم را بهتر کنیم.

* آیا شرایط میزبانی فولاد می تواند در ارائه بازی بهتر توسط بازیکنان تاثیرداشته باشد؟

قطعا اینگونه است. فولاد هواداران زیادی دارد و تلاش ما این است که با انجام بازی‌های هجومی و زیبا پای آنها را به ورزشگاه باز کنیم و تعداد بیشتری هوادار در مسابقات خانگی خود داشته باشیم. من معتقدم که زیباترین بخش فوتبال حضور هواداران است و بدون آنها فوتبال لذت ندارد. از همه فولادی ها دعوت می کنم که روز شنبه به ورزشگاه بیایند و با حضور خود به پیروزی تیم کمک کنند.

 * حریف فولاد در جام حذفی مشخص شد، برنامه شما برای این رقابت ها چیست؟

‌ همه تیم‌ها برای کسب سهیمه آسیا، نهایت تلاششان را برای موفقیت در این جام می‌کنند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. برنامه‌های خاصی برای جام حذفی و دیدار برابر پدیده داریم اما در حال حاضر تمرکزمان بر روی رقابت های لیگ است و امیدواریم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/ر

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد