ورود / ثبت نام
نسخه اندرویدنسخه اندروید
صفحه اصلی
اخبار برگزیده
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
بین الملل
فرهنگ و هنر
اجتماعی
گردشگری
دانش و فناوری
اخبار ویدیویی
اخبار تصویری
منچستريونايتد - منچسترسيتي؛ دوباره به هم رسيديم!

منچستريونايتد - منچسترسيتي؛ دوباره به هم رسيديم!

خبرگزاری آریا
خبرگزاري آريا- دو تيم شهر منچستر در شرايطي در جام اتحاديه به مصاف هم مي روند که در ديدارهاي اخير نتايج مطلوبي را کسب نکردند و پيروزي در اين ديدار بهترين فرصت براي بيرون رفت از شرايط کنوني است.
ورزشی
شناسه خبر : 20161026153049760
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۱۳
۹۱

خبرگزاري آريا- دو تيم شهر منچستر در شرايطي در جام اتحاديه به مصاف هم مي روند که در ديدارهاي اخير نتايج مطلوبي را کسب نکردند و پيروزي در اين ديدار بهترين فرصت براي بيرون رفت از شرايط کنوني است.

به گزارش خبرنگار ورزشي آريا؛ امشب از ساعت 22:30 منچستريونايتد در دور چهارم جام اتحاديه انگليس در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان همشهري و رقيب هميشگي خود، منجسترسيتي است. همين چند هفته پيش بود که دو تيم در همين ورزشگاه و در قالب ليگ برتر جزيره به مصاف هم رفتند و سيتي موفق شد با نتيجه دو بر يک از سد يونايتد عبور کند. دو تيم شرياط چندان مطلوبي را ندارند، سيتي بعد از شروع طوفاني در ليگ، به تدريج افت کرد و تساوي و باخت هاي پي در پي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان پپ را تحت فشار گذاشته است.
اوضاع در تيم منچستريونايتد از اين هم بدتر است، آنها در آخرين بازي در ليگ برتر با نتيجه اي عجيب و دور از انتظار، چهار بر صفر مغلوب چلسي شدند تا مورينيو و شاگردانش بيش از پيش از سوي هواداران و منتقدان تحت فشار باشند. شايد همين وضع حاکم بر دو تيم حساسيت اين ديدار را بيش از پيش کرده است و هر کدام براي بيرون آمدن از وضعيت کنوني با تمام وجود در بازي امشب حاضر شوند و چه بردي شيرين تر و با ارزش تر از پيروزي برابر تيم همشهري در دربي شهر منچستر خواهد بود.
منچستر سيتي نيز روزهاي خوبي را سپري نمي کند و در 5 بازي اخير پيروز نشده است. هر دو تيم در اوج فشار رسانه اي قرار دارند و برد در اين بازي حساس، به شدت براي اين دو مربي بزرگ اهميت دارد. سيتي تنها تيم در اين فصل بوده که موفق به شکست يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد شده و نتايج گورديولا مقابل مورينيو هميشه بهتر بوده است. زلاتان ابراهيموويچ طي 8 بازي اخير، فقط يک گل زده که مربوط به همان ديدار با منچستر سيتي در ليگ برتر است.
زلاتان در تازه ترين مصابحه اش درباره بازي برابر سيتي اظهار داشت: نمي‌توانيم به عقب برگرديم و نتيجه پيشين را عوض کنيم، مطمئنا نمي‌توان ولي مي‌توانيم در بازي‌هاي پيش رو تغييراتي ايجاد کنيم. اين فرصت را داريم که بار ديگر مقابل سيتي در خانه بازي کنيم. در بازي قبلي خوب کار نکرديم زيرا شکست خورديم ولي بايد در بازي پيش رو پيروز شويم و در اين جام پيش برويم. اين چيزيست که ما مي‌خواهيم. ما به خودمان ايمان داريم و اين موضوع اصلي است. يک بازي رقابتي بين دو تيم همشهري، يکي آبي کمرنگ و ديگري قرمز. البته که هميشه مي‌خواهيم رئيس شهر باشيم. من تجربه خوبي در اين بازي ها دارم. در سرتاسر اروپا بازي کرده ام و اينطور بازي‌ها را به تعدد تجربه کرده ام. خيلي بارها برنده بوده ام بنابراين اميدوارم اين بار نيز اين روند تکرار شود. در اين بازي، کلوديو براوو جاي خويش را به ويلي کابايرو درون دروازه منچستر سيتي خواهد داد. کوين دي بروين نيز به علت مصدوميت، غايب است.

خبر در لحظه
قطارهای انگلیس روی ریل اختلال؛ تعطیلی 4 خط راه آهن
مهران رجبی: نا آرامی‌های امروز را باید با چشم باز دید/ هیچ چیز با اغتشاشات درست نمی‌شود
پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان کشورها در نشست ویژه شورای حقوق بشر درباره اغتشاشات اخیر در ایران چه گفتند؟
نیکوکاران ایرانی و گرما بخشی به خانه‌های نیازمندان در کابل
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستریِ فقط ۱۰ نفر
خنثی‌سازی طرح اوکراین برای انفجار در خطوط انتقال گاز به ترکیه
قانون رتبه‌بندی حقوق معلمان را ۲ تا پنج میلیون تومان افزایش می‌دهد
کرونا در آستانه خداحافظی از کشور / ۲۱ بیمار جدید؛ بستری فقط ۱۰ نفر
اروپا ۱۸ میلیارد یورو کمک دیگر به اوکراین می دهد
پوتین دستور منع صادرات نفت به کشورهای با سقف قیمت را صادر کرد
یک کمدین به اردوی تیم ملی ایران رفت
کمک مالی مجارستان به اوکراین
سوئیس یک - کامرون صفر؛ شیرهای قاره آفریقا رام شدند
ترکیب دو تیم ملی اروگوئه و کره جنوبی اعلام شد
جام جهانی قطر| پیش‌بینی عجیب صرب‌ها درباره بازی با برزیل؛ نیمار مثل بچه می‌افتد و گریه می‌کند!
میقاتی: راه خروج لبنان از بحران‌ها انتخاب رئیس جمهور است
زاخارووا: سقف قیمت نفت جهان را دچار رکود می کند
اروپا تا زمانی که اوکراین بر روسیه پیروز نشود، آرام نخواهد گرفت
آملی لاریجانی: حجاب در کشور قانون است / نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد