ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
انتصاب سه سرپرست برای بخش‌های مختلف سازمان میراث فرهنگی

انتصاب سه سرپرست برای بخش‌های مختلف سازمان میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث، در احکامی سرپرست‌های دفتر مطالعات و آموزش گردشگری، اداره‌کل توسعه منابع انسانی و دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری را منصوب کرد.
گردشگری
شناسه خبر : 4201051
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۴۲
۴

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، احمد دانیالی معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در احکامی جداگانه، محمدرضا پوینده را به عنوان سرپرست دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری و محمدرضا اکبری را به عنوان سرپرست دفتر مطالعات و آموزش گردشگری منصوب کرد.

در حکم محمدرضا پوینده آمده است: 

«بنا به پیشنهاد معاون محترم گردشگری و موافقت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری منصوب می‌شوید.

اتکا به سه اصل هدایت، حمایت و نظارت در ساختار تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها، تشکیل کمیته‌های تخصصی، مطالعه، بررسی و ارائه راهکارها و مکانیسم‌های اجرایی مناسب برای جلب حمایت و سرمایه‌گذاری بخش‌های دولتی و غیردولتی، تدوین ضوابط و موازین مربوط به مناطق نمونه طبیعت‌گردی، گردشگری سلامت، گردشگری مذهبی و ... و تصویب آن در کمیته‌های ملی گردشگری و همچنین تهیه و تدوین دستورالعمل‌های تخصصی و فنی موسسات طبیعت‌گردی از جمله اولویت‌های این حوزه بوده که انتظار دارد با بهره‌گیری از همه امکانات و استعدادهای در اختیار مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

در حکم محمدرضا اکبری نیز آمده است:

«بنا به پیشنهاد معاون محترم گردشگری و موافقت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر مطالعات و آموزش گردشگری منصوب می‌شوید.

اتکا به سه اصل هدایت، حمایت و نظارت در ساختار تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها، توجه به ظرفیت‌های منابع انسانی و سرمایه‌ای در حوزه گردشگری، برقراری تعامل با حوزه‌های علمی‌پژوهشی داخلی و خارج از سازمان، استفاده از محققین و پژوهشگران علاقه‌مند و متخصص در حوزه گردشگری، بهره‌گیری از ظرفیت انجمن‌های علمی و آموزشی در فرآیند مطالعات و تدوین برنامه‌های آموزشی و همچنین توجه به نظام جامع سیاست‌گذاری گردشگری ازجمله اولویت‌های این حوزه بوده که انتظار دارد با بهره‌گیری از همه امکانات و استعدادهای در اختیار مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

همچنین احمد دانیالی معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در حکمی، علی حاجی‌شیزری را نیز به‌عنوان سرپرست اداره‌کل توسعه منابع انسانی و رفاه منصوب کرد.

در حکم حاجی‌شیزری آمده است: 

«با عنایت به موافقت معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و نظر به تعهد، تخصص، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره‌کل توسعه منابع انسانی و رفاه منصوب می‌شوید.

برنامه‌ریزی و تعیین خط مشی‌ها در قالب ضوابط و مقررات، برنامه‌های توسعه، اهداف و  وظایف سازمانی، اخذ سیاست‌ها، راهکارها در بلند، میان و کوتاه‌مدت، تدوین و اجرای نظام جامع مدیریت منابع انسانی، سامان‌دهی سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری و مالی، ارتقای سطح معیشت و رفاه کارمندان با تدوین و اجرای نظام جامع رفاهی، ارتقای سطح رضایت‌مندی کارکنان از طریق تحول در نظام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای مهارت وکاریی کارکنان از طریق تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی ازجمله وظایفی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و سازمان‌دهی مناسب و بهره‌گیری از توان صاحبنظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت‌های سازمان اهتمام لازم به‌عمل آید.  

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد