ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵ اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵ اعلام شد

آفتاب
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 و اسامی پذیرفته‌شدگان در این مرحله اعلام شد.
دانش و فناوری
شناسه خبر : 422361
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۱۴
۶
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم داوطلبان برای مشاهده وضعیت قبولی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و اگر اسم آنها در لیست نهایی پذیرفته‌شدگان بود با همراه داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای چهار‌شنبه 6 بهمن یا شنبه مورخ 9 بهمن 95 به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و عدم مراجعه به منزله انصراف قطعی است.

تمام پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه جهت ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند و در صورتیکه زمان خاصی از سوی دانشگاه برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد داوطلبان باید در یکی از روزهای 6 یا 9 بهمن 95 برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

*مدارک لازم برای ثبت‌نام

تمام پذیرفته‌شدگان باید دارای یکی از مدارک پایان دوره کاردانی (فوق دیپلم)، گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه (دارای بخش و شهر محل اخذ مدرک) باشند.

اصل مدرک یا گواهی تحصیلی پایان دوره متوسطه و دو سال قبل آن برای تمام پذیرفته‌شدگان اعم از نظام جدید یا نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان به انضمام تصویر آن که بخش و شهر محل اخذ مدرک تحصیلی در آن مشخص باشد.

اصل یا گواهی مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌و حرفه‌ای برای پذیرفته شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی (حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 95) به انضمام تصویر آن، همچنین اصل یا گواهی دیپلم متوسطه، سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان.

اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری کپی از آنها. 6 قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری (پذیرفته شدگان مرد که برای آنان معافیت تحصیلی درخواست شده لازم است 12 قطعه عکس همراه داشته باشند).

آن دسته از داوطلبان شاهد و ایثارگر که با سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران یا ستاد کل نیروهای مسلح پذیرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم ‌ یا مدرکی ‌در رابطه‌ با‌ تایید سهمیه ثبت‌نامی ‌خخود نیستند. ‌چنانچه ‌سهمیه‌ پذیرفته‌شده‌ای حسب مورد از سویی ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران یا ستاد کل نیروهای مسلح ‌مورد تایید قرار نگیرد از تحصیل او ممانعت می‌شود.

پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویرگواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را کنند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

* نکات مهم

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی متمرکز و نیمه‌‌متمرکـز در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری سال 1395 اعلام شده است، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان رشته متمرکز آزمون سراسری سال1395 نیز باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در رشته متمرکز لغو شده و منحصراً باید در رشته پذیرفته‌شده متمرکز یا نیمه متمرکز (قبولی جدید) ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند و با آنها همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی دوره‌های روزانه درج شده است چه ثبت‌نام کنند و چه ثبت‌نام نکنند حق شرکت در آزمون سراسری سال 1396 را نخواهند داشت.

داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی به‌جای کد رشته قبولی یا علاوه بر کد رشته محل قبولی متمرکز برای آنها یکی از کدهای 11 (دانشگاه فرهنگیان)، 21 (دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله«عج»)، 26 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری) و 25 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی«ره»- نوشهر) اعلام شده است با توجه به اولویت کد رشته محل انتخابی، در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی قرار گرفته‌اند در صورت تمایل به منظور اطلاع از برنامه‌زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش از روز چهارشنبه 6 بهمن 95 به سایت دانشگاه معرفی‌شده مراجعه کنند.
خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد